Bölüm 3...

33 4 5
                                    

Yarın•=

Gözlerimi birden açtım ve etrafıma baktım. Elimi alnıma koyduğumda ıslak olduğunu fark ettim sanırım kâbus gördüm, o anda terlemiş olmalıyım.

Yastığın altına sakladığım telefondan saate baktım saat gece'nin 2 siydi. Biraz telefon'un ışığını kıstım ve telefondan bir şeylere baktım.

Cidden bu telefonu polisler görse beni sikerler amk- gözlerim bir anda Tord'a kaydı, çok güzel yatıyordu acaba üstüne çıksa-... Neler diyorum ben ya..-

Telefondan biraz daha gezinmeye başladım sonra canımın sıkıldığını hissedince bıraktım. Ayağa kalkıp Tord'un yanına gittim ve yüzüne yaklaştım. Cidden çok güzel ve yakışıklı bir yüzü var.. Kendimi tutamadım ve öptüm.

Dudakları benim dudağıma birleşince çok güzel bir hisse büründüm. Bir anda çenemde bir el hissettim ve öpmeyi kestim.

Tord:
Neden durdun bebeğim? ~

O an çok fena kızarmıştım ve utan mıştım Tord'u bıraktım ve geri adım attım. O anki şankınlıkla gözlerim beyaz olmuştu. Tord ayağa kalktı ve üstüme doğru geliyordu.

Gelmemesi için geri geri yürüyordum sırtımı duvara vurdum ve öylece kaldım. Tord bana doğru geldi ve yaklaştı elini çeneme götürüp tuttu ve yüzüne yaklaştırdı.

Tord:
Çok güzel dudakların varmış azcık da ben onları yada bilir miyim? ~

Tom:
N-neden-

Sözümü bitirmeden beni öpmüştü, dili ağızımın içinde tur atıyordu. Nefes almak için bıraktık sonradan geri öpüştük. Tord bu sefer diğer eliyle Hapishane T-shirt'ümün içine soktu ve göğüsüme dokundu. Meme ucu tuttu ve sıktı o an izlemiştim ama öpüştüğümüz için çok ses çıkmadı.

Daha sonra öpüşmeyi bıraktık, Tord T-shirt üçü çıkartıp yatağımın üstüne atmıştı, eğilip meme ucumu yalamaya başladı. O an inlememek için ağzımı tutuyordum. Tord kafasını kaldırıp boynumu öpmeye hatta ısırmaya başlamıştı. Bu sefer kendimi tutamadım ve inledim. İnler önlemez ağzımı kapattım ve geri çapabalamaya başladım, Tord boynumu öpmeyi bıraktı ve yüzünü bana yaklaştırdı.

Tord:
Vücudunu delice sikmek istiyorum Tommie~~ lütfen bunu benim için yapar mısın? ~~

Tom:
H-huh? ~

Tord beni kolundan tuttu ve yatağa doğru çekti. Kendisi yatağa oturdu ve bacaklarını araladı. El işaretiyle kucağını gösterdi.

Yüzüm kıpkırmızı olmuştu ama yinede Tord'un yanına yanına gittim.

Tord altını aralayıp açtı ve (özür dilerim bu kelimeyi kullanacağım-)
Sikini gösterdi. Uzundu vede kalındı.

Ben Tord'un yüzüne bakar casına kucağına çıktım. Altımı çıkardım ve Tord'un sikini elime alıp deliğime getirdim. Yapacağim şeyden azda olsa utanıyordum ama vücudum sanki hiç utanmazcasına hatta bu anı yıllardır bekliyormuş gibi davranıyordu.

(Aslınsa evet bekliyordu ama neyse akbeksj)

Sikini deliğime getirdim ve onun üstüne oturdum.

Tom:
A-ahhHhh..~~

Yukarı aşşağıya doğru hareket etmeye başladım ellerim Tord'un omuzlarındaydı, onun elleri ise belimdeydi. Tord'un yüzüne baktığımda bana sırıtıyordu yüzünü yaklaştırıp beni delicesine öptü dili ağzımın içinde dönüyordu buda beni daha da istekli ettiriyordu. Bir anda Tord'la yer değiştirdik. Ben yatakda yatıyor o İsa benim üstümde duruyordu.

Tord'un siki bir anda içime girdi ve inledim. İnler inlemez ağzımı kapattım ve gözlerimi sım sıkı kapattım. Tord hepsini içime sokmuştu sonradan sokup çıkartma hareketini yaptı. Her soktuğunda daha da zevk veriyordu.

Tord:
Sanırım bundan artık zevk almaya başladın~~

Bişi demedim sadece kafamı evet anlamında salladım. Oda bunu anlamış olmalıki sırıtı. Bir kaç kere daha soktuğunda boşalcağımı hissettim..

Tom:
T-Tord~.. Sanırım b-boşalca-cam~~..

Tord beni duymazdan geliyordu ve daha da hızlandı. Kendimi tutamadım ve onun üstüne boşaldım. Boşaldığım anda Tord durdu ve bana eğildi.

Tord:
Bunu sevdim yakında yine yapalım~~

Tord sikini çıkardı ayağa kalktı. Altını düzeltti ve üstünü giydi. Bende yatağımdaki kıyafetleri alıp giymeye başladım.

Tord:
Tom.

Tord'a baktım ve bekledim biraz kızarmıştı ne olduğunu anlamaya çalıştım.

Tord:
T-tom benimle çıkar mısın..

Bunu demesini cidden bekliyordum ve hiç düşün neden onun üstüne atladım ve sarıldım.

Tom:
Tabikide çıkarım seni seviyorum Tord

Tord:
Bende seni seviyorum Tommie

Tord'un dudağından öptüm ve öylece kaldım, öpmeyi bırakınca Tord'a sarılmayı kestim.

Tom:
Ee- şey.. Beni yatağıma koyar mısın bacaklarım ağrıyor-

Tord:
Tabi~ ^^

Tord beni kucağına aldı ve Yatağıma yatırdı. Ardından üstümü örtüp alnımdan öptü.

Tom:
İyi geceler.

Tord:
Sanada iyi geceler.

Hapis Hane Mi?.. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin