Gitme

14 3 0
                                    

Tanjiro yorucu bir görevden yeni dönmüştü. Kız kardeşi nezuko kutuda uyurken, kuzeni getsumen, arkadaşları inosuke ve zenitsu onunla sohbet ederek yürüyordu. Tabi getsumen genellikle inosuke ve zenitsu'ya kızıyor ve şikayet ediyordu. Tanjiro onların bu hallerini seviyordu. Çok zor şeyler yaşamışlardı ve hayatında en çok değer verdiği bu iki kişinin ve arkadaşlarının  mutlu olduğunu görmek onu da mutlu ediyordu. Ailesinden ona kalan tek şey onlardı çünkü. Onları canı pahasına koruyacağına dair kendine söz vermişti.

Bu şekilde yürürlerken tanjiro ona birşeyin çarpması ile hafif sendeledi. Aşağı baktığında yerde oturup kafasını ovan bir kız gördü. Kız biraz yorgun ve aynı zamanda da korkmuş duruyordu. Üstünde eski bir hastane kıyafeti, kol ve bacaklarında çeşitli sargılar vardı. Ama buna rağmen kız çok masum duruyordu. Tanjiro eğildi ve üstünü silkelerken her zamanki sevecen gülümsemesiyle adını sordu:

T: Merhaba özür dilerim seni görmedim. Adın nedir?

E: Uhh...ş-şey benim adım eiko

G (Getsumen): Ne kadar tatlı bir isim, diye güzel bir şekilde gülümsedi.

T: Burada ne işin var eiko?

E : ...

Tanjiro şüphelenmeye başladı. Kız oldukça korkmuş görünüyor ve cevap vermiyordu. Tanjiro endişe kokusu alıyordu bu kızdan. O sırada arkadan ürkütücü aurası olan bir adam geldi.

?: Eiko

Eiko korkuyla bakışlarını arkadaki adama çevirdi. Getsumen bu adamdan hiç hoşlanmamakla birlikte eiko'nun bakışlarındaki korkuyu fark etti ve tanjiro'ya kaş göz işareti yaptı.

G: siz babası falan mısınız?

?: evet babasıyım ama sizi tanıdığımı sanmıyorum,adam gözlerini kısarak söyledi bunu ve daha ürkütücü oldu.

T: biz yoldan geçiyorduk ve yanlışlıkla çarpıştık sadece.

G:*tanjiro'ya fısıldayarak* oni-chan gitmeliyiz.

İnosuke ve zenitsu 'da bu adamdan hoşlanmadı. Tanjiro tam kalkıp gidecekken eiko onun haorisini sıkıca tuttu ve neredeyse duyulmayacak bir sesle " L- lütfen gitme..." diyebildi. Tanjiro o an elini eiko'ya uzatan adamın elini sertçe itti. Adam " sana bu hakkı kim verdi seni aşağılık?" Dedi küçümserce. Tanjiro" Bu kıza zarar verme hakkını sana kim verdiyse banada o verdi, bu kız senden korkuyor" Eiko'yu getsumene vererek. " Bu kızdan uzak dur duydun mu?" Dedi. Adam şaşkınlığa uğradı ve sinirle bir deprem yaptı. Adamın şaşırtıcı olarak deprem gücü vardı fakat iblis değildi. Diğerleri şaşırdı. Tanjiro ve diğerleri bu kızı öylece bırakmayacaktı.

İşte eiko'nun değişen hayatı böyle başladı...O gün karşılaştığı dört kişiyle...

Teşekkür ederim...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin