X. Bölüm: Dostoyevski

83 10 13
                                    

Tüm Bunlar Olurken Ajans

-Arkasından gitmelimiyiz başkan?

-Bilmiyorum. Sen ne düşünüyorsun Ranpo?

-Gerek yok, zaten buraya geri gelecekler.

-Neden?

-13 dövmesini gördünüz mü, hemen boynunun yanındaydı. Chuuya onu gördüğü zaman büyük ihtimalle ne olduğunu anlamak için bize gelecek. Bu işin arkasında ne olduğunu tahmin edebiliyorum ama emin değilim. 

-Nasıl bir şey?

-Daha önce hiç "Angels of Death" projesini duymuşmuydunuz?

-Ölüm melekleri mi?

-Evet. Bu proje Mafya için çalışıyordu. Ufak yaşdaki çocuklar üzerinde uygulandığını biliyorum yalnız gerisi hakkında pek bir fikrim yok. Ama bu konu hakkında bilgisi olan birisini tanıyorum...

-Şeyy kim bu kişi Ranpo-san?

-Fyodor Destoyevski, bize o yardım edecek. 

Bu sözler Ajans'da şok etkisi oluşturmuştu. Sessizliği Sigma bozdu,

-Bu imkansız.

-Neden Sigma-kun ?

-Onun bize yardım edeceğini sanmıyorum Başkan.

-Hayır edecek.

-Nasıl bu kadar emin olabiliyorsunuz Ranpo-san?

-Çünkü Fyodor'un değerli bir rakibini kaybetmek isteyeceğini hiç sanmıyorum. Büyük ihtimalle bu gizem çözülmedikçe Dazai eski haline dönemeyecek. Destoyevski de şu aralar Gogol'la birlikte Rusya'daydılar. Galiba dün Japonya'ya döndüler.

-Peki neden Gogol'la?

-Çünkü o onun artık müstakbel eşi...

-C-ciddi misin Ranpo-san???

-Evet Fyodor tüm bu işlerden elini ayağını çekip Nikolai'la mutlu bir hayat yaşamaya karar verdi.

-Vay be... Fyodor'dan bunu asla beklemezdim.

-Neyse biz konumuza dönelim. Chuuya büyük ihtimalle yarın gelecek. O zamana kadar endişe edeceğimiz bir şey yok. 

And the Mask FellHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin