Маттео.
Парфуми моєї майбутньої дружини з нотками вишні та квітів до сих пір переслідують мене. Я вже майже дійшов до свого автомобіля, але бажання повернутися та забрати її з собою володіє мною. Ще два дні. Два чортові дні. Я ніколи не думав, що буду чекати щоб забрати якусь жінку. Раніше вони самі йшли за мною, але вона не буде такою. Я це точно знаю.
Її зляканий погляд на мені, який вона старається сховати за маскою байдужості, голос, поведінка. Я часто таке спостерігаю за іншими, але я б хотів, щоб моя маленька наречене не боялася мене. Я не признаю яку небуть форму насилля над жінками, яке так часто зустрічається в нашому світі.
Я жорстокий вбивця, але на жінку, тим паче дружину, не підніму руку, якщо вона не зрадниця. До таких людей милосердя немає.
Я не стану опускати до рівня батька. Він часто бив матір, і чуть не довів її до смерті. Але зараз його немає і мама в безпеці, живучи в Італії.
Я відкриваю двері свого чорно глянцевого спорткара «Ferrari» і сідаю на місце водія. Лівіо вже сидить на пасажирному та щось переглядає у телефоні, певно, отримає звіт по ситуацію на складі. З поставками наркотиків щось сталося, потрібно зараз все перепровірити.
–Вона хорошенька,- почав говорити брат. Я б не хотів щоб він заглядався на неї, але я можу йому довіряти. Він не забере її. Він знаю, що вона тільки моя. Вона обіцяна тільки мені.
–Не думай, щось дурне ляпнути перед нею. Я очікую твою повагу до неї, як і від кожного члена сім'ї Коза Ностри.
–Ти сказав це вже у сотий раз. Я не збираюся її зачіпати, не хвилюйся. Ти можеш розраховувати на мене в будь-якій ситуації. Ти так само, як і вона, можете на мене покластися.
Звісно я міг йому довірити Лілю, але він не вміє стримати свого гострого язика. Я не хочу, щоб він говорив зайвого. Їй не потрібно знайти про нашу натуру, яку бачать інші члени сім'ї чи ще жорстокішу для ворогів. Я хочу, щоб вона почула себе, як можна комфортніше. Ми не станемо справжнім, кохаючим подружжям, але ми не не будемо сторонніми людьми. Я хочу заполучити її. Заявити свої права на неї, але це не буде вимушено чи жорстоко. Це буде, коли вона буде готова. Я маю їй допомогти з цим. Допомогти підготуватися.
– Ти невдовзі одружуєшся, мої вітання. Чув твоя дружина не італійка. Таке дуже річко буває в наших кругах Але це дуже сміливий крок від тебе.. Вибач, що відволікаю тебе від приготування, але без тебе ніяк. – каже Семюель, як тільки ми прийшли. Він займається постачанням наркотиків та зброї. Сем вірний та добре знається в роботі, але постійно біжить до мене з будь якою проблемою. Це набридає. . Мені геть не подобається, що наших турбує національність моєї нареченої. В наших кругах дійсно одиниці одружуються не на італьянцях. Якщо хтось вирішить, що він може позволити собі надто більше – принизити її за національність, мені доведеться показати, що ніхто не має права на такі слова.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Обіцяна кровʼю
RandomВін монстр навіть для світу мафії. Новий Дон Ла Коза Ностри у Нью-Йорку. Маттео - найбажаніший холостяк міста, з ним хоче опинитися кожна жінка, яка бачиться його. Його врода та сильне, мускулисте тіло заворожує кожну і вони забувають про його...