UMUDUM GECEM

4 1 0
                                    

Laaaaaaannnnnnn gelmedi gelmedi derse... ben şimdi nirelere gidem. Bugün gelmedi. Dün onu final sınavlarından önce son görüşümdü. Nağlet gelsin yaww.

Bugün çok mutsuzdum çünkü onu göremedim. Arkadaşları okuldaydı ama kendi yoktu. Sinirlerim bozuldu. Ama sadece 1 hafta sonra görücem bu yüzden canımı sıkmamaya çalışıyorum.

Bugün okulda tek olduğum için arkadaşım gelince sahile indik. Baya bi yürüdük. İyi geldi aslında hava almak.

Arkadaşımın da sevdiği biri var. Ama oda benim gibi sadece bakıyo çocuğun hiçbir şeyden haberi yok. Arkadaşımın sevdiğide diğer yakın arkadaşımızın arkadaşının arkadaşı.

Tamam biliyorum isim kullanmadığım için karmaşık oluyo. O zaman isim koyalım her birine.

Benim adım nergis olsun.
Aşkımın adıda buğra olsun.

En yakın arkadaşımın adı şeyma olsun.
Sevdiği var dediğim arkadaşımın adıda zerrin olsun.

Şeymanın yakın arkadaşının adıda ismet olsun.

Zerrinin sevdiğinin adıda arda olsun.

Okulda bana aşık biri var demiştim onun adıda tuğra olsun.

İsimlerin saçma ve değişik olduğunun farkındayım ama kendimce isimleri kodladım.

Neyse artık bi sonraki bölüm herkesi detaylı anlatırım. Nasıl insan olduklarından bahsederim.

Bu arada ben çok pis aşığım.

AŞIĞĞĞĞĞIIIIIIIMMMMMM. BEN ÇOK SEVİYORUM.

BU KADAR ÇOK SEVİLDİĞİNİ BİLSEN ACABA NE YAPARSIN. BEN BU KADAR SEVİLSEM O SEVGİYE SAHİP ÇIKMAYA ÇALIŞIRDIM. AMA TABİKİ BU KİŞİ SEN OLUCAKSAN. SENDEN BAŞKASINA BU GÖNÜL KAPISI BU SAATTEN SONRA AÇILMAZ. SEN VARSAN ATAR BU KALP SEN YOKSAN ATMAYI BIRAKIR.

SENİ SEVİYORUM.

SENİ ÇOK SEVİYORUM.

SENİ DÜN SEVDİM
BUGÜN YİNE SEVDİM
SANA SÖZ YARIN YAŞARSAM YARINDA SEVECEĞİM...

GÜLÜŞÜ GÜZEL ADAM SANA AŞIĞIM.


BU BÖLÜMDE BÖYLE OLSUN 🤷‍♀️🤷‍♀️🖤💯




BENİM HAYATIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin