розділ 4

126 10 0
                                    

Маттео.

Коли вона йшла по під руку з батьком, її голова була високо піднята. Так і повинно бути. Ліля вже знає про цей світ жорстокості. Якщо не заробити тут місце – ти будеш ніким. Через декілька хвилин вона стане моєю дружиною. Дружиною Дона італійською мафії.. Її статус буде найвищим серед жінок нашого синдикату, але все ж знаходиться ті, що скажуть колюче слово.  Вона благородна жінка. Повинна завжди підтримувати свій статус, буде з гордо піднятою головою. Ліля має завжди знати, що відповісти, щоб підтримати розмову або ж заткнути людину. Про неї будуть багато говорити, і найголовніша тема буде те, що вона не італійка. Шлюб з іноземцями відбувається дуже рідко і в загальному у простих солдатів чи менших босів. Це могло б зганьбити мене, але такого не буде. Люди бояться мене. Бояться бути почутими мною, тому вони мовчать.

   Вона була справді чудова. Мені не збрехали, сказавши, що вона виросла справжньою красунею. Її краса не зрівняється з жодною гідною, благородною італійкою. Біля сукня – знак невинності та те, що вона виходить заміж вперше,  пасувала  до її каштанових кучерів, котрі спадали на її плечі. Лице Лілі було накрите фатою, а на руках рукавички. Я повинен їх зняти перед тим, як обмінятися кільцями.

  Дійшовши до мене, її батько перед руку. Вона тремтить, ледь замітно, але я все помічаю. Очевидно, що вона боїться. Мене. Так не повинно бути. Я не таких вже, чорт візьми, садист. Ліля – моя дружина. Вона повинна знати, як правильно з нею поводитися.

   Її рука було холодна, я відчув навіть через рукавички. Нерви? Чи вони завжди такі.

  Слухав промову я у пів вуха. Дивне відчуття мене не покидало. Можливо це занепокоєння через те, що тепер у мене буде людина, за котру я буду переживати весь час. За її цілковиту безпеку. Тепер вона буде під моєю охороною.

Цілковито моя. Лівіо стояв за пару метрів від мене. Він не спускав очей із зали. Він також береться за її життя. Як мій солдат, як член родини.

         Зосередившись на словах жінки, котра проводила церемонію, нарешті наступила частину, коли ми повинні дати згоду. Спершу спитали Лілю. Вона занадто довго мовчить. Невже думає відмовити ? Я чекав і нарешті вона подивилася на мене по іншому. Таке відчуття ніби вона тільки зараз повернулася сюди. Може вона під чимось?

Пролунало її «так». І я більш розслабився. Наступним дав згоду я. Дороги назад немає. Тепер це наше спільне життя.

Обіцяна кровʼюWhere stories live. Discover now