Bölüm 1...

54 6 14
                                    

Yeni hikâye ile karşınızdayım başlıyalım...

Tom pov•=

Sabah uyandım ve saate baktım saat 08.21 di kalktım ve elimi yüzümü yıkadım daha sonra mutfağa gittim ve dolabı açtım fakat çok az bişi vardı.

Zaten çokta param yok nasıl alcam ki..
Her neyse bugün sanırım yemek yok bana.

Biraz hava almak için hazırlandım ve dışarı çıktım dışarıdaki hava çok hoştu ılık bir sıcaklıkta rüzgar esiyordu biraz. Kaldırımda öylece yürüyordum başka bişi yaptığım yok.

Bir işe girmeye karar verdim ve benim için en iyi uygun olan işi aradım. Bir bank ta oturmuş telefondan iş arıyordum, sonuçları göz gezdirirken bir şey dikkatimi çekti garsonluk? Evet aslında ola bilir ama bir sıkıntı vardı günün çoğu zamanı sanırım orda geçicek çünkü saat 09.00 dan 23.58'e kadar.. -

Bu işe katılim mi katıl miyim mi emin değilim.. Kaç lira maaş veriyorlar diye baktığımda gözlerime inanamadım maaşı 3.000 Tl veriyorlardı hiç düşünmeden direkmen işe girdim.

Yarın yeni bir işimize gidiyoruz hem zaten buraya azda olsa yakın. Bank'tan kalktım ve eve doğru yürümeye başladım bir tane adam koşarak yanıma geldi.

??? :
Hey pişt bu lanet olası çantayı al

Tom:
Huh? - dur ne.. bayım heyy! Uğhh.

Buneydi şimdi çantanın içine baktığımda yüklü bir miktar altınlar paralar vardı. Ardından polisler geldi ve silahlarını bana uzattılar..

1-Polis:
Ellerini yukarı kaldır hemen!

2-Polis:
Ve o çantadaki paraları çaldığından dolayı seni tutukluyoruz.

Tom:
Bir dakika dur ne!? Ben çalmadım bir tane adam koşarak yanıma geldi ve bana verdi ben hiçbişi yapmadım!

1-Polis:
Sana inanıcağımımızı sandın! Kelepçele şunu.

2-Polis:
Tamam.

Polis elinden bir kelepçe çıkartık iki kolumu arkama aldı ve iki kolumu kelepçeledi ardından beni polis arabasına götürüp Mahkemeye götürdü.

Mahkemede;

Mahkemeci:
Seni Banka soymadan ve diğer bankaları soymandan dolayı 9 ay hapis cezası veriyorum..

Tom:
Siz benle dalga mı geçiyorsunuz çalmadığım paradan neden tutuklanıyorum ben!

Mahkemeci:
Karat verilmiştir! Hapse atın bunu.

İki polis kolumdan tutup polis arabasına götürdüler. Ardından beni hapse götürdüler..

Hapiste...

H

apse geldiğimde bana bir üst verdiler ardından benim bir fotorafımı çektiler sonradan bana bir oda verip içeri attılar. Bir polis azıcık eğildi ve kulağıma fısıldadı.

Polis:
Senin yerinde olsaydım bur numaradaki koridordaki kimselere bulaşmazdım.

Tom:
Neden ki.

Polis:
Çünkü seni öldüresiye döve bilirler veya onun gibi bişi yaparlar aralarındaki kişi patron.. Hadi ilk hapis gününde sana iyi şanslar Hahaha...

Hapis Hane Mi?.. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin