Bugün güne çok güzel uyanmıştım ancak şuan değişik hissediyordum ,bir yandanda düğüne gideceğimiz için saçlarımı düzleştiriyordum .Bu arada kendimi tanıtmayı unuttum ben Sare 10.sınıf öğrencisiyim derslerim mi onları boşverelim , şimdi ne mi yapıyorum düğüne hazırlanıyorum, içimdeki hissi yok saymaya çalışarak . Düşüncelerim arasında boğulurken annemin sesini duydum "sare hadi çıkıyoruz" Dedi. " Geldim anne " Bu arada düğünlere bayılırım oynamak hoşuma gidiyor. Sıkıcı bir araba yolculuğundan sonra düğün salonuna girdiğimiz zaman karşımda onu gördüm onun burada ne işi vardı . O Kim mi okulda görüp hoşlandığım çocuk , adını bile bilmediğim çocuk, onunla çok kez karşılaşmıştık , iki yabancıydık biz ama bakışlarından belliydi tanımıştı o da beni. Farkındaydım gözleri üzerimdeydi ama bir tanışmışlığımız yoktu . Ondandır ya gözlerine bakarken çektiğim yabancılık, biraz zaman geçtikten sonra onun burada çalıştığını anlamıştım. Düğün boyunca gözlerine bakmak istiyordum ama imkansızdı sanki ona bakmak bile yasaktı . Düğün boyunca takılmamaya çalıştım ama dikkatini çekmeyi çok isterdim . Kuzenim yağmurla bir süre oynadıktan sonra düğünden ayrılmak zorunda kaldım . O gün kafama koymuştum burada işe başlayacaktım, hayatımın dönümü olacağını bilmeden. 11. Sınıfta dershaneye gideceğim için kafamda zaten bir yerlerde çalışma planı vardı . Aileme yardımım dokunurdu . O yüzden ailemi ikna edip işe girecektim . Eve gidene kadar düşüncelerimde boğuldum. Ne olursa olsun orada işe başlayacaktım . Bir hafta boyunca aklımda ki parçaları oturtmaya çalıştım ve sonunda annemle konuşmaya karar verdim . Okulların kapanmasına bir ay vardı yazılılar bitse de devamsızlığım çok olmasın diye gidiyordum. o yüzden annemi ikna etmeye çalışıyordum, biraz ikna olunca bana tek başıma bilmediğim bir yerde çalışmama izin vermeyeceğini söyleyince aklıma en yakın arkadaşlarım geldi illa ki birini ikna ederdim ondan anneme dönüp" sen merak etme annecim ben birini bulurum illa ki biri gelir bizimkilerden " Diyip bizim gruba mesaj attım.
Ben : " Arkadaşlar bu yaz benimle beraber çalışmaya ne dersiniz kendi dershane paramızı öderiz ailemize yardımcı oluruz ne dersiniz" Yazıp çıktımAsel : "Ne işi bu çok yorulacaksam yokum ben fazla yorucu değilse ve annem izin verirse olur " Yazınca
Ben: " Hazırlan bebek eniştenin yanında işe başlayacağız izin konusunu da hallederiz merak etme " Yazdım
ve çıktım yarın mükemmel bir gün olacaktı benim için yani umarım öyle olurdu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın İkilemi
Teen FictionSevdiğin çocuğun çalıştığı yerde çalışmaya başlarsın ve asıl oyun o zaman başlar .... (Hikayeme bir şans verin lütfen)