BÖLÜM 2

55 14 25
                                    

                                                                                        👩‍🍼///👩‍🍼

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                                                                                        👩‍🍼///👩‍🍼

''Artık bizimle yaşamayacaksın!!!''diyen babamın sesi acımasızca tokat gibi yüzüme vurmuştu. ''N-Ne'' Kekeleyerek söylediğim bu 2 harften oluşan bir cümle içimde kasırga etkisi kadar büyük acının cümleye yansımış haliydi .

'Her şeyi o orospu beyninle anlıyorsun da acaba neden şu basit cümleleri anlamıyorsun'' Diyen annemin sesi tokat değil de aynı yerden bin kez hançerlenmek kadar sertti .Onlara ne yapmış olabilirdim ki neden böyle davranıyorlardı

.Ama o zaman artık eski Elifsu olmayacaktım madem artık onlarla yaşamayacağım kaç yıldır içime hapsettiğim acılarımı şimdi hiddetle üstlerine kusacaktım ve buna da ilk şu cümle ile başlayacaktım ''Benim işime yarar ama neden sizle kalmayacağımı öğrenebilir miyim?''

Bu cümlemden sonra annemin o bozulan suratını videoya çekip her canım sıkıldığında izlemek isterdim ama şuan ki ciddi bir ortamda kendime hakim olarak yüzüme ifadesizlik zırhımı çekip annemin o haline göz devirerek babamın sırıtışına bakıp dinliyorum der gibi başımı sallayarak o lanet olası sesini ilk defa duymak istedim.

''Öncelikle...'' Babamın şu Acun gibi sürekli olayları uzatmasına gıcık oluyordum bir de reklam girse tam olacak resmen.''Öncelikle...Sen bizim kızımız hiç bir zamam olmadın'' Ne!!! şaka yapıyor olmalılar demi?? ''Sen normalde bizim yıllardır bir intikam uğruna bilerek karıştırıp işkence ettiğimiz bir aşiret çocuğusun.'' Yok ebesinin şeyi ya artık ne bu böyle üstüme destan yazmışlar resmen.

''Ama yinede tam emin olmamız gerektiği için bugün DNA testi yapmaya gideceğiz'' Bu adam neydi ya böyle ben daha olayı tam idrak edememişken direk DNA testine gönderiyor beni hem ben neden boşuna 17 yıldır işkence artı eziyet görüyorumki.

''Bunu neden bana daha önceden söylemediniz?'' dedim ve derin bir nefes alarak devam ettim ''Ben neden sizin bu intikam alma gibi çocuksu olaylarınıza kurban olupta 17 yıldır sizden eziyet gördüm!!!'' Sesim beklediğimden de yüksek çıkmıştıki.Bunu fark eden tek kişi ben olmamış olmam gerekiyorduki babam bir hışınla ayağa kalkıp bana tokat atıyordu ki elini havada tutup ''Artık sizin kızınız olmadığıma göre bana bir kere daha elinizi kaldırayım derseniz karşınızda 17 yıldır eziyet ettiğiniz ama yinede sessiz kalan Elifsu yerine hiç tahmin edemeyeceğiniz biri olur''

dedim.O anki gazla hemen bütün merdivenleri hışınla çıkarak odama gittim.İç sesim çok pişman olacaksın dese de sikime bile takmadan valizlerimi topladım.Tabiki de istemesem de kıyafetlerimi toplayıp ta valizime koyarken bir kaç göz yaşım yanaklarımdan süzülmüştü.Bütün valizlerimi ve gereken eşyalarımı topladıktan sonra zar zor garsonluk yaparak biriktirdiğim paralarımla aldığım telefondan Bora abimi Telefon rehberinden bulup çaldırdım.1-2 dakika sonra açan abim:

KARIŞTIRILAN HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin