-3-

89 0 0
                                    

🫀

Telefonu kenara bırakıp ayağa kalktım, pencereyi açıp güvenlik kulübesini izlemeye başladım. Turan sandalyeye oturmuş dirseklerini dizine yaslamış telefona bakıyordu. Gülümseyip dolabıma ilerledim, dolabımı açıp siyah mini bir elbise çıkarttım.

Üzerimdekileri çıkartıp elbiseyi giydim, çantamı alıp dışarıya çıktım. Babamın koruması olan Turan bu aralar benim korumalığımı yapıyordu. Ondan etkilenmemek mümkün değildi.

Güvenlik kulübesine yaklaştığımda Turan başını kaldırıp beni süzmüştü, ayağa kalkıp telefonunu arka cebine yerleştirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Güvenlik kulübesine yaklaştığımda Turan başını kaldırıp beni süzmüştü, ayağa kalkıp telefonunu arka cebine yerleştirdi. Baş selamı verip arabaya ilerledi. İkimiz de arabaya bindiğimizde arabayı çalıştırıp avludan çıkarttı. Sakin bir şekilde okula ilerliyorduk. Elbise tercihim okul için abartılıydı ama diğer kıyafetlerim yıkamadaydı.

Küçük, şık ve pahalı olan çantamın fermuarını açıp bordo bir ruj çıkarttım. Arka koltukta oturuyordum ve Turan iki de bir beni dikiz aynasından izliyordu. Telefonumu çıkartıp ön kamerayı açıp ruju dudaklarıma yedirmeye başladım. Turan hala bana bakıyordu.

"Yola bakmazsan ikimiz de kaza yapacağız." Göz kırpıp arkama yaslandım. Bacak üstüne bacak atıp dikiz aynasına baktım.

Turan akıllanmazdı, beni taciz eder gibi izliyordu, ama ben bundan rahatsız olmuyordum.

"Ne zaman baksam telefonla ilgileniyorsun, kız arkadaşın falan mı var?" Dediğimde nefesini verdiğini işittim. Benden hoşlanmıyor gibiydi.

"Bu sizi ilgilendirir mi?" Dediğinde gözlerimi devirdim. Bu adamın böyle konuşması beni deli ediyordu.

"kız arkadaşın benden rahatsız oluyorsa evet."

"Kız arkadaşım var evet, ama sizden rahatsız olmuyor. Kendisi de sizin gibi..." Cümlesini yarıda bırakmıştı.

"Benim gibi ne?" Diye sordum.

"Önemli değil, sizi okula bırakmam gerekiyor."

"Şuan ne yapıyorsun?"

"Sizi okula bırakıyorum."

Göz devirip nefesimi verdim. Yakışıklı olduğu kadar da gerizekalıydı. Okulun önünde durduğunda birşey demeden arabadan inip okula girmiştim.

-

NOT;

-Bölümleri kısa yapmak istiyorum ve öyle oluyor, itirazı olan varsa lütfen olmasın.

-Günde 3-4 bölüm atıyor olacağım, okuduğunuz için teşekkür ederim!

-oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın, destekleriniz benim için çok önemli!

-🫀-

Koruma +18 (Yarı Texting) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin