four

102 12 47
                                    


***

Bakugou savunmasız biri değildi hiç bir zaman olmadı bunca sene kendini tek başına savundu tek başına korudu.

Fakat biraz önce yaşananlar sadece bir alfanın kızışma dönemi diyip geçilmemeli.

Bakugounun kendini ilk defa bu kadar savunmasız hissettiği andı.

×××

Bakugou izukunun dediği gibi arabaya doğru hızlı adımlar ile yürüdü. Arka sokağın başında siyah takım giyinmiş lacivert saçlı ve gözlüklü oldukça disiplinli duran bir adam onu bekliyordu.

Üzerindeki ceket sadece altının bir kısımını kapadığı için rahatsız hissediyordu.

Bugün zaten yeterince rahatsız olmuştu...

İlda arabanın arka kapısını açtı ve eli ile bakugouya binmesini işaret etti.

Bakugou arabanın arka kısmına bindi ve bir süre sonra izukuda arabaya bindi.

" bu olayı senle daha sonra konuşucaz "

" bana emir verme, tch.."

" agh bu haldeyken bile agresif olabiliyorsun acaba benim altımda da bu kadar agresif olabilecekmisin~"

" iğrençsin...hepiniz iğrençsiniz. "

" beni onun gibilerle aynı kefeye koyma Katsuki "

Bunu çok mu sexy tonda söyledi yoksa banamı öyle geldi ( yazar yazarken yaşıyor mübarek ).

" hey beni eve götür artık ! "

" savunmasız bir kediciğin evde tek başına kalması uygun değil "

" sen kime kedi diyosun lan ! "

" pardon köpektin dimi sen "

" seni SİKİK !! "

İlda arabayı durdurarak

" geldik efendim "

" hadi araban in asi köpekçik "

" inmiyorum lan eve götür beni ! "

" İlda in arabadan "

Sinirłi Omega'm  // bkdk [ omegaverse ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin