⭑
⭑⚝ Choso .ᐟᶻ Caregiver。𖦹°
⭑
★๋࣭ 0004⭑⚝
⭑
"Kahvaltı hazırlayabilirim?"
"Hiç gereği yok zaten geç kaldım, çorba içinde teşekkür ederim."
"Ayrıca bugün erken çıkacağım Yuji için bir şeyler alamam gerekiyor."
"Beni aradığınızda Yuji'yi hazırlayabilirim?""Seninde gelmeni istiyorum."
"Benim de mi gelmemi?"
Şaşkınlık konuştu.
"Evet aradığımda Yuji ile sizi alırım."
Genç kadının bir şey söylemesine izin vermeden Choso kapıyı kapattı ve bundan önce gülümsedi."Bende mi geleceğim?" Daha dün bebek bakmaya başlamış biri için her şey çok hızlı ilerliyordu.
Neden onlara hemen dahil olmuştu ki?Gözlerini kapalı kapıdan çekti.
"Evet bugün ne yapalım Yuji?"
Genç kadının kucağında oldukça halinden memnundu.
Bir şeyler mırıldanıp çıngırağını rastgele sallıyordu."Abi sana ciciler alacakmış." Sanki anlıyormuş gibi büyük bir çığlık attı.
"Seveceğini biliyordum."⭑
Gün, dünkü gibi normal geçmişti, Yuji bir sorun çıkarmayıp genç kadına kolaylık sağlıyordu. Bazende tatlığı sayesinde kadının kendinden geçiriyor ve yanaklarına küçük öpücükler kondurmasına neden oluyordu.
Hele ağızında emziği ile oyuncaklarıyla oynaması ve tatlı tatlı mırıldanması genç kadının aklında 'kadınlar ne ister?' sorusunun gezinmesini sağlıyordu.
Akşam olup hava kararmaya yakın bir hâl alırken sessiz evde Yuji'nin ağlama sesi yükseldi. Bu sırada Y/n mutfakta yemek için bir şeyler hazırlıyordu. Bunu iyi niyetli yapıyordu Choso'nun da bir şey dememesi ona açık bir kapı bırakmıştı.
Ellerini önlüğüne silerken hızla Yuji'nin kapısı aralık odasına girdi. Bebek uyanmış ve sıkılmış olacak ki çığlığı ile genç kadını odasına getirmişti.
Kolunda ki saate baktığında nerdeyse akşam olmuştu.
Choso' nun birazdan arayacağını düşünüp Yuji'yi hazırlamak istedi. Tahmininde yanılmamıştı Choso arayıp hazırlanmalarını sitenin girişinde siyah renkli araba ile onları beklediğini söyledi.Acele etmeden Yuji' yi hazırladı ve gereken eşyalarını bebek çantasına koydu. Aynaya baktığında dağılmış durumdaydı. Saçlarını arkadan büyük bir toka ile tutturmuştu. İlk iş onları açıp hacim vermek oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⭑⚝ Choso .ᐟᶻ Cᴀʀᴇɢɪᴠᴇʀ。𖦹°
أدب الهواةBekar bir abi olmak her seferinde Choso'yu zorluyordu. Bir de Yuji gibi bir kardeşi varsa. Bunların hepsi şans eseri bebek mağazasında tanıştığı kıza kadardı. Choso x Reader