פרק 11:

19 1 1
                                    

שרלוט:
"בוקר טוב!" איזבל בירכה אותי בשער. "בוקר חרא." ג'ס אמרה מאחורי ופיהקה. "מה יש לך את?" שאלתי אותה והיא לקחה שלוק מהאייס קפה שלה. חיכינו בערך 10 שניות שהיא תסיים ותענה, נורמלי לג'ס בסך הכל. "קיבלתי מחזור וכואב לי" היא ייללה והתכווצה. "אם תסתכלי על הצד החיובי- " איזבל התחילה לומר אבל ג'ס קטעה אותה. "אני מדברת על מחזור אין פה שום דבר חיובי." "קודם כל יש המון דברים חיוביים במחזור, אבל מה שהתכוונתי לומר זה שאת לא תהיי במחזור ביום הולדת שלך." איזבל ענתה לה וג'ס הנהנה הנהון קטן ולקחה עוד שלוק מהאייס קפה. "תביאי שלוק יא חרא אחת." ניסיתי לקחת מידה את הכוס, אבל היא הרחיקה אותה ממני. "לא באלי לתת לך מה תעשי לי?" היא הוציאה לי לשון בצחוק. "בת זו- "התחלתי להגיד אבל עצרתי שנשמע רעש של אופנוע קרוב. מאוד קרוב. כולנו הסתכלנו לחניה וראינו ילד מוריד את הקסדה שלו. "שרלוט.. זה חבר שלך." איזבל אמרה וגילגלתי עיניים. ג'ס התחילה לצחוק ואמרה "ראיתן? הוא הוריד את הקסדה כאילו הוא הדמות הראשית החתיכה בסרט." היא המשיכה לצחוק ועניתי לה שהוא באמת חי בסרט.

"זה נהיה יותר מצחיק מרגע לרגע." ג'ס אמרה והצביעה לכיוונו שוב, והתחלתי לצחוק גם אני. "הילד שחושב שהוא יצא איתך מדבר עם הילד שבאמת יצא איתך, וואי זה קורע מדי. אני רואה את ג'ייקוב עוד שבוע רב איתו מכות על זה שהוא נישק אותך." היא המשיכה. "רק מזכירה לך שהוא לא נישק אותי." אמרתי ואיזבל ענתה "עוד לא נישק אותך." היא המשיכה. "רק מזכירה לך שהוא לא נישק אותי." אמרתי ואיזבל ענתה "עוד לא נישק אותך."
"שלא ינשק לא צריך, לא רוצים אותו פה." אמרתי והצבעתי על פי. "אבל אולי רוצים אותו פה." ג'ס הצביעה על הרוכסן המכנס שלי, וברור לכולנו למה היא התכוונה.
"את חולה במוח את יודעת את זה?" "מה את מפגרת?" איזבל ואני שאלנו אותה באותו זמן, והיא פשוט משכה בכתפיה.

נכנסנו אל המבנה והלכנו לכיוון הלוקרים שלנו. במזל הלוקרים שלנו יצאו אחד ליד השני. רק במזל, בכלל לא בגלל ששילמנו לילדים להתחלף איתנו בלוקרים..
"אז." איזבל התחילה והסתובבה אליי. "אז.." אמרתי, מחכה שהיא תמשיך. "אז." היא אמרה שוב. "למה את כל כך אנטי לתת לליאם ההוא צ'אנס?" היא שאלה וג'ס הנהנה לידנו, מצטרפת לשאלה. "כל השיט הזה של זוגיות לא בשבילי." אמרתי להן והוצאתי כמה מחברות מהלוקר. "וואי אבל מה אכפת לך לתת לו צ'אנס?" ג'ס רטנה. "מזכירה שזוגיות זה לא רק נישוקים חיבוקים, אני צריכה קודם להרגיש אליו משהו." אמרתי ואיזבל גילגלה עיניים. "אבל את כן מרגישה אליו משהו! אני רואה את זה בעיניים שלך." איזבל פסקה ונאנחתי. "שוב מזכירה שפגשתי אותו לפני כמה ימים וכל מה שבא לי לעשות זה להטביע אותו בבריכה של בית הספר." אמרתי וסגרתי את הלוקר שלי.
"לא רואה למה הוא לא הטעם שלך. הוא חתיך, קורא ויש לו אופנוע!" איזבל אמרה, בקול טיפה רם מדי. "אז למה שלא תצאי איתו את?" שאלתי אותה ולידי ג'ס סגרה את הלוקר שלה בבום חזק. שוב, נורמלי לג'ס.
"כי שניכם סנובים." איזבל ענתה וסגרה גם היא את הלוקר שלה. "אני לא סנובית!" צעקתי עליה וג'ס מלמלה 'את כן'.
באתי לומר לה משהו אבל בדיוק אז נשמע הצלצול. ברחתי מהר מהן לפני שיוכלו להוסיף עוד משהו על היותי סנובית.

My OrphanWhere stories live. Discover now