-🫀-
-Kabinden çıkmadan Turan'a mesaj attım, benim hakkımda ne düşündüğünü merak ediyordum.
Asuman: nasıl gidiyor? (11.43)
Turan: her zamanki gibi (11.45)
Turan: neden?
Asuman; onunla dışarıya çıkmışsınız.
Turan: evet, kıyafet mağazası kabininde sevişiyorduk.
Turan: kıskandın mı? 😍 (11.46)
Asuman: evet (11.50)
Turan: iyi (11.51)
Asuman: aptal herif.
Turan: 😉😉
-
Telefonu kapatıp çantama attım, kabinde çok bile kalmıştım. Üzerimdeki elbiseyi çıkartıp kıyafetlerimi giydim.Turan kabinde seviştiğimizi iddia ediyordu. Bunu demesi hoşuma gitmemiş değildi. Kabinden çıktığımda Turan telefonu cebine yerleştirip beni süzdü. Elimdeki elbiseyi Turan'ın kucağına fırlatıp kredi kartını uzattım. "Alıyorum."
Babam para sıçtığı için bunlar benim için önemli değildi.
Turan göz devirip kasaya ilerledi. Biraz daha bakınıp mağazadan çıktım. Yorulmuştum, eve gitsem iyi olurdu. Turan mağazadan çıkıp yanıma ilerledi. Çantamdan gözlüğümü çıkartıp taktım. Turan'a dönüp, "eve gidiyoruz." Dedim.
🫀
[Gece]Babam evde yoktu ve ben evde tektim. Güvenlik kulübesinde de sadece Turan vardı. Pencereden baktığımda kulübeden çıkmış Müştemilata doğru ilerliyordu.
Üzerimi değiştirip aşağıya indim, Turan'ın yanına gitmeyi planlıyordum.
Kapının önünde duran boy aynasına bakıp saçlarımı elimle taradım. Evden çıkıp müştemilatın önüne geldim, kapıyı çaldım. Turan kapıyı açtığında üstünde hiç birşey yoktu. Altında ise şort vardı.
Sırtımı kapının pervazına yasladım. "İyi akşamlar" Diye mırıldandım. Başını salladı.
"İçeriye gelsene" Dediğinde zafer kazanmış gibi gülümsedim. İçeriye geçip tekli koltuğa oturdum. Turan eline az önce çıkarttığı tişörtü alınca, "hayır, rahatsız olma, senin evin." Dedim.
Başını sallayıp tişörtü koltuğa fırlattı. Mutfak ve oturma odası birleşikti. Yemek hazırlıyor olmalıydı, ayağa kalkıp yanına ilerledim. "Ne yapıyorsun?" Diye mırıldandım.
Omzunun üstünden bana bakıp tekrar önüne döndü. "Yemek ısıtıyorum. Aç mısın sen?"
"Hayır, sana afiyet olsun. Yardım lazım mı? Hamarat biriyim merak etme" Dediğimde omuzunun üzerinden tekrar bana bakıp gülümsedi, göz kırptım.
Bana dönüp tam önümde durdu, sırtım tezgaha yaslıydı, kapana kısılmıştım. "Ne yapıyorsun?" Diye mırıldandım.
Turan iki elini belime yerleştirip beni tezgaha oturttu. "Bana neden mesaj atıyorsun?"
-