Bugün kantinin bahçesinde oturuyodum ve bianda o geldi. Göz göze geldik ve gülümsedim. Evet evet yanlış duymadınız çocuğun yüzüne gülümsedim. Sonra hemen başımı telefonuma indirdim utancımdan.
Bugün okula gelmiycek diye bekliyodum. Çünkü başka şehirde yaşıyo. Burda ise yurtta kalıyo. Ben onu bayram için erkenden eve gidicek diye bekliyodum.
Yakın arkadaşım kantine yanıma geldi biraz oturduk ben yine ona bakmaya devam ettim. Arada göz göze gelsekte ben hemen başımı çevirdiğim için devamı gelmiyo. Neyse derse girmek için kalkarken arkadaşım ona selam verdi bende yanlarındayım. (Tabiki kocaman sırıtmam ve aşık bakışlarımda benimle) dnxjjd.
Arkadaşım sordu ne zaman yola çıkıcaksın eve gideceksin diye, oda ders çalışıcam eve gitmiycem finalleri direk geçmem lazım bütlere kalamam dedi.
Bu duruma çok sevindim. Her ne kadar bayramda okullar tatil olsada onunla aynı şehirde bulunmak beni çok mutlu ediyo.
Sonra biz derse geçtik oda kantinde oturmaya devam etti. Ders bitiminde yine kantine gittik. Ne yazıkki orda yoktu.
Okulumuzun topluluğunun yapmış olduğu bir etkinlik vardı. Bir video çekilecekti bende katıldım. Birkaç kişi video çekindikten sonra sıra bana geldi. Kameramancı çocuk okulun bahçesindeki güllerin önünde çekelim seni dedi ve bende olur dedim.
Neyse güllerin önüne geçtim elimdeki kağıdı yüz hizamda tuttum kameramancı çocuğun işaretiyle kağıdı ters çevirdim. Bana tamamdır çektim dedi ve kağıdı indirdiğimde o (aşkım) sigarasından bir nefes çekti ve göz göze geldik. Elim ayağım titrediği için kameramancı nasıl olmuş video tekrar çekelimmi diye sorduğunda videoya odaklanmadan bakıp he he olmuş diyip yolladım.
Toplulukta bulunan arkadaşımız bize başka arkadaşlarınızada haber verin dedi ben hemen arkadaşımı dürttüm ona söyle arkanda gidiyo çabuk dedim arkadaşım hemen ona dönüp seslendi oda bize gülümseyerek döndü. Videoya katılırmısın diye sordu, benim canım aşkımda herşeyi yaparım ama video olmaz dedi. Yani bu duruma üzülsemde onu bugün ikinci kez yakından görüp sesini duymak bana iyi geldiği için bu konuya fazla kafamı takmadım.
Bu arada sesi çok güzel. Okul korosunda ve üstelik kendisinin şarkısı var ve bu yazın ikinci şarkısını çıkartıcak. Yaaaaaaaa biliyomusunuz sadece yakın arkadaşlarına önceden şarkı sözünü atmış ve bende okudum Aşkım yine olay bir şarkı yazmış ve büyük ihtimal yaza damga vurucak.
Neyse görüşürüz diyip derse girdi. Benimde dersim aynıydı ama 150 kişilik amfide tek başıma derse girmek istemedim hoca içeri girene kadar kapının önünden kedinin ciğere baktığı gibi ona baktım. Bir çok kez gözgöze geldik ama yine anladığını düşünmüyorum. Ya da anlıyo ama anlamamazlıktan geliyoda olabilir BİLMİYORUUUUUUUMM...
Daha sonra dersten erken çıkıp gitmiş. Göremedim.
Bu arada okulda bana aşık olan bir çocuk var onuda ayrıntılı anlatıcam. Çocuğada üzülüyorum biyandan o beni seviyo ben başkasını. Benim sevdiğimde başkasını seviyo en azından eskiden seviyodu şimdi seviyomu sevmiyomu bilmiyorum.
Bakalım aşkım yarın okula gelicekmi. Okulun son günü olduğu için içimde bir hüzün var. Finallerden sonra bi daha onu 3 ay göremiycem. Bide onun okul değiştirme ihtimali var bu da beni çok geriyo. Ya onu son kez görüyosam. ALLAH KORUSUN...
Bakalım hayatımda neler olucak....
Sizce ne yapmalıyımmm.......... ( kız yorumlarda bi yazııııııııııııınnnnnn )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM HAYATIM
Romansaaçıklama olarak illaki bir şey yazmam gerekiyosa bu benim günlüğüm...😑