Rok.

19 1 0
                                    

Pořád Aničky pohled:
Jsem zpátky v česku!! Jo je to tak stehujeme se zpátky protoze tátu vyhodily z tej jeho práce,pořád myslim na novajdu jestli jí mám napsat že se vracim nebo ne ona už mi taky nepíše,a vlastne s nikym nejsem v kontaktu ale stehuju se zpatky do česka a zpátky do rychnova,zajdu si do klubu,začala jsem totiž trochu pít né žádnej extrem ale trochu jo,řetízek od novajdy jsem ztratila ale pak jsem ho zase našla ztratila jsem ho v nejakym obchode a odmitala jsem odejit dokud ho nenajdu,a našla jsem z krku jsem ho od tej doby nesundala,jinak vipadám furt stejně jenom mi je 16 stejně jako jí,momentalne se ubydluju zpátky doma,a chystám se do klubu je totiž večer.

Pohled novajdy:
Je to rok presne rok od toho co odešla,uz jsem v pohode i kdyz na ni furt myslim časem ta bolest proste otupela taky mám holku jmenuje se vaness ale na Aničku furt myslim už jí sice nepíšu ale pořád na ní myslim furt dneska jdu s vaness do klubu a já už jsem na cestě.

Pohled Aničky:
Uz mam zkoro vsechno hotový a vyrážim,když tam dojdu tak zaplatim vstup a dostanu pásku na ruku dneska tu je event,ze dostavame svitici pásky podle toho co jsme:
Cervena je:taken
Zluta je:ze s nekym uz neco mame
A zelena je:singl
Jdou tam ty barvy i prepinat
Jdu pomalu k baru ale zahlidnu novajdu jak se líbá s nejakou holkou,obe maj cerveny pásky,a to asi znamena ze ja svou sanci o to jí mít zpet promarnila ale vzdyt posledni co umírá je nadeje,obednala jsem si mojito a ucucávala ho na baru,vim že si me vsimla od tej doby co jsem si sem sedla tak na sobe cejtim pohled,a vim ze je to ona ta jeji holka ji sedi na kline a povídá si se svejma kamarádkama a novajda me hypnotizuje pohledem.

O týdem pozdeji:
Jsem zase v klubu,proč? Chci videt novajdu,jednou jsme na sebe narazili ve večerce kdyz si ona kupovala cíga,vodku a redbully,delala jsem ze o ni nevim a v klidu si nakupovala no moc v klidu jsem nebyla mega mi bušilo srdce a chtela jsem ji hrozne obejmout,chtela bych s ni mluvit alespon na chvilku,od vchodu jdu rovnou k baru,není tu mohla jsem si to myslet,proč vy se tahala po klubech když má holku a muze bejt doma s ní,jdu si ted sednout k baru ale kdyz prijde "obsluha" tak me malem švihne,co tady kurva dělá? Má tu makat otto,tak proc ona?ani se na me nepodiva a zavne mluvit.

N-čau co si dáš?
A-čau bechera
N-tak ty si nedas nic zlato

Rekla kdyz se na me ani nepodivala jenom slysela muj hlas pres hudbu co v klubu hrála

N-otto uz pujdu jo?
O-jo jasny

Otto se na me ani nepodival a mýchal nejakej drink,novajda si sundala zástěru a šla ke me,chytla me za zápesti a táhle me ven z klubu,kdyz jsme vyšly tak me pustila a postavila se naproti me.

N-nemas bejt v Anglii co tu delas proc si se neozvala?
A-ja nevim pojd nekam od lidi promluvíme si
N-tak jo
A-jo a jeste novajdo?
N-mhm
A-muzu te obej-
N-tyvole na to sem cekala pojd ke me

Vlitla jsem ji do obeti a ona me silne zmackla tak jako já jí sice silne ale s citem,rozešla se druhym smerem nez my bydlíme,bylo mi jasny ze jde na plechárnu,mela ruce v kapsách a po chvilce si zapálila cígo,byli jsme zrovna pod lampou kdyz zvedla ruku že si potáhne,a já si všimla mého jména,který tam má vytetovaný má to pod růží ze kterej kapou kapky krve je to sice jeji nová kérka ale chtela tu ruzi uz delsi dobu celkove má víc potetovaný ruce a i kdyz je uz tedka chladno tak ona je v kraťasích za to má ale mikynu kterou já nemám a začíná mi bejt zima ale jsme zkoro na míste,kdyz jame dorazily tak novajda odemkla bránu a pustila me první,ona vybehla na rampu mezitim co já se tam s těží škrábala,ona mi podala ruku a vytáhla me nahoru jako za starejch časů,furt jí miluju a kurva moc mi na ni zalezi doufám že se má dobře,sedli jsme si nahoru na rampu jako jsme dřív sedávali akorát s tim rozdílem ze místo toho abych sedela mezi jejima nohama a ona me objimala tak ted vedle sebe s mezerou mezi náma a nohama svešenýma dolu z rampy nesedeli jsme totiz jako vždycky v rohu.

Ty jsi můj..?Kde žijí příběhy. Začni objevovat