Bölüm 15

74 4 0
                                    



Şirkete gider gitmez sarpa mesaj attım. Kartını atmasını söyledim. Ama  ısrarla kabul etmedi parayı. Yarın için beni kahve içmeye davet etti. Bende kabul ettim. 7yıl boyunca kimse ile konuşmadım. Yeni insanlar iyi ola bilir. Bilgisayarda satışlarla ilgilenirken kapı açıldı.

Berra:kankkkkaaa. Satışları görüdün mü?

Aylin;evettt mükemmel.

Berra;kızz başarılısın seviyom seni.

Aylin:teşekkürler. Sen yanımda olmasaydın başaramazdım.
Berra;yaa canımsın.

Aylin;Berra bu gün biri ile tanıştım.

Olanların hepsini Berraya anlattım

Berra;oha kız kahve teklifini kabul ettin umarım ?

Aylin;ettim ettim.

Berra;oho süper.  Aylin kendimizi ödüllendirelim mi?

Aylin;nasıl ?

Berra;alışveriş yapalım.

Aylin;hadi kız çıkalım. Bu arada benim kartım kapatılmış napalım?

Berra;biliyorum ben onu. Bankadan aradılar. Yeni bir kart açtırdım sana  diğer kartındaki bütün paralar yeni kartında. Al Buda kartın

Keyifle kartımı aldım. Berranın yanağını öptüm çantamı alıp şirketten çıktık. AVM ye geldik. Bir sürü elbise aldık. Sonra da bir kafeye gidip kahve sipariş ettik. Kahvelerimiz geldi. Keyifle kahvemi içerken telefonuma gelen mesajla bütün dikkatim telefonuma kaydı. Bilinmeyen numara.

+90:selam Aylin ben Asena.

Ne Asenamı? Nerden buldu bu numaramı ?

+90:bak seninle konuşmam gerek. Lütfen benimle konuş.

Ben;ne istiyorsun be?

+90;bak Aylin insan gibi oturup konuşalım.

Ben:ne söyleyeceksen Söyle.

+90 böyle olmaz. Saat 13:30 **** kafesinde.

Ben:oldu canım. Başka isteğin?

+90 bana canım demeye devam et

Ben;siktir be. Gelmiyorum.

+90:Aylin. Sne gelmezsen evini basarım

Ben:elinden geleni ardına koyma.

Telefonu kapatıp masaya kodum.

Berra;kız kimdi ?

Aylin;Asena.

Berra;ne diyor ?

Aylin;görüşelim diyor.

Berra:buluş.

Aylin:saçmalama istemiyorum onu.

Berra:iyi tamam kız sinirlenme.

Kahvemi içip kafeden çıktık. Önce Berrayı eve bıraktım sonra ben gittim eve.

Eve gelip bütün poşetleri yere atıp banyoya gittim. Soğuk bir duş aldım. Çok yorulmuştum bu iyi geldi. Geceliğimi giyinip salona indim
Kapı çaldı. Gidip baktım. Kapının önünde gördüğüm adamla şok oldum. Asena gelmişti. Kokuya bakılırsa sarhoş olmuştu. Bana yaklaşmaya başladı kapıyı arkadan kapattı. Birden üstüme düştü.

Aylin:A-Asena iyimisin?

Asena konuşmuyordu korkuyordum. Ya bir şey olduysa. Koltuğunun altına girip yukarı odama çıkardım. Yatağıma yatırıp rahat uyuması için dar elbisesini ve topuklu ayakkabılarını çıkardım. Yorganla üstünü örtüm. Yüzünü incelemeye başladım. Hayla eski sert görünümündeydi. O eski Asena hayla yerindeydi. Keşke o gün beni öyle bırakıp gitmedeydi. Ben onu çok seviyordum. Neden yaptı bunu bize.
Gözümden yaş düştü ben yüzümü ellerimin arasına alıp ağlamaya başladım. Yanımda hiss ettiğim haraketlenmeyle başımı kaldırdım. Asena üstünde kalan sütyeni çıkarıp kenara fırlattı.bileğimden tutup beni kendine çekti. Kucağına düşünmüştüm. Başımı kaldırıp yüzüne baktım Tümünü okşamaya başladı.

Asena;ilk günkü gibi bebek gibisin Aylin.

Aylin:Asena sarhoşsun.

Asena;Aylin. Ben özür dilerim. Affet beni. Ne istersen yaparım. Yeter ki affet.

Aylin;yaptığın şeyin aff edilir yanı yok Asena. Uyu. Yarın da kalkıp git.

Asena'nın parmakları pijamamdan içeri sokup vajinamı okşamaya başladı.

Aylin:ah Asena yapma bu kes beni kullanıp bırakamazsın.

Asena:telafi etmem gereken şeyler var.

Ben cevap vermeden dudaklarıma yapıştı. Serte öpüyordu beni. Alt dudağımı emerken ağzıma gelen metal tadı ile onu ittim.

Aylin:Asena uzak dur.

Asena:Aylin lütfen. Bunca yıl hiç bir kadına dokunmadım.

Aylin:umurda değil. Bırak beni.

Sertçe üstümden ittim onu.

Aylin:uyu şimdi.

Kalkıp odama gittim. Fena azmıştım.
Bunca zamandır başıma böyle bir şey gelmemişti. Asena fena halde azdırmıştı beni. Nefret ediyorum ondan. Banyoya gittim. Yeniden soğuk bir banyo yapıp uyumaya çalıştım.

Gece

Gece susadığım için su içmeye kalktım. Asena'nın. Kaldığı odadan ses geliyordu. Kapıya yaklaştım. İnleme sesi geliyordu. Kapıyı açıp içeri girdim. Gördüğüm manzara ile şok oldum. Asena yatakta sırtüstü yatıyor. Bir kadın da Asena'nın üstünde oturmuş ona sürtünüyordu.
Gözümden yaşlar firar etmeye başladı.

Aylin:NE OLUYOR BURDA.

İkisi de hızla ayağa kalktı. Kadın kalkıp hızla giyinip çıktı.

Asena :ne var. Sen beni rahatlatamadın kız çağırdım.

Aylin :BURASI BENİM EVİM. VE BEN SENİN SEKS OYUNACĞIN DEYİLİM.

Asena;BAĞIRMA. Ve artık burası benim de evim. Yani ben sarın aldım.

Ne diyor yA bu?

Aylin:ne diyorsun yA sen

Asena:evet. Ev arkadaşınım artık senin. Güzelim. Şimdi izin verirsen evimde ve odamda rahat rahat biriyle sevişeyim.

Aylin;böyle bir şey olmaz. Muhasebe ile konuşucam.

Asena: farkındaysan saat gece 3:00 kime arayacaksın? Git uyu yarın da kime ararsan ara.

Hızla odadan çıktım. Odama gidip kapıyı çarparak kapattım kapıyı. Ağlamaya başladım. Bu kadın ne istiyor benden yA. Hem benimle yatıyor Hem beni yüz üşüt bırakıyor. Hemde geliş burda evimde kalıyor. Bıktım artık.

Aylin:BIKTIM

Ağlamam şiddetlendi. Karşımda bir kadınla sevişiyordu resmen. Benim evimde benim evimin yatağında. Nefret ediyorum senden Asena.

Aylin:SENDNE NEFRET EDİYORUM ASENA KAYA.
__________________________________
Evvett umarım beğenmişsinizdir.

Tik-Tok: _asel_2

Instagram: asya_hikayesindeyim

Takip etmeyi,yorum yapmayı ve oy yapmayı unutmayın!

Şimdiden teşekkürler!

Minik Kurdelem (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin