-
Yoobin: ya baban aşırı komik biri ahahsjsjsj
Sürekli seni kötüleyip durdu ya
Bora: of
Yemin ederim senin yüzünden hayatım boyunca babama ilk defa bu kadar fazla maruz kaldımGidip biraz kusmam lazım
Yoobin: zaten somurtup durdun
Huysuz yaBora: adamı günahım kadar sevmiyorum ne yapayım
Bir de seni yakın arkadaşım zannetti ya en çok bu sinirime dokunuyo
En yakın zamanda onlar da öğrenicek her şeyi
Yoobin: bir de hemen zafer ve sinanı kötülemesi sahsnsimzkwms iki ki onlarla aran bozulmuş dedi sana ya
Bunun havasını atarım ben ikisine
Bora: sinanın babama yürümüşlüğü zaferin de yumruk atmışlığı var ondan
Yoobin: oha ama yumruk atmak ne ayıp etmiş
Bora: yoo ona yapmasını ben söylemiştim o da yapmıştı
Yoobin: acaba ikimizi öğrenirse annenle baban ne tepki verir
Klasik türk ailesi gibi karşı çıkarlar kesin
Ben de seni Koreye kaçırırımBora: he amk bir de iç güveysi olmadığım kalmıştı
Yoobin: yalnız iç güveysi olmuyosun
Bu ilişkide kız tarafı yok ya hani hatırlatırımBora: doğru ama
Yine de olmaz yapamam ben
Hepsini karıştırırım birbirine sonra adam akıllı yemek bulamamYoobin: vizyonsuz sanki burda ne yiyo
Kahvaltını bile kuru fasulyeyle yapıyosun senBir de bize midesiz der
Bora: kuru fasulye bir kültürdür
Yoobin: yo asıl köpek kavurması bi kültürdür
Bora: lan onu da mı
Köpek de mi yiyosunuz
Yoobin: bilmiyo muydun-
Bora: bilsem haylazı tüm gün senin yanında bırakır mıydım
Yoobin: ya ayıp ediyosun ama
Hem haylaz da beni çok sevdi bence benim mideme girmekten rahatsız olmaz
Bora: bebeğim bak
Niye adam akıllı şeyler tüketmiyosun sen acabaYoobin: ahahahahaj zaten Türkiyeye geldiğimden beridir yemiyorum sakin
Bora: şimdi seni yemeğe çağırıcam da haylaz tehlikede olur onu ne yapıcaz
Yoobin: küserim bak
Valla engel yersin abartmaBora: tamam tamam
Babam çağırdı seni gelsin yemek yeriz çok efendi çocuktu diyo sjwisniwnsks
Yoobin: yalan mı efendi değil miyim
Bora: içi seni dışı beni yakar derdim de böyle bilmesi daha iyi boşver
Seni almaya geleyim mi
Yoobin: hayır ya evler yakın zaten iki dakikaya gelirim
Bora: tamam bekliyorum
-
Bora
Yoobin'in gelişinin üzerinden yarım saat geçmişti ve ben sevgilimle tek bir kelime dâhi konuşamamıştım. Sinirlerim iyice gerildiğinde yanımda oturmuş olan Yoobin ve onun hemen karşısında oturan babam gülerek muhabbet etmeye devam ediyorlardı. Haylaz ise başına geleceklerden habersiz Yoobin'e sırnasıyordu.
Göz boyamak. Evet, babamın tam olarak yaptığı buydu. Yoobin'i arkadaşım zannettiği için iyi bir baba gibi davranmaya çalışıyordu. Sanki yıllarca bir cehennemin içerisinde büyümemişim gibi sevecen bir şekilde gülümsüyordu.
"Biz artık kalkalım Yoobin, baba senin işin yok mu? Sen git istersen bizim için sorun yok gidebilirsin." Dediğimde Yoobin uyarırcasına koluma vurdu.
Babam olacak adam bir gitse de biz de işimize baksak diye düşünmeden edemiyordum. Üstelik Yoobin, dudaklarına her ne yaptıysa kıpkırmızı görünüyordu ve ben daha fazla dayanabilecek gibi değildim.
Ben ayaklandığımda babam yemeğinden son lokmasını alıp kalkmıştı. "Siz şimdi kızlar hakkında konuşursunuz, ben rahat bırakayım." Yoobin, bu durum karşısında gülerken sonunda masadan kalkabilmişti.
"Ahmet amca, Bora nasıl kızlardan hoşlanır? Bana hiç anlatmıyor." Dediğinde elimi sertçe alnıma vurdum. Bir türlü babamın gitmesine izin vermiyordu. Benim hakkımda soru sorup durunca babam da yıllık konuşma kotasını bu cevaplarla dolduruyordu. Bu adam bana günaydın bile demezdi normalde.
"Bilmiyorum, sanırım balık etli kızları beğeniyor. Eve sarhoş olarak geldiğim için yanında kimlerin olduğunu tam olarak hatırlamıyorum." Dediğinde iğrenç bir şekilde gülmüştü.
Balık etli demesi Yoobin'in bozulmasına sebep olmuştu. Sanki kendisi ile sevgili değilmişim gibi durup kendi bedenine baktı. Cılız olduğuna karar verip kaşlarını çatarak bana baktı.
"Eğer sürekli sarhoş olmasan Yoobin'le odamda çıkarttığımız sesleri de duyardın, değil mi? Yani bilmediğin konular hakkında yorum yapma." Babam düşünceli bir şekilde ikimize baktı.
"Siz ikiniz birlikte porno mu izliyorsunuz?" Suratı asıldığında devam etti. "Bu biraz garip." Şimdi üçümüz de asık bir surata sahiptik.
"Porno izlemiyoruz." Diye çıkıştım. "Bildiğin her türlü pozisyonu birbirimiz üzerinde deniyoruz." Yoobin, gözleri sonuna kadar açılmış bir şekilde bana bakmış ve hafifçe arkama doğru geçmişti. Bunu bu şekilde anlatmak istemesem de onun layık olduğu anlatım tarzı buydu ve fazlasını ona vermeyecektim.
"Ne demek lan? Siz...?" Şaşkın bir şekilde ikimiz üzerinde göz gezdirirken gözü seğirmeye başladı. "Evet biz ikimiz birlikteyiz, oğlun erkeklerden hoşlanıyor."
Aniden masa örtüsünü çekmiş ve her şeyin yere düşmesine sebep olmuştu. Gözleri kararan adam üzerime doğru atıldığında ona ilk defa el kaldırdım. Attığım sert yumruk ile yere düşen adam küfürler yağdırıyordu.
Yoobin ise korkmuş ve beni tutmaya çalışmıştı. Bütün bunları onun gözleri önünde yaşamak istemesem de sinirlerime hâkim olamamıştım. Bunun için sonrasında pişman olacaktım ama olan olmuştu ve artık ailem her şeyi öğrenmişti.
Kalkıp bana doğru yürüdüğünde onu durduran karnına attığım tekme ve kafasına geçirdiğim içki şişesi olmuştu.
"Özür dilerim." Dedim. Ama bu özrüm yerde yatan adama değildi. Yoobin'den özür diliyordum. "Bunları görmeni istemezdim, yemin ederim çok üzgünüm Yoobin."
Yoobin, sessiz kalmıştı. Sadece bana sarılmış ve başını boynuma gömmüştü. Onun sıcaklığı ile gözlerimden bir damla yaş gelmişti fakat daha fazlası değildi. O adam için bir damla gözyaşından fazlasını dökemezdim.
"Seni seviyorum. Herkesten çok seviyorum ve kimse bize engel olamaz." Kollarım arasında korkmuş olan çocuğun ipeksi saçlarını okşadım. "Bora.." sesi kısık çıkmıştı. "Ya babana bir şey olursa?" Benden uzaklaşmış ve bir adım geriye gitmişti.
Başımı iki yana salladım. "Keşke olsaydı ama olmayacak, merak etme." Ben yerdeki baygın adama bakarken o çoktan ambulansı aramıştı. Biliyordum o iyi olacaktı çünkü ölmesini ne kadar istesem de onu öldürecek kadar sert bir darbe yapamamıştım.
-
Sonraki bölüm finall
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çinçon (bxb)
No Ficción(Tamamlandı.) Bora: Ben elaleme bora Sümeyye olmuş dedirtmem Öyle götümde dolanma