✿⁠

133 25 14
                                    

⭑⚝ Choso .ᐟᶻ Caregiver。𖦹°

★๋࣭ 0003⭑⚝

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

★๋࣭ 0003⭑⚝

"Y/n?"
Kaşları havalandı.
"Ben yanlış geldim sanırım."

"Bizde bakıcı için birini bekliyorduk."
Y/n şaşkınlıkla karşıladı.
"O zaman aradığınız bakıcıyı buldunuz."
Gülümsedi.

Yuji sanki ne konuştuklarını anlıyormuş gibi büyük bir kahkaha attı.
"Yuji Y/n'yi özlediğini bu kadar belli etme." Choso yalancı bir azarlama ile konuştu.

"İçeri gelsene."
Tebessüm ederek içeri adımladı. Bu kadar tesadüf anca kurgularda olurdu.(🤡)

Ev olabildiğince topluydu tabi Yuji onu zorlasa da Choso saatler önceden evi toplayıp, öyle kalmasını sağlamıştı.
Salon büyük açık renklerle süsülüydü.

Krem L koltuk büyük salonun ortasındayken yanlarında Yuji'nin peluş oyuncakları vardır.
Salonu tamamen kaplayan boylu boyuna camlardan güneş ışığı giriyordu.

Bahçe katı olmaması ile hafif yüksekliği genç kızın başını döndürmüştü.
İkisi karşılıklı koltukta otururken Yuji yerde çıngırağının ucunu ağzında gezindiriyordu.

"Dişleri kaşınıyor olmalı." Kafası karışmış gibi mırıldandı Choso.
"Büyük ihtimalle." Yanıtladı Y/n ardından pembe saçlı bebeği izlemeye devam etti.

Choso ilgiyi üzerine çekmek için boğazını temizledi, genç kız ona döndüğünde ona gülümsemesini sundu.
"Direkt olarak başlayabilirsin diye düşünüyorum senin için bir sıkıntı olmazsa."

"Sizin için bir sorun yoksa elbette."
"Mesleğinin bebek bakıcısı olduğunu bilmiyordum."
"Değilim zaten, çocuk psikolojisi okudum ama şartlar."
"Anladım anladım." Choso derin bir nefes aldı.

"Yuji gelen herkese sorun çıkarttı ama seni sevdiğine eminim." Y/n başını tatlı bebeğe çevirdiğinde parlak gözlerle ona bakan Yuji'yi ısırmamak için kendini zor tuttu.

"Bende onu sevdim, iyi anlaşacağımıza eminim." Yuji'yi izlerken konuştu.
Hiçbir bebeğin ona böyle tatlı davrandığını hatırlamıyordu
Yuji bir ilkti.

"Tamam o zaman senin adına sevindim."
Y/n ayağa kalkarken gülümsedi.
"Teşekkür ederim, gitsem iyi olacak."

"Utahime inanabiliyor musun yarın işe başlıyorum."
"Senin adına sevindim tatlım."
Akşam üzeri olmuş genç kadın evine giden yolda elinde ki çantası ve diğer elinde ki telefonu ile yol almıştı.

⭑⚝ Choso .ᐟᶻ Cᴀʀᴇɢɪᴠᴇʀ。𖦹°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin