Madeline:
weszłam do gabinetu czekając na wykład o zachowaniu się wobec ludzi lecz dostrzegłam że michael (organizator) jest mocno spiętyWszystko w porządku..?
Organizator: Nie Madeline, mam dla Ciebie ważną informację. Twój ochroniarz zrezygnował z pracy. Jesteś teraz bez jakiejkolwiek ochrony!
Madeline: Co?! Jak to możliwe?
Poczułam jak zbiera mi się na wymioty ze stresu...jestem w dość mocnym niebezpieczeństwie bez ochrony..tak właściwie jak każda gwiazda, piosenkarz
Musimy znaleźć rozwiązanie natychmiast!
Organizator: Tak, sytuacja jest poważna. Musimy działać szybko, aby zapewnić Twoje bezpieczeństwo. Czy masz pomysł, co możemy zrobić?
Madeline: Nie, ale musimy znaleźć kogoś do zastępstwa jak najszybciej. Może znasz kogoś, kto mógłby nam pomóc?
Organizator: Spróbuję znaleźć kogoś odpowiedniego. Nie martw się, damy radę to ogarnąć. Tak jak każdy inny problem.
Madeline: Dziękuję...Liczę na Ciebie, że szybko znajdziesz kogoś na zastępstwo. Muszę być pewna, że jestem bezpieczna.
poczułam przeszywający mnie dreszcz, byłam tak naprawdę wystawiona na niebezpieczeństwo jak człowiek zarzucający płachtę na byka
Organizator: Nie ma sprawy, postaram się załatwić to jak najszybciej. Zostanę w kontakcie i dam Ci znać, jak tylko coś się uda.
Wstał gwałtownie i udał się w kierunku drzwi i w tym momencie Madeline oświeciło
Madeline: zaczekaj..
Organizator: Wszystko okej? Co się dzieje?
Obrócił się w moją stronę
Madeline: A co gdyby...na tamtej stronie..tej którą pokazywałeś mi kiedyś z wystawionymi ofertami ochrony, przeprowadzić rekrutację? Nie chce byle kogo.
Nie mogłam przyznać się że tak naprawdę w głowie miałam chłopaka który mi pomógł..lecz wiem jedno. Chcę go poznać osobiście z dala od ludzi, tylko ja i on...
Organizator: Madeline.. JESTEŚ GENIALNA! Zacznę rozsyłać formularz!
Przytulił mnie mocno i wybiegł z gabinetu
Madeline: cały Michael..
zaśmiałam się do siebie gdy nagle usłyszałam dźwięk powiadomienia, zerknęłam i zobaczyłam wiadomość od nieznanego numeru
//Niebawem 3 rozdział! Jak myślicie czyja to wiadomość? Czy życie Madeline będzie zagrożone?//
CZYTASZ
W cieniu fleszy
Fiksi RemajaKiedyś w wielkim mieście, gdzie światło fleszy migotało na tle szybkich aut i wysokich budynków, los splótł nietypową historię między ochroniarzem a sławną modelką. Ochroniarz, który wcale nie jest święty lecz, codziennie pilnował bezpieczeństwa mod...