Umudumun taşıdığı güzel günlere elbette Güneş doğacak.
His ediyorum, tan yeri görünmeye başladı; Güneş doğuma hazırlanıyor. Bütün karanlıklar arkasına bakmadan bir birini eze eze koşuşturarak bizden geri dönmemek üzere uzaklaşacak. Gülüşünle aydınlanacak seni sevmek şehri.
Hasret rüzgarları dinecek.
Reyhan ağacı yeşerecek, bu sefer daha coşkulu, daha huzur kokulu ve mutluluk gölgesiyle.
Beraber ekeceğimiz çiçekler vardı, onları sen ekersin, ben yerlerini hazırlarım, ellerini toprağa bulaştırma sen. Üstümü de kirletmem, merak etme. 😊
Seni sevmek şehrinin gezmediğimiz sokakları var, el ele gezeceğiz. Reyhanlarla kaplı "gülüşün" ismini verdiğim köşkü göstereceğim sana; her odasında bağdaş kuran huzurun enstrümanı eşliğinde de sana şiirler okuyacağım.“Reyhan kokun alemime cennet bir yaşam belirtisi, kal ruhumda.”
Bir güvercin omuzlarına konarsa, kulak ver; bil ki benden sana haberler getirmiştir. Sesim kısıldığından duyuramıyorum cümlelerimi, nefesim kesildiğinden söyleyemiyorum seni sevmenin güzelliğini. Ama emin ol, Gönül hanımın bahar bahçesi o güvercine her şeyi anlatmış olacağım. Sana, Sadece senin için yazdığım şiirleri ezberleteceğim ona, gözlerine bakmasına müsaade etmeyeceğim. Çünkü gözlerinin gül kokan vadilerinde sadece ben gezmek istiyorum. Işıltısında sadece ben aydınlanmak istiyorum.
Tasalanma sevdiceğim, evimizi Cennetin benzersiz çiçekleriyle dizeceğim sen gelene kadar. Gök yüzü yarıldığında, yıldızlar birer birer toprağa kavuştuğunda Rabbimin izniyle sana geliyor olacağım.
“Sana söz veriyorum canım, seni kalbimin en özel odasında saklayacağım ve hep Nisan yağmurlarıyla sulayacağım.”
Bir yolculuktur aslında yaşamak; gündüzler ve akşamlar birer vasıtadır. Benim aydınlıklarım sadece senin gülümsemenle mümkün. Yollarımın bitiş noktası hep sende birleşiyor.
s. plajından Evimizin yolunu tutarken beraber el ele hatırlat bana, sana en sevdiğim sureyi okuyacağım. Namaz kıldığımızda beraber, bana ezberlettiğin sureyi okuyacağım. Biraz uzun ama sen sesimi, hele ki Kur’an okurken sesimi dinlemekten bıkmazsın. (Sesimin güzelliğini bilirsin 😊.)Sana hep söylediğim türkü vardı ya, onu gözlerine bakarak söyleyeceğim.
" evde söylersin.”
Dersen, kıramam seni; evde de söylerim ama yolda giderken onu söylemezsem içim rahat etmez, bilirsin.
"Allah' a and olsun ki yaşamım boyunca senin kadar güzel bir gülüşe şahit olmadı bakışlarım."
"Özlem mahallesinin, Hasret sokağında eskimiş bir durakta bekliyorum seni...
Gel."