Bölüm 4..

37 3 26
                                    

Karşınızda ben uzun zaman oldu özür dilerim yaz tatili başlıyınca işte ehe- herneyse başlayalım.

Sabah°=

Bu sefer Tord beni uyandırmıştı, gözlerimi açtım ve yatakta oturur posizyonuna geçtim. Tord la birlikte yemek haneye gittik ve yemek yemeye başladık yemektende sohbet ediyorduk. Bir kaç dk sonra Paul larda geldi ve onlar da sohbetin içine girdi, hep beraber sohbet ediyorduk.

Yemek haneden çıkınca bahçeye gittik Her şey aynı gibiydi. Tord spor yapıyordu Paul Patryk'i spor yapar ken izliyordu. Bende Onları izliyordum. Bu döngüden sıkılmaya başladım, ardından yanıma bir tane adam yaklaştı ve benle konuşmaya başladı.

??? :
Umm merhaba!

Tom:
Ah. . Merhaba?

??? :
Şeyy benle arkadaş olur musun dicektim hem burada bir kaç gün önce gelmiştin dimi?

Tom:
Ummm.. Evet ve neden arkadaş olmim? Benim ismim Tom Ridgewell

Daniel:
Benim ismim de Daniel James Gabriel
Yani kısaca sadece Daniel diye bilirsin

Tom:
Tanıştığıma memnun oldum Daniel

Daniel:
Bende memnun oldum Tom ee sen buraya nasıl geldin?

Tom:
Ehh ilşlemediğim bir suç yüzünden geldim. Neden herkes bunu soruyor?

Daniel:
Şey nasıl desem herkes buraya nasıl geldiğini soruyor çünkü işte güçlümü değilmi veya Seni kullanıla bilir misin değil misin işte onun gibi ama bazıları merakından veya seni çok iyi tanımak istediğin den dolayı ola bilir.

Daniel:
Haa bu ara Tom, Senin sevdiğin birisi var mı?

Tom:
Umm..

Hafifçe Tord a baktım ve kızardım, Tord da bana bakarak gülünsedi sonradan yine sporuna devam etti.

Kafamı yere eğerek kısık sesle konuştum.

Tom:
E-evet..

Daniel:
Hmm..

Oda aynı şekilde Ford'a bakar, sonra bana dönüp kulağıma fısıldayarak.

Daniel:
Demek bu adam ha~~

Dedi.

Yüzüm kızararak ona doğru hızlıca döndüm ve Koluna vurdum. Oda gülmeye başladı, ben ona kızarken Tord'un yanıma geldiğini bile fark etmemiştim.

Tord:
Eee burda ne oldu bakalım?

Tom:
H-hiç.. Yeni bir dost edindim ismi Daniel, Daniel buda Tord buraya gelince ilk o benle arkadaş oldu

Daniel:
Tanıştığıma memnun oldum, sizinle arkadaş olmak benim için iyidir

Tord:
Bende memnun oldum.

Tord'a baktığımda pekde mutlu gibi görünmüyordu, çok aldırış etmedim ve Daniel le sohbet etmeye başladım. Baştan aşşa yaşasıklarımızı anlattık arada da dedikodu yapmış ola biliriz ( ͡≖ ل͜ ͡≖)..

Tord pov 😨•=

O adam hiçte içime sinmedi. Hem Tomla konuşup onla ilgilenmesi beni sinir etti. Off sanırım kıskanmaya başladım. Her neyse yoruldum biraz Paul'ların yanına gidim.

Tord:
Hey Paul ne yapıyorsun?

Paul:
Hmmm bakıyorumda Tomla değilsin? Ne oldu konuşmuyormusunuz ( ͡°_ʖ ͡°)..

Tord:
Paul ağzına şıçarım -_- hem ben Tomla küsmedim sadece kendine yeni arkadaş buldu onunla biraz takılmasına izin verdim

Patryk araya girdi.

Patryk:
İzin verdim derken nasıl yani?.. Sen mi onu kontrol ediyorsun?

Tord:
Yani normalde yanıma alıp sizinle sohbet edecektik ama Yeni arkadaş bulmuş yani şimdi arkadaşının elinden almak gibi bişi olmasın diye yoksa benden soğur.

Paul:
Hmm aslında bizde mi bulsak?

Tord:
Dostum benim için siz yetersiniz ama aslında evet çokta fena olmazdı yeni arkadaşlar edinmek

Patryk:
Ben bilemem ben şuan ki halimden mutluyum yani benim için fark etmez paul arkadaş olursa bende olurum dimi tatlım?

Paul:
Patryk.. Herkesin içinde demek zorunda mıydın utandırıyorsun-
(*^^*)//

Tord:   
͡(°_ʖ ͡°)

Paul:
Ay ne be ilk defa mı görüyorsun iki sevgili birbiriyle böyle konuşurken >:(

Tord:
Ayy tamam be sustum :/

Hafiften Tom's baktım Daniel'in yanında çok mutlu gözüküyordu üzülerek önüme döndüm ve yere baktım.  Paul ve Patryk bu fark etmiş olsa ki ayağa kalkıp Tom'un yanına doğru gittiler.

Ben çok umursamadım sanırım Daniel le arkadaş olmaya gittiler. Bir kaç dk sonra Paul Patryk ve Tom birlikte geliyorlardı.

Gözlerim sadece Tom'a bakıyordu, yanıma doğru geliyorlardı.

Tom:
Ş-şey Tord..-

Tord:
Evet?

Kulağıma eğilerek konuştu.

Ay çok yoruldum bari burda bi bırakim ( ͡≖ ل͜ ͡≖)( ͡≖ ل͜ ͡≖)

Bölüm biraz kısaydı farkındayım ama yani kaç gün geçmiş bende hiç düşünmeden direk yazıyom- şuan benim hiç bir fikrim yok bunun devamına ne yazım biriniz fikir yazsın-..

Yazarınız sizi seviyorrr 💕💕

Hapis Hane Mi?.. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin