Nevim jak pojmenovat kapitolu

30 0 0
                                    

Uz jsme z chaty doma a ja uz chodim jeste trochu pakdam ale uz chodim co se za tu dobu stalo?ja a dominik sme nasrany na jakuba celkem dost protoze vzal saru do labelu a bavi se s ni o hodne vic jak s nama jednoduse receno se na nas vysral takze dominik tedka je u nas v rk dneska jedeme do pardubic pac bude stream na ig kde se bude oznamovat sara v labelu,dominik ji ma docela rad i kdyz ne nijak moc nevadi mu,me taky nevadi ale sere me jak podlejza a jak se Jakub chova,jede tam s nama i Anicka ale ja na ten stream nejdu jedu tam jenom pro to ze si potrebuju neco nahrat a doresit to s radkem,Anicka se se sarou taky nebavi s holkama ostatnima jo ale sare se radsi vyhejba,no nic jdeme se presunout do reality.

Prave se chystame vyjet na cestu s aničkou jsme resili na jakou skolu pujdeme nakonec asi dopadne gympl,muzu si dat dalkovy ale taky jsme premejsleli ze si dame rok pauzu a pak nastoupime,za me spis ta druha moznost a za Anicku taky alespon budeme moc v pohode odjed do LA,no prave nasedame do auta ve studiu budeme tocit i par zaberu do mého a dominikova videoklipu,tesim se docela dost videoklip nam bude tocit tomasek chceme trosku dirty zabery protoze klip se jmenuje dirty tak snad chapem njn martim na cistou mi mame dirty je to docela luv song.

D-tak jedem?
N-jo
A-kolik bude cigo pauz?
D-hodne tesite se
N-vubec se mi tam nechce
D-me taky ne vubec na ten stream ale ze slusnosti pujdu
N-ja na nejakou slusnost seru
D-hlavne me sere ten jakub
N-to me taky

Chvilku jsme jeste kecali vsichni pak to Ancys zalomila ani jsme pauzu nedavali,kdyz jsme byli u studia tak jsme vyhulili oba dve ciga

A-delejte
N-to nejde urychlit my dopolnujeme zasoby zejo ctťáku
D-jo vole a mam hlad jak zmrd
N-tak si neco objedname ve studiu
D-ja to objednam uz ted
N-ok ja chcu nejakej šalát
A-taky
D-tak cafeterka
N-presne tak

Dominik to zaplatil a my sly nahoru cekat na hovor ze to mame dole ve studiu byli tak nejak vsichni az na ladose,vsichni jsme se pozdravili,ja dominik a anicka jsme sebou pleskli na gauč ostatni tam behali a delali nejaky sracky

N-tak ale to dodelejte ja potrebuju nahravat kurva uz
R-jo pojd to nahrat ted na to serem hoši

Šly jsme to donahrat,potom nam prislo jidlo tak jsme se najedli a šly točit videoklip,budou tam i sestrihy nejakejch tiktoku protoze uz jsme leakli cast tracku takze jsme natocili jako prvni cast kde Anička zpova noji cast jakoze do "tiktok videa" a ja pak tam prisla a hodila ji ruku pres ramena a zacala sem to taky rapovat pak sme natocili jeste zacatek a to je jak ja s dominikem prejdeme do studia plasneme si s klukama a zalezem do nahravacky pak jak jdeme z nahravacky a hrajem fifu a meli jsme hotovo.
Teď je 19:58 a kluci uz sli chystat stream my s ancis sedeli v kuchince a povidali si kluci uz to oznamili ja ani Anicka jsme dneska nepili jenom dominik se trochu napil ale mel jenom asi loka šampanskyho takze za dve hodiny jedeme domu,ancys mi tedka nekam zdrhla ve studiu je i vercetti a ten je taky nekde v pici moc to neresi vim ze by s nim nic nemela povidam si na gauci s domikem,Jakub si nas zase nevsima kdyz se ho na neco zeptame tak jenom odsekne sere nas to a to dost akorat prisla Ancys a sedla si ke me poznala sem ze je neco jinak takze sem se hnedka zvedla a tahla jsem ji do mistnosti vedle kokla sem se ji do oci kurva!

N-delas si kurva prdel?!
A-co?
N-nedelaj blbou co sis vzala a kdo ti to kurva dal!
A-nic a nikdo
N-jo?tak kde si byla s cettim?
A-povidali sme si v kuchyni
N-kurva nelzi mi v kuchyni sem byla i ja s Dominikem si pro piti vyklop pravdu delej!
A-jakou?
N-Andulo delej rekni kurva pravdu kde ste byli?co sis vzala?kdo ti to kurva dal!posledni sance pak na tebe seru!

Musela sem mít vztek v ocich,taky ze sem vztakla byla tohle si vude hodne dlouho zehlit fakt me nasrala hlavne ze se mnou se kvuli tomu pomalu rozesla

A-promin
N-to mi je ted u pice delej vyklop to
A-d-dobre byli sme na hajzlu
N-co ste tam delali?!
A-novajdo nekric prosim
N-drz hubu kdo ti to kurva dal a co ti dal se te ptam!?
A-dobre dal mi to Dominik
N-jakej kurva
A-Vyšata
N-a co ti kurva dal?!
A-emko
N-tak delas si prdel me za to ze si obcas neco mam seřves jak malyho fakana rikas mi jak se o me bojis a vole pak si sama od cettiho vemes extazi tak delas si picu?
A-promin novajdo ja uz to neudelam slibuju
N-hm ale s nim si to jeste vyridim
A-ne nemlat ho prosim
N-Citta!!
D-no co?
N-delej priznej se mu
A-c-co?
N-Niku koukni se ji do oci
D-tak vole delas si prdel kdo ti to kurva dal?
A-Cetti
D-novajdo dem si ho podat a ty tady pockas a pak jedem domu je ti to jasny?
A-jjjo

Ty jsi můj..?Kde žijí příběhy. Začni objevovat