Love

648 51 66
                                    

Merhaba ben geldim daha önce atacaktım ama Wattpad sağolsun neyse iyi okumalar. Bir sonraki özel bölüm için bu bölümün 7. yorumunu yapan kişiye itafen atacağım.

__

Hande Baladın, prestijli bir hukuk bürosunda çalışan başarılı ve kararlı bir avukattı. Uzun boylu, zarif ve keskin zekasıyla tanınan Hande, işinde oldukça yetkindi. Yoğun bir iş temposuna sahip olsa da, adaleti savunma konusundaki tutkusu asla azalmamıştı. Bir gün, bürosuna gelen önemli bir dava, kariyerinde büyük bir dönüm noktası olacaktı: Vargas adlı zengin bir iş adamının büyük bir yolsuzluk davası.

Vargas, iş dünyasında saygınlığı olan ancak perde arkasında karanlık işler çeviren bir adam olarak biliniyordu. Hande, bu zorlu davayı alarak kariyerinde büyük bir adım atmayı planlıyordu. Ancak, davanın karmaşıklığı ve Vargas'ın derin bağlantıları, Hande'nin işini oldukça zorlaştırıyordu. Vargas'ın geçmişi hakkında daha fazla bilgiye ihtiyacı vardı.
O sırada yanına bürodan arkadaşı Saliha geldi
"Senin şu sanığın arkadaşını buldum yani eski arkadaşı adı Zehra,Zehra Güneş"
"Sen bitanesin Saliha ben de arkadaşı falan var mı onu araştırıyordum sağol"
"Neyse bakalım kimmiş bu Zehra Güneş"

_

Zehra Güneş, parlak bir kariyere sahip genç bir doktordu. Hastalarının sağlığına önem veren, empati yeteneği yüksek ve çalışkan bir tıp profesyoneliydi. Zehra, Vargas'ın en güvenilir dostlarından biriydi ve onun hakkında birçok bilgiye sahipti. Hande, Zehra ile görüşmeye karar verdiğinde, bu kararın hayatını nasıl değiştireceğini henüz bilmiyordu.

Bir akşamüstü, Hande hastaneye gitti ve sekretere Zehra'yı sordu Hande Zehra'nın odasına gidip kapıyı çaldı
"Girr" " "Merhaba Zehra Hanım, ben Hande Baladın," diyerek elini uzattı Hande. Zehra, biraz şaşkın ama aynı zamanda meraklı bir şekilde Hande'nin elini sıktı. Yoğun bir günün ardından yorgun düşmüştü, ancak Hande'nin isteğini geri çeviremezdi.

"Merhaba Hande Hanım. Vargas'ın davasıyla ilgili mi geldiniz? Davayı sizin aldığınızı duymuştum " diye sordu Zehra, doğrudan konuya girerek.

"Evet, doğru. Vargas'ın sizin eski bir arkadaşınız olduğunu öğrendim ve onun hakkında daha fazla bilgiye ihtiyacım var," dedi Hande, ciddi bir ifadeyle.

Zehra, derin bir nefes aldı ve Hande'nin gözlerine baktı. "Vargas ile uzun bir geçmişimiz var. Ama onunla ilgili bilmeniz gereken şeyler var. Bazıları hoşunuza gitmeyebilir."

Hande, Zehra'nın ne demek istediğini merak ederek, "Bana her şeyi anlatabilirsiniz. Bu dava için tüm bilgilere ihtiyacım var," dedi.

Tam o sırada içeri Ebrar girdi
"Zehra acilen gelmen gerekiyor 318 numaralı odadaki hastanın kanında çokça miktarda uy*ştur*cu tespit edildi hasta krize girdi."

"Özür dilerim Hande Hanım sonra görüşsek çok iyi olur acil gitmem gerekiyor masadan kartımı alabilirsiniz üstündeki  benim kendi numaram"
"Tekrar kusura bakmayın"
"Sorun değil başka zaman artık"
_

Ertesi gün Hande Zehra'nın numarasını bürodan aradı.

"Alo Zehra Hanım merhaba ben Hande. Vargasın'ın davası hakkında birşeyler anlatacaktınız."

"Ah evet bugün işden çıktıktan sonra bı cafede buluşabiliriz, Bu arada bana direkt Zehra diyebilirsin resmiyete gerek yok."

Hande yüzünde hafif bir tebessümle "Peki o zaman şöyle yapalım ben sizi, seni hastaneden alayım hem birlikte geçmiş oluruz ,hem yorulmuşsundur zaten.....Zehra"

"Tamam o zaman anlaştık Hande"

_

Hande Zehra'yı aldıktan sonra bı cafeye gittiler ve konuşmaya başladılar

Love  G×G #OneShotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin