Aradan 1 hafta kadar zaman geçti.
Eiko kelebek konağında kalıyor ve oradakilere yardım ediyordu. Herkes eiko'yu çok sevmişti. Eiko' da onları sevmişti.Şimdiden kanao,aoi ve tanjirolar ile arkadaş olmuştu. Ama hala çok utanıyordu. Bazen çok az konuşuyor bazen de soru sorulmadıkça hiç konuşmuyordu. Ama bu bile bir gelişme sayılırdı. Çünkü ilk geldiğinde aşırı utangaçtı. Ama şuan durumunda düzelme vardı. Yaraları da iyileşiyordu. Eiko onları çok sevmişti. Onlar da eiko'yu.
___________________________________________
Kasugai kargaları 3 gün sonra bir mor salkım festivali olacağını duyurdu. Festivalde eğlence , geleneksel danslar, geleneksel yiyecekler kısaca geleneksel herşey olacaktı. Bu mesajı kagaya göndermişti ve herkesi orada görmek istediğini de belirtmişti.
Herkes festivali konuşmaya başlamıştı.Z: sanırım hepimiz gideceğiz değil mi?
G: tabii ki de gideceğiz çok güzel olacak daha önce hiç festivale gitmemiştim😆
Getsumen bunu büyük bir heyecanla söyledi.
İ: yemek olacağı için gideceğim heheZ: gerizekalı işin gücün yemek
İ: kes sesini aptal sarışın
T: eikoyu da götürelim. Onu bu festivalde gülümsetmeliyiz.
Z: Evet eiko-chan 'ı da götürelim çok tatlı bir kız o.
G: evet. Onu çok sevdim. Çok şirin.
Tanjito gülümsedi ve kelebek köşküne gitti. Aoi, kiyo sumi ve naho mutfakta her zamanki işlerini yapıyorlardı. Tanjiro gelince ona biraz pirinç topu verdiler. Tanjiro teşekkür edip onları yedikten sonra onlara dönerek.
T: festivale geleceksiniz değil mi?A: aslında gitmeyi düşünmüyordum ama shinobu san ısrar etti bu yüzden gideceğim sanırım.
K&S&N: Bizde!!
T: ya sen eiko-chan?
E: şey bilmiyorum, daha önce festivale gitmedim sanırım kalabalık olacak değil mi?
T: evet kalabalık olur. Ama çok eğlenceli olacak lütfen sende gel. Nezuko ve Getsumen gelmeni çok istiyor, seni çok sevdiler.
A: eiko, shinobu san sana da gitmeni söyledi ya. Bu yüzden sende geliyorsun.
E: şey tamam
K: Eiko- san ne giyeceğine karar verdin mi ?
E: karar vermedim, pek elbisem de yok zaten.
Bu sırada getsumen geldi.G: eiko-chan beraber alışverişe gidelim
E: gerçekten mi?
G: evet! Benim zevkim çok iyidir. Sana uygun birşeyler bulabiliriz.
Eiko gülümsemeye çalıştı ama çokta becerebildiği söylenemezdi.
E: tamam
_________________________________________
Ertesi gün tanjiro getsumen inosuke zenitsu nezuko( kutuda) ve eiko alışverişe gitti. Çok eğlenceliydi. Getsumen sayesinde herkese yakışır birşeyler buldular.
G: Ben iyi ki varım yani he. Ben olmasam hepiniz bok gibi kombinlerle gidecektiniz. Sen hariç eiko-chan.
Z: benim zevkim kötü değil tasarım kötü diyorum anlamıyor musun ya
G: He he tabi
İ: ben gömlek giymeyecektim sen niye bana bunu aldın.
Z: insana benze diye. Deli dana gibi dolaşıyorsun etrafta yarı çıplak. Maskeyi de kafasına geçiriyor, gören iblis sanıyor.
İ: sen anlamazsın.
Herkes elbisesini seçmişti.
Tanjiro üstü yeşil damalı( her zamanki gibi) olan altı siyah bir yukata almıştı.
Zenitsu üstü sarı altı kahverengi, inosuke altı siyah üstü lacivert olan bir yukata almıştı.
Getsumen her zamanki gibi mor kimono,nezuko pembe, eiko da sarı bir kimono almıştı. Festival için hazırlardı.Şimdi heyecanla festival gününü bekliyorlardı.
Lütfen oy ve yorum da atın o kadar yazıyorum ( biraz boş olsada yazıyorum).
Her neyse bu bölüm bitti baybay👋🥰Bir de ilk tanıtım bölümünde ufak değişiklikler yaptım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teşekkür ederim...
RandomEiko eskiden ailesi ile mutlu yaşayan bir kızdı. Fakat sonradan ailesi maddi sıkıntılar nedeniyle onu üvey babaya sattı. Küçük kızın hayatı kabusa döndü. Gülümsemeyi unuttu ve korkuyla yaşadı. Ama birgün herşey değişti... Eiko ' da kendi karakterim...