three

91 13 27
                                    

⚠️ smut var istemeyen okumasın

Küçük bir bilgilendirme bu omegaverse kitabında işler animedeki gibi işlemiyor
Yani bunların özgünlükleri yok.

Neyse başlayalım

***

Bakugou yine o lanet evde uyanmıştı ayağa hızlıca kalktı ve üstünü başını düzeltip tahta kapıya doğru ilerlemeye başladı tahta kapıyı kendine doğru yavaşça açtı ve odadan çıkıp.

Kocaman ve uzun koridorda yürümeye başladı.

En sonunda koridorun sonunda bir merdiven gördü ve o tarafa yöneldi merdivenlerden aşağa idi ve çıkış kapısına doğru adımladı çıkış kapısı zaten kendini oldukça belli ediyordu.

Dışarı çıktı temiz hava birazda olsa iyi gelmişti hemen cebinden telefonunu çıkardı ve kirishimanin telefon numarasını tuşladı.

Boktan saç aranıyor...

Alo ?

Boktan saç benim

Oh bakubro nerelere kayboldun

Ben bir yere kaybolmadımda
Senin sesin niye boğuk geliyo

Agh şey-
*denkinin sesi
Kiri~~

İğrençsiniz birde siz ne
Ara barıştınız amq

Benim yalvarmalarim sonucu
Neyse bakubro ben seni daha
Sonra arasam olur mu

Tch herneyse
Yiyin birbirinizi

Görüşürüz bakubro
Hey denki du--

Arama sonlandırıldı.

×××

Bakugou kirishimayı onu bu lanet yerden alması için aramıştı
Ama kirishimanin denki ile bazı önemli işleri vardı

Bakugou otobüs durağına kadar yürümeye karar verdi.

Bastırıcılarının etkisi yavaş yavaş azalıyordu.

Otobüs durağına geldiğinde orda orta yaşlarda, alfa olduğunu çok belli eden bir adam bakugouya dik dik bakmaya başladı.

Bakugou ilk başta umursamadı fakat sonradan rahatsız oldu ve duraktan ayrılmak için adım atacaktıki.

Omzunda bir el hissetti şuan burda bağırsa sesini kimse duymazdı çünkü etrafta kimsecikler yoktu.

Adam bakugouyu sertçe ara sokağa çekti ve ferenomlarini yaymaya başladı

Bakugou o iğrenç ferenomlar yüzünden mayışmış ve ister istemez kendi ferenomlarınıda etrafa salmaya başlamıştı.

Bu adamı iyice azdırırken, bakugouyu savunmasız hale getiriyordu.

Adam bakugouya yaklaştı ve bakugounun alt tarafını soymaya başlamıştı.

Bakugou ne kadar direnmek istesede ferenomlar yüzünden güçten düşmüştü.

Bakugou korkuyordu...

Adam kendi altınida soydu ve kendi sertliğini bakugoununkine değdirdi.
Bakugou tir tir titremeye başlamıştı

Adam bakugouyu yüz üstü olucak şekilde duvara yasladı ve sertliğini bakugounun arka tarafında direk soktu

Adam bakugounun içinde git geller yaparken.

Bakugou ise acı inlemeler bırakıyordu sadece.

Adam iyice zevk almaya başlamıştı

Ta ki

Kafasından vurulana kadar.

Adamın cansız bedeni yere düşerken bakugounun gözleri sonuna kadar açılmış adamın kanlı cesedine bakıyordu.

Yan tarafına yavaşça kafasını çevirdiğinde.

Yeşil saçları ve zümrüt yeşili gözleri ile ara sokağın başında elinde tabanca ile izuku duruyordu.

Yavaşça bakugounun yanına ilerledi.

Yanına geldiğinde üstündeki ceketi çıkartıp bakugounun üzerine geçirdi ve ona

" ara sokağın başında çalışanlarım seni araba ile bekliyorlar hızlıca oraya git ben geleceğim "

Bakugou ızukunun sözünü ikiletmeden hızlıca ara sokağın başına gitmeye başladı.

Izuku ise pantolonun cebindeki kibrit kutusunu çıkardı ve ordan bir adet kibrit alıp yakarak zaten ölmüş olan cesedin üzerine attı.

Ceset yanarken izuku diğer cebinden bir dal sigara aldı ve ağzında koyup cesedin ateşi ile yaktı ve içine çekti.

Sonra ise sadece ona ait olan omegasının yanına yavaş adımlar ile yürümeye başladı...

***

Devam edicek~

Sinirłi Omega'm  // bkdk [ omegaverse ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin