Uzun bir süre abimi bekledikten sonra yolladığım konumdan beni bulup geldi. Enes'i gördüğünde biraz sinirlenip ne olduğunu sordu ama sessiz kalarak uzun bir süre abime sarıldım. Sonra da tekrar hastaneye gittik. Arabada abim:
"Hastane de bir aile var bir de senin yaşıtın da kızı şimdi gidip bir daha o kızla kanlarınıza bakacağız ve kimin öz ailesi kimmiş öğreneceğiz."
"Abi eğer bu testte de öz abim çıkmazsan yine de beni kardeşin olarak görür beraber takılır mısın?" diye sordum. Çünkü ben Bora abim olmadan asla yapamazdım çünkü onu çok seviyordum. Abim bu sorumdan sonra biraz sessiz kaldı ama:
"Tabii ki de güzel kardeşim sen benim öz olmasa da hep kardeşim canım ciğerim olacaksın lütfen üzülme" diyerek elimin tersini okşadı. Bende yüzüme tebessüm kondurarak camdan dışarıyı izledim. Ben cama düşen yağmur damlalarına bakarken çoktan hastaneye gelmiştik. Abim kapımı açtı ve inmemi bekledi.
Bende onu çok bekletmeden indim ve hastaneye doğru yol aldım.Onca yaşanandan sonra yinede dik durup sağlam adımlarla abimin koluna girdim ve hastaneye giriş yaptım.Asansörle üst kata çıktıktan sonra karşımda annem ve babam olmalarını istemesem de şuanlık test sonucu gelene kadar olan ailemi ve karşıların da benim yaşıtım kahverengi saçlı esmer bir kız ardından da büyük ihtimalle benden büyük olan 3 erkek bir tanede benden küçük olan erkek ile yaşıtım olan kızın annesi ve babasını gördüm.Bizim ailemize göre kalabalıklardı eğer onların çocuğu çıkarsam 4 erkekle nasıl başa çıkacaktım bilmiyordum.
Herkesin bakışlarının bende olduğunu hissedince diğer ailedeki anne ve babanın bana özlemle erkeklerin de nefretle baktığını gördüm. Yaşıtım kız ise tepkisiz bir şekilde telefonla ilgileniyor arada sırada da bana tiksinerek bakıyordu. Ben ortamın gergin havasını incelerken Doktor çıkıp:
"Buse Vurucu'yu ve Elifsu Kara'yı Kan için alabilir miyim?" dedi .Demek ki yaşıtım kızın adı Buseydi.
"Alın tabii ki de" diyen babam çok hevesli görünüyordu.
"Yaaa ama şurada önemli bir şey konuşuyordum ben işim var ayrıca ben iğneden korkarım!" dedi Buse. Bu kız kendini ne sanıyordu ya 2 aile onun telefonda ki işini mi bekleyecek? Ayrıca iğneden korkmak nedir çocuk musun sen. Diye içimden saydırdım. Kesin şimdi Babam kızacak sonra görecekti öyle telefonu falan derken:
"Aaaa ama olur mu öyle Buseciğim sonra oynarsın hem biz yanındayız hadi iki dakika kanını ver gel" dedi Babam.Her zaman suçsuz yere bana kızan babam şimdi şımarık bir kızın arkasında durarark destek çıkıyordu.Demek ki sorun ailemde değil bendeydi.Beni hiç sevmemişlerdi.
"Üff iyi tamam be" Diyerek yine şımarıklığını gösteren Buse ile odaya geçip kanımızı verdik.Sürekli söylendiği için ve denenleri yapmadığı için Buse'nin kanını almaları uzun sürdü ve bu yüzden ilk çıkan ben oldum.Sonra da Bora abimin yanına gidip başımı omzuna koydum.Bora abim çok gergindi ama yinede bana belli etmemeye çalıştığı için gülümsedi ve saçlarımı öpüp kokladı.
Bir 5 dk sonra da Buse ile doktor çıktı.Doktor:
"Kanları aldık bir yarım saate sonuçlar çıkar. Normalde haftalar sonra çıkardı ama hastane Kadir Bey'in olduğu için hemen sonuçları çıkarmaya çalışacağız." Bu hastane gerçekten de onların mıydı? Çok zenginler demek ki. Gerçi biz de çok zenginiz ama bana bir kuruş bile vermedikleri için bu zenginlikten faydalanamıyordum.
"Peki doktor bey teşekkür ederim" dedi Kadir bey ardından da "Hadi bakalım gelinde size alt kattaki restorant dan bir şeyler ısmarlayayım." diye de ekledi.Buradan bakılınca çok tatlı bir adama benziyordu.
Topluca aşağı kattaki restoranta inip kendime bir kahve aldım .Çok gergindim. Eğer Kadir bey'in çocuğu olursam sevinir ama Bora abimle kardeş olamayacağım için üzülürdüm ama eğer karıştırılmamışsam da yine şiddete maruz kalacağım için üzülür Bora abimle kardeş kalacağım için de sevinirim.Bu yüzden çok arada kalıyordum ama büyük ihtimalle Kadir bey'in kızı olupta hala Bora abimle beraber kardeş kalacağımızı ümit etmek daha güzeldi.
Ben bunları düşünürken iki ailede havadan sudan konuşuyorlardı. Erkekler kendi aralarında Buse telefonla bende kahvemle ve düşüncelerimle takılıyordum. Yarım saat bu şekilde geçtikten sonra
"Haydi kalkın bakalım test sonuçları çıkmıştır gidelim bakalım" dedi Kadir bey.
"Baştan anlaşalım Kadir çocuklar belli olduktan sonra herkes kendi çocuğunu alıp gitsin vedalaşma falan istemem ben" Babam yine satmıştı beni ama çok şaşırmıyordum.
"Tamam Serdar sorun yok ben de zaten öyle düşünüyordum" diyerek kalktı Kadir Bey .Ardından da herkes kalkıp üst kata doğru çıktı. Ben be Buse de en arkalarından geliyorduk. Üst kata çıktığımız da Doktor bey bizi karşıladı:
"Evet nasıl başlayacağımı bilmiyorum ama..." dedi. Herkes de Acun maşAllah kimse çat diye söylemiyorki meraklanmayalım.Doktor derin bir nefes aldı ve devam etti:"Elifsu Kadir Bey'in kızı , Buse Serdar Bey'in kızıdır"
Ne "𝐸𝑙𝑖𝑓𝑠𝑢 𝐾𝑎𝑑𝑖𝑟 𝐵𝑒𝑦'𝑖𝑛 𝑘ı𝑧ı , 𝐵𝑢𝑠𝑒 𝑆𝑒𝑟𝑑𝑎𝑟 𝐵𝑒𝑦'𝑖𝑛 𝑘ı𝑧ı𝑑ı𝑟" mı?? Anlık bir şok yaşamıştım.Evet açıkçası biraz bekliyordum ama Böyle duymak şaşırtmıştı.Kafam da sürekli bu cümle tekrarlanıyordu.17 yıldır yediğim bütün dayakların eziyetlerin hepsi boşunaydı.Hem artık Bora Abim gerçekten de abim değildi.Arkamı dönüp Bora abime baktım ve 2. bir şoku yaşadım.Bora abimin gözünden bir damla yaş süzülmüştü...
Hemen Bora Abimin yanına koşarak sarıldım.
"Abicim seni çok özleyeceğim sakın benin unutma tamam mı?" diye ağlayarak sarıldım.
"Bende seni güzel gözlüm sakın sen de beni unutma tamammı?" diyerek oda sarıldı.
"Üfff ne kastınız ya film mi çekiyoruz burada abartmayın drama queen misiniz siz?" diyen erkek sesiyle arkamı döndüm ve en ters bakışımı önümde duran kumral ve benden küçük olan velete gönderdim.Anlamış olmalıki göz devirerek sustu.Bense malasef abimden ayrıldım ve yeni aileme doğru yürüdüm.
"Bana çok benziyorsun Elifsu" dedi büyük ihtimalle annem olan kadın.Gerçekten de benziyordum onunda benim gibi sarı saçları ve yeşil gözleri vardı.Bir anda beklemediğim bir şey oldu ve kendine çekip bana sarıldı.
"Benim adım Nergiz canım kızım seni çok özledim..." dedi. Genel de tanımadığım insanlara karşı uzak dururdum ama gerçekten onda anne sevgisini hissettim ve ben de ona sarıldım.Ve ağzımdan bir kelime döküldü.
"A-Anne" Bunu dediğim anda Annem daha çok sarıldı ben de daha çok ağladım.İlk defa anne sevgisini hissettim.Ardından da babam sarıldı.Onda da baba sevgisini korumasını hissettim ve bende ona sarıldım.Uzun bir süre sarıldıktan sonra göz yaşlarımı sildim ve malasef kardeşim olan erkeklere döndüm.Biraz önce bana drama queen diyen velet kardeşimin gözleri dolmuştu.Ve birden bana sarıldı.Çok şaşırmıştım ama ben de ona sarıldım.
Bu sarılma biraz daha kısa sürdü çünkü diğer benden büyük olan abilerim onu çekip
"Az yavaş ol lan daha az önce sövüyordun sulu göz" diyerek kızdı.Ben se tebessüm ederek "bana alışamayabilirsiniz evet ama emin olun gerçekten ben sizi sevdim" diyerek önüme döndüm.Babam:
"Haydi çocuklar eve gidelim de sizin kardeşinizi benim de kızımı diğer abilerinizle ve evimizle tanıştıralım..."
HELLLOOO AŞKLARIIM BU BÖLÜMDE ELİFSU AİLESİYLE TANIŞTI.ACABA ABİLERİDE ONU SEVECEK Mİ?
NASIL OLMUŞ? BU ARADA UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR :))
SİZİ SEVİYORUM DİĞER BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZEREEE
1010 KELİME
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARIŞTIRILAN HAYAT
Chick-LitAilesinden şiddet gören Elifsu 17 yılının intikam uğruna boşa harcandığını ve normalde aşiret çocuğu olduğunu öğrendiğinde ne yapacaktır? keyifli okumalar umarım beğenirsiniz :))))