Pohled Ancys:
Dneska jedu s rodicema k nejakej maminej kamaradce do prahy,Novajda s nama bohuzel nejede,coz je škoda ale aspon muze nahravat,my uz jsme na ceste,ja koukam do mobilu a rodice se o necem bavej no "bavej" spis se hadaj a ja mam radsi sluchatka,at uz jsme u tej kamaradky protoze oni dva se fakt nedaj poslouchat nebo nejlip at uz jsem zase s novajdou,slysim jenom hadku a pak najednou naraz a vubec nic tma.Novajdy pohled:
Vola mi neznamy cislo mezi tim co nahravam,tak vypnu naharavani a zvednu to.
Hovor:
??:dobry den tady nemocnice motol dovolaly jsme se spravne natalii novakove?
N-dobry den jo to jsem ja co se deje neco s ancys?
??:privezli nam vasi pritelkyni
N:a co se stalo?
??:autonehoda,jeji rodice na miste zemreli a jste aktualne nejbližší člověk,mela vase cislo za krytem na telefon.
N:a co ji je je v pohode?
??:ztratila hodne krve,potrebujeme souhlas aby jsme ji mohli dat infuzi s krvý
N-jo to muzete,hlavne at je v pohode
??:je aktualne na sale,muzete prosim prijet?
N-jo jasny tak asi za hodku a pul jsem tamTelefon sem tipla,oblikla si tricko,mikynu a boty,nikomu jsem nic nerekla a valila do prahy do motola,cestou jsem premejslela jak to bude kdyz ted uz nikoho z rodiny nema,protoze je aktualne syrotek,jedine me napdlo nasi ze by si ji vzali do pece,furt by to nebyla moje segra takze bych s ni mohla bejt,doufam ze to zvladne bez ni bych to nedala,cestou jsem se snazila nebrecet abych tam jeste nelezela s ni,kdyz jsem tam dojela tak jsem napsala klukum co se deje,ty mi napsali ze prijedou,psala jsem jenom kubovi a dominikovi,ja sla dovnitr.
N-dobry den jsem tady za Ancys dneska ji privezli,volali jste mi at dojedu vite neco novyho?
Sestricka:dobry den bohuzel nic noveho je stale na sale jenom jesm vam zapomela rict ze mela zastavu ale nahodily jsme ji
N:dobre dekuju
Sestricka:chcete neco na uklidneni?
N:ne v pohodeSedela jsem tam asi dve hodiny a pak prijeli kluci a taky k nam prisel doktor.
Doktor:dobry den vy jste od Anicky?
N-jo jsme neco novyho?
Doktor:stale ji operujeme ale poslali mne at se vas jdu zeptat na krevni skupinu potrebujeme nejakou krev,dosla jim,zeptam se rovnou mate nekdo A?
N:ja mam
J:taky
D:ja mam B
Doktor:a jste schopný alespon jeden zvas nam darovat krev?
N-jo jasny klidne dam co je potreba
Doktor:takze v blizkych dvou dnech jste nepozila zadny alkohol?
N-ne
Doktor:zadna marihuana ani drogy za posledni mesic?
N:nene vubec
Doktor:nikotin naposledy kdy?
N:dva dny zpatky
Doktor:dobre to by slo,pojdte se mnou odvedu vas na odbery chcete ty dva sebou?
N:jo vemu si jeSly jsme na ty odbery nenavidim to ale pro ni cokoliv klidne aj ledvinu,tam si nas prebrala sestra a dala mi tu picovinu okolo ruky.
Sestra:tady si lehni a ja te napichnu
N:kubiku das mu rucicku?
J:jasny dite moje
Sestra:vy dva jste rodina?
N:hmKubik me drzel za ruku a pritisknum mi k sibe hlavu xichtem,abych se na to nekoukala,jenom jsem cejtila vetsi stipnuti ktery je neprijemny,a pak uz me kuba pustil,dominik vipadal ze to s nim flakne,no jo bobik videl krev ale vydrzel to,pak si kluci sedli na zidle vedle me a ze me jenom chcala krev.
D-cejtis to jak to tece z tebe?
N-jak pod tim sackem je takova ta misticka tak cejtim jak mi tam ta kanyla vibruje ale necejtim ze to ze me tahne,pri odberech to cejtis tak tady vubec ne.Asi po pul hodine to bylo plny a sestra si to hnedka odnesla a po chvilce se varatila.
Sestra:das jeste aspon pulku?
N-klidne me vysajte hlavne at je ona v pohode
Sestra:cejtis se nemota se ti hlava?
N-jo cejtim uplne v klidu
Sestra:dobre tak ale pulku,doktor rikal ze by jeste pulka mela stacit,delat se to nema ale klidne ti to udelam
N-klidne si vemte ledvinu hlavne at ona je v pohode
J-novajdo klid
Sestra:ja ti to napojim a budu tady ti hlidat tlak,protoze prijdes o hodne krve.
ČTEŠ
Ty jsi můj..?
FanfictionMoje prvni ff pisu to hlavne kdyz nemam co delat Neni to klasicka ff!! Sexualni obsah!! Sex,hudba,drogy a alkohol!