*Atlas'ın anlatımıyla*
Aşağıdan gelen silah sesleriyle uyandım,galiba yine babamın işleri yüzünden evi basmışlardı.
Annemi merak ettim yataktan doğrularak kapıya doğru ilerledim ürkek adımlarla annemin odasına gittim annem oda da yoktu silah sesleri kesilmemişti merdivenlere doğru ilerledim. Ağzımda bir bez parçası hissettim...*Gece'nin anlatımıyla*
Babam yıllardır kan davası olan adamın evine doğru götürmüştü bizi arabadan inmememi söyledi abimle yan yana arka koltukta oturuyorduk babam sanırım evdeki insanları öldürecekti. Babam ve adamları eve girdikten biraz sonra bağırış ve silah sesleri gelmeye başladı. Abim beni sakinleştirmeye çalışıyordu Babam bizi buraya düşmanlarımızın kim olduğunu göstermeye gerçekle yüzleştirmeye getirmişti. Çok geçmeden bir adam kucağında benden biraz büyük baygın bir çocukla arabamıza doğru ilerledi kapıyı açtık çocuğu yanıma bıraktı. Sadece çocuğun yüzüne bakıyordum ve kim olduğunu sorguluyordum çocuğun üstünde kan lekeleri vardı cebimdeki mendili çıkardım silmeye çalıştım fakat olmuyordu daha çok yayılıyordu...
Aradan ne kadar zaman geçti bilmiyorum ama Babam halâ evdeydi abim bana baktı ve "sakın arabadan çıkma ve benim gelmemi bekle korkma birşey olmayacak gece"
Arabadan çıktı yanımda adını bile bilmediğim çocukla baş başa kalmıştım çocuğun kafası cama çarpıp durduğu için kucağıma aldım...*Atlas'ın anlatımıyla*
Gözlerimi yavaş yavaş araladım ve masmavi deniz gibi gözleriyle karşılaştım benden biraz daha küçük bir kızın kucağındaydım bir hışımla doğruldum "sen kimsin?" Kız titrek bir sesle "ben geceyim,sen kimsin?" Üstüme baktım kan lekeleri vardı "bende atlas" gece sordu "neden üzerinde kan lekesi var?" Bende bilmiyordum bunun cevabını kızın elinde kanlı bir medil vardı sanırım üzerimdeki lekeyi silmeye çalışmıştı. "Sen niye buradasın?" Diye sordu bana "kaçırıldım" dedim. Kız yanımda korkudan resmen titriyordu. Ve bende korktuğumu belli etmeden korkmamasını söyledim. Sonra gece "abimi merak ediyorum uzun bir süredir gelmedi" ona baktım ve "abin nereye gitti?" Dedim gece eliyle bana bizim evi göstererek "oraya gitti" dedi tam eliyle işaret ettiği esnada abisi dışarıya koşarak çıktı "Gece!" Diye bağırdı tam o esnada nereden geldiğini bilmediğim bir silahla vuruldu öylece arabanın önüne yığıldı.
*Gece'nin anlatımıyla*
Yanımda ki yabancıyla konuşurken abim evden koşarak çıktığını farkettim kapıyı onun için açtım tam kapının önündeyken maskeli bir adam tarafından vuruldu son sözü ise "Gece!" Oldu. "Abi!" Diye bağırarak arabadan inmeye çalıştım fakat yanımdaki çocuk beni bırakmadı "dur sende vurulacaksın delirdin mi?" Çocuğu dinlemeden elimle ittirdim ve abimin yanına çöktüm "abi uyan artık lütfen aç gözlerini!" Ağlarken bir yandan da kafasını ellerimin arasına aldım. elime kan bulaşmıştı maskeli adamın olduğu yere baktım yoktu gitmişti ve ben hayatımda ilk defa ölen birinin son anlarına şahit olmuştum ve o kişi benim canımdan çok sevdiğim abimdi o geceden sonra bir daha uyuyamadım,uyuduğum gecelerde ise o yeşil gözlü çocuğu ve abimi görüdüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HATALARIMI DANSA KALDIRDIM
Romanceİki aile arasında geçen bir kan davası hangi taraf masum? veya yalancı birinin tek hamlesi öbürünün hamlesiyle çelişir mi? peki bu durum aşka kadar ulaşırsa nefretten aşk doğarmı sorusuna yanıt olabilir mi?