Minho makineyi çalıştırdığında ben yatakta iki büklüm olmuştum. Minho bana sırıtarak bakıyordu. Anında onun sıcaklığını da duvarlarında hissedince çığlık attım. İçim şuan baya doluydu ve bunu kaldırabileceğimi sanmıyordum.-Minho yalvarırım dur, yavaşla(kekeleyerek söyler)
Minho içimden çıktı ama vibratör hala çalışıyordu. Göğüs ucu la ilgilenmeye başladı ve penisimi eliyle kavrayıp çekmeye başladı. Vibratör ün verdiği zevk ile 3 yerimden gelen zevkle çıldırmak üzereydim.
İçimdeki vibratör durunca gelen boşluk hissiyle yüzümü buruştururken ne zamandan beri kapalı olan gözlerimi açtığımda Minhonun elinde fotoğraf kamerası gördüm. Ben kıvranırken beni mi çekmişti o?
Minhonun bir anda içime girmesi ile eninde sonunda rahatlamıştım çünkü onu içimde istiyordum.
~★~
Tamı tamına 2 saat seviştikten sonra üstüne bir 2 turda banyoda yaptık. Ve bunun sonucunda bende sızmışım. Bund zararlı taraf ben olucaktım kesinlikle.
~★~
Sabah kalktığımda o malum odada deüil Minhonun evinde bulmuştum kendimi. Salonda kanepede yatıyordum. (kanepenin köşesinde sabahlıyorum) Ayağa kalkmaya çalıştığımda bırakın ayağa kalkmayı, oturamıyorum bile. Yani kısacası kalçamın üstüne bile oturamıyorum. Ee 2 saat sevişip üstüne 2 tur daha yaparsan olacağı bu Jisung.
Minhoyla baktım valla keyif tavan, bana gülümseyerek kahvaltı hazırlıyor. Yaaa siken ben olsam tabi keyfim tavan olur. Olan bana oldu yeminle. Acaba şimdi Minho ya bağırarak sövsem ne yapar diye düşünüyorum. Denemekten zarar gelmez.
-MINHO ALLAH SENİN BELANI VERMESİN LAN AYAĞA KALKAMIYORUM. BIRAK AYAĞA KALKMAYI OTURAMIYORUM BİLE NASIL BECERDİYSEN ARTIK.
-JISUNG LAN GERİZEKALI. ÖDÜM KOPTU AMK.
-OHA ilk defa küfür ettin
-Off Jisung. Küfür edişimi boş ver de niye bağırdın.
-Olm nasıl siktiysen artık beni götüm çok fena acıyo
-Ee kaşındın
-Ya ben sana ne yaptım acaba çok merak ediyorum
-Eee azıyorum seni görünce. Azdırma ki seni her dakika sikmeyeyim
-Şimdi de azdın mı
-Bu soruyu sormayacaktın işte
Diyip üstüne gelmeye başladı. Ben şimdi olmaz gözleriyle ona bakıyordum. Üstümdeki yorganı tepeme kadar çektim. Minhoda sanki üstümdeki yırtmak ister esine fırlattı.
-Sen de benim yerimde olsaydın azmazmıydın. Düşünsene sevişirken önünde kıvrılan biri var.
-O kişi sen değilsen azmazdım
-Ben değilsem ha
-Evet sen değilsen. Seni her gören azar zaten Minho. Herkes altında yatmak için uğraşır
-Demek öyle
-Evet?
-Neyse ya biz neden bunu konuşuyoruz. Hadi gel kahvaltı yapalım acıkmışsındır
-Ayı gibi açım valla
Yemek masasında birkaç eksik vardı. O eksikleri Minho tamamlayınca birlikte kahvaltı etmeye başladık. Doyduktan sonra ellerimi yıkamak için banyoya yöneldim. Gece terlemiştim. Banyoya girmişken de şimdi banyo ediyim dedim.
Banyomu da ettikten sonra kapı çaldı. Kapıyı açınca karımda Hyunjin, Felix, Chan ve Seungmini gördüm. Jeongin ve Changbin neden yok derseniz de onlar 1,5 ay önce anlaşamamazlıktan dolayı ayrılmışlardı. Jeongin ailesinin yanına Avustralya'ya ve Changbin ise Kore de kalmaya devam etmişti.
-Selam biz geldik
-Hoş geldiniz geçin içeri
İçeri geçtiklerinde sohbet edip hal hatır sorduk
-Eee napalım. Ne yapmak istersiniz
-Iıımm şey oyun var mı hiç sizde
-Evet var
-Neler var. Tabudur monopolydir
-Tabu var monopolyden 3 tane var bil bakalım kim var ve uno var. Hangisinden oynamak istersiniz
-Iııı bence tabu oynayalım ya şimdi daha eğlenceli olur. Sonra belki dışarı çıkar Bi yürüyüş yaparız
-Olur bence bana uyar
-Bana da uyar
-Peki sana Minho. Sana uyar mı
-Jisunga uyarsa bana da uyar
-Ufff Minho ya
-Ben doğruları konuşuyorum kardeşim
-Neyse başlayalım mı
-Başlayalım. İlk sizden başlasın isterseniz. Bide kartları bölüştürelim
-Olur tamamdır
10. bölümün sonu
____________________________________
HELLÜ NAPUONUZ LAN
YA YARIN HEM İNGİLİZCE YAZILISI HEM DE SAYISAL DENEME VAR(7.SINIF)OLM SAKA GİBİ YA. Neyse bakın yb yb alın size yeni bölüm. Valla ramazan ramazan yazıyorum şu yeni bölümü var ya çarpılıcam ha yemin ederim. NEYSE ÖPÜLDÜNÜZ BAİİİ.
MUCK💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kucağım boş~minsung
RomansaInstada olan bir povu fic haline getiriyorum Cr=@leeknowxwq