Biz varız

9 3 0
                                    

Eiko kelebek köşkünde yaralarının tedavi edilmesinden sonra dinleniyordu. Yatakta öylece otururken tanjiro yanına geldi.

T: eiko-chan yaraların iyi mi?

E: evet, teşekkür ederim.

T: sevindim, şey... artık başına ne geldiğini  anlatır mısın? Yani yeni geldin ya bazı güven sorunları falan oluyor,ama hazır değilsen sonra da olur-

E: sorun değil. Eninde sonunda anlatacağım zaten.

T: peki...

7 sene önce
"Ailem ile eskiden normal bir şekilde yaşıyorduk. O zamanlar mutluydum. Ama bir gün babam tüm parasını kumarda kaybetti. Bunun üzerine beş parasız kalmıştık. Birgün anne babamın konuşmasına kulak misafiri oldum ;

BABASI: Eikoya bakamıyoruz. Bu daha fazla devam edemez.

ANNESİ: ne demeye çalışıyorsun?

B: onu daha fazla bizimle süründüremeyiz.

A:...

B: varlıklı bir adam biliyorum eiko'yu ona verebiliriz,böylece en azından o kurtulur.

A: NE?! Bunu nasıl söylersin , o bizim kızımız. Başkasına vermek de ne demek, kesinlikle kabul etmiyorum!

B: BAŞKA YOL VAR MI SENCE?! BATTIKÇA BATIYORUZ GÖRMÜYOR MUSUN? EĞER BURADA KALIRSA O DA BİZİM GİBİ OLACAK

A: *ağlayarak* bunu yapamam,onu veremem. HEPSİ SENİN SUÇUN BÜTÜN PARAYI KUMARDA YEMESEYDİN BUNLAR OLMAYACAKTI.SEN ŞEREFSİZİN ÖNDE GİDENİSİ-

Babam anneme tokat atmıştı. Bense kapının ardından korku, şaşkınlık,öfke ve üzüntüyle onları izlemekten başka birşey yapamadım. Korktum. Babamın bana da vurmasından korktum. Annem ağlarken duyduğum son şey şu oldu;
" eiko'yu yarın o adama vereceğiz ve zırlamayı keseceksin "

O gece annem hep yanımdaydı. Bana sarıldı, ağladığını belli etmemeye çalışıyordu ama anlıyordum. Kendini suçluyordu. O gece birlikte son kez uyuduk.

Ertesi gün;
O adam beni almak için gelmişti. Altın gibi gözleri vardı. Kahverengi kısa saçları vardı ve uzun boyluydu. Ürkütücüydü. Ondan korkmuştum.Ben babama beni vermesin diye yalvardım ama dinlemedi. Adam beni kolumdan tutmuş götürüyordu. Çok sert tutuyordu. Annemle arkada ağlıyordu. Ben bir şekilde onun elinden kurtuldum ve gidip anneme sarıldım. Babama sarılıp ağlayarak beni vermemesi için yalvardım ama...Beni itti,içeri gitti ve yüzüme bile bakmadı. Anlayamıyordum. Neden birden bire böyle oldu? Anneme sarılıp ağlıyordum ama babam onu içeri sürükledi, annem elimi bırakmıyordu. Kuragari denen adam beni, babam annemi çekiyordu ve en sonunda ayrıldık. Evin kapısı kapandı ve ben kendimi bıraktım.

Adam beni kendi evine getirdi. Adı kuragariydi. Eve gelmemle beni bana kuralları saydı.

K: Dışarı çıkmayacaksın,telefon almayacaksın, yemeğe zamanında geleceksin yoksa aç kalırsın. Ve en önemlisi; sözümden çıkmayacaksın.

Bunları söyledi ve gitti. Kapıyıda kilitledi. Herşey o gün başladı.

Eve genelde içkili gelirdi ve ben ona yaklaşmaya korkardım. Çünkü manyak gibi oluyordu. Sonra birden gelip sebepsizce beni dövüyordu. Canım acıyordu. Birgün dışarıda bir kedi gördüm ve dışarı çıkıp kuragari görmeden onu sevmeye başladım. Ben onu severken o geldi. Bana bağırdı.

K: SANA DIŞARI ÇIKMAK YASAK DEMEDİM Mİ?!

E: B-ben özür dilerim-

Bana tokat attı. Eli çok sertti. Ben daha kalkamayan beni kolumdan ve saçımdan tutup odama götürdü. Ve sıkılan kadar dövdü, saçımı çekti. Ve sonra gitti. Ben ağlıyordum ve artık odamdan çıkmıyordum. Onun bir bilimi insanı gibi birşey olduğunu öğrendim.

Artık benim üzerimde çeşitli deneyler yapmaya başladı. Vücudumu kesiyordu, biçiyordu,artık hastalanmaya başladım. Hergün korkuyla yaşıyordum ve ağlıyordum. Babamın rahat etsin dediği buydu sanırım. Ben bunu hak ediyordum.

Birgün kaçmaya çalıştım. Telefonu elime alıp rastgele bir numara çevirdim. Ama sonra yine o geldi. Telefon elimden düştü. O beni çekiştiriyordu.
O gece yine beni dövdü üzerimde deney yaptı. Bu yıllarca devam etti ve ben hiçbir şey yapamadım.
Yıllar sonra onun elinden bir şekilde kaçtım ve siz beni buldunuz.  "

Eiko'nun hikayesini dinlerken tanjiro gözünün dolduğunu hissetti. Bunlar çok ağır şeylerdi. Ama atık eiko güvendeydi.

T: eiko-chan merak etme, artık biz varız



Lütfen nasıl gittiği konusunda bilgilendirin ona göre düzeltme yapayım🤗
Bayss<3

Teşekkür ederim...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin