Furt v píči

12 0 0
                                    

Jsem tady asi zase po dvou mesicich na skolu jsem nenastoupila,miky s martinem taky ne a ja jsem už doma u kuby jsem byla asi jenom tejden ale chtela jsem domu,Anička mi neodepisuje jenom mi napsala ze v pohode pristály a obcas mi napise ze žije a ze se ma dobre a nevi kdy se vratej,jinak na nic neodpovida uplne me ignoruje ani tedka uz mi obcas tu zpravu neposle,uz 3 týdny nic ani zobrazeno,jak to se mnou ted je? Nahovno nechodim z pokoje jenom si obcas zajdu do večerky pro chlast,v pokoji mam plno odpadku a mam vyslapany cesticky k pocitaci,k micu a ven z pokoje,ted jenom nahravam vydala jsem par tracku,koncerty tedka nejezdim,kluci nejaky maj ale ja ne,fans se o me bojej ale obcas vyhodim nejakej track,bez jakyho koliv oznameni nebo cehokoliv proste to flusnu ven,jsem taky tedka na drogach ale hlidam jsi to beru jenom extazy a hulim.

Aničky pohled:
Jsem v anglii pořád myslim na Novajdu,vim ze mi píše ale snažim se zapomenout ale nejde to,vydela jsem ze vydala nekolik tracku,jeden byl o me ten jedinej jsem si poslechla,je to luv song a je extremne dojemnej,rappuje tam:vim ze furt myslis na me protoze ja na tebe taky.sice to jsou nikovi bars ale stejne a ten zbytek tracku je taky dost silnej,do školy tady nechodim,a celkove s nikym nemluvim,chci už zpátky za ní a zase se mazlit.

Hoodne kratka kapitola ale nebojte dalsi uz bude delsi

Ty jsi můj..?Kde žijí příběhy. Začni objevovat