Bölüm 18

59 5 1
                                    

Aylin:İSTEMİYORUZ İŞTE SENİ.

DİYE BAĞIRDIM.

BERRA:EVET SİKTİR OLUP GİT BU EVDEN.

Asena hızla yanımıza gelip Berranın konuşu kavrayıp sürükleyerek mutfağa götürdü. Bende arkasından bırak desem de bizi dinlemiyordu. Berrayı mutfağa kilitleyip bana döndü.

Asena:Aylin odaya.

Aylin;manyak mısın? Bırak kızı

Asena;ODAYA dedim.

Aylin:Asena

Asena;AYLİN. ODAYA dedim.

Yalayarak odaya çıktım. Asena da hızla peşimden gelip kapıyı çarparak kapattı. Bir an kapı yerinden çıkıp yere düşecek sandım. Hızla yanıma geldi.

Asena;Ne yapmaya çalışıyorsun. Ha?

Aylin;bir şey yapmıyorum. İstemiyorum seni

Asena;istemiyorsun ha? Gitmiyorum arkadaş gitmiyorum. Şu saatten sonra beni burdan ölüm çıkarır

Aylin:sus be ne ölümü.

Asena;bana bak Aylin. O Berramı ne hiç sevmedim. Aklınızı başınıza toplayın. O kadar sana yakın durmasın.

Aylin:sana ne be ?

Bana daha çok yaklaştı. Refleks olarak geri gidiyordum. Birden sırtım soğuk bir şeye çarpınca duvar olduğunu anladım. Asena iki elini sağıma ve soluma koyarak çıkış yolumu kapattı. Üzünü bana daha şok yaklaştırdı.

Asena:bu benimle yatıp sonra sarpa gidişine benzemez Aylin anladın mı? Bu kez seni bırakmam

Aylin:düzgün konuş. Sanki Sarpla yat-

Birden dudağımı sertçe öpüp geri çekildi.

Asena:sakın. Sen sadece bana aitsin. Analdım mı?

İstemsizce başımı olumlu anlamında salladım.

Asena:aferin güzelim. Akıllı bir kız ol. Kendini bana sakla.

Benden ayrılıp odadan çıktı. Ben yere çömelmiş olanları düşünüyordum. Bir kaç dakika sonra Berra koşarak yanıma geldi. Hızla yanıma çömelip ağlamaya başladı.

Berra:Aylin o sana bir şey yapmadı değil mi?

Aylin;hayır canım merak etme
Diyip sarıldım.

Berra:Aylin lütfen taşınalım bu evden. Lütfen. O kadın sana zarar veriyor.

Aylin:haklısın. Hadi kalk emlakçıya gidiyoruz.

Berra hızla kalkıp gitti bende kalkıp hazırlanmaya başladım. Bu kadarı yeter gitmek istiyorum burdan. Hızır'la üstüme bir şeyler giyinip Berrayı alıp evden çıktım.

Emlakçıya gelmiştik. Evler gezdik. Bir tanesi çok hoşuma gitti.

Ev

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ev

Almaya karar verdik. Ödeme ve işlemleri hall ettik. Eski evime gittik. Asena yoktu. Valizlerimizi toplayıp evden çıktık. Arkamı döndüm. Evime baktım. İyi kötü 7yıl geçirdim. Sırf Asena yüzünden evimi terk ediyorum. Uf Asena. Keşke böyle olmasaydı şimdi birlikte burda yaşıyorduk. Valizimi alıp arabaya gittik. Sonra da yeni evimize yola koyulduk.

Yeni evimde yeni odama yerleşirken telefonum çaldı. Baktım Asena arıyordu. Açtım.

Asena:Aylin NERDESİN ?

Aylin;Asena bem artık o evde kalmak istemiyorum.

Asena:anlamadım. Sen nerdesin?

Aylin;ben yeni bir ev aldım. Ve Berra işe burda kalmaya karar verdim.

Asena:hemen eve dönüyorsun.

Aylin;dönmüyorum.

Asena:DÖNÜUORSUN.

Aylin;dönmüyorum.

Asena;ya şimdi buraya gelirsin yada

Diyip sustu.

Aylin;yada ?
Asena;YADA Sİktir olup orda kalıyorsun. Bu kez peşinden gelmem.

Aylin;gelme Asena.

Asena;tamam. Gelmiyorum da artık. Ölsen bile mezarına gelmem artık. SİKTİR HAYATIMDAN.

diyip telefonu. Kapattı. Gözümden yaşlar akmaya başladı. Neden ağlıyorum ki? Ben değil miymişim onu istemeyen. Neden şimdi?
__________________________________
Evvett umarım beğenmişsinizdir.

Tik-Tok: _asel_2

Instagram: asya_hikayesindeyim

Takip etmeyi,yorum yapmayı ve oy yapmayı unutmayın!

Şimdiden teşekkürler!

Minik Kurdelem (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin