ONSUZ GEÇEN GÜNLER

5 1 0
                                    

Onsuz geçen yedinci günüm. Nefes alamıyomuş gibi hissetmem normalmi?

Ben sanırım ona çok bağlandım. Sanki hayatımın hep bir köşesinde vardı ama sadece bir süreliğine ayrı kalmışız gibi hissediyorum.

Birkaç gündür her gün rüyamda onu görüyorum ve bu bana çok iyi geliyor.

Onsuz aldığım her nefes ciğerlerime batıyor. Yediğim yemeğin bi anlamı yokmuş gibi.

Her an her yerde aklımda. Bir gülüşü var anlatamam. Güneş gibi her yeri aydınlatıyor. O bir kere gülsün diye ömrümü veririm. O gülüşünü saatlerce izleyebilirim.

Ama gel gelelim hiçbir şeyden haberi yok. Aslında bi akla ihtiyacım var. Okulların bitmesine son iki hafta kaldı. Ve ben açılmak istiyorum. Ama benim muhteşem arkadaşım, sen açılma ben çocuğun ağzını ararım sonrada  arkadaşım senden hoşlanıyo derim dedi. Tamam onuda anlıyorum çocuk beni reddederse gurursuz olarak gözükmemi istemiyo.

Sevdiğine sevdiğini söylemek gurursuzlukmu. Eğer onu beni sevmesi ve kabul etmesi konusunda zorlar ve ısrar edersem gurursuz olmuş olmazmıyım. Ama ben bunu yapmıycam ben sadece onu çok sevdiğimi bilmesini istiyorum. Onu çok seven onun için canından bile vazgeçebilecek birinin olduğunu bilmesini istiyorum.

Çok şey mi istiyorum albayım.

Seven sevdiğine sevdiğini söylesin. Zaman çok değerli. Bir dakika sonramızı bilemeyiz. Pişmanlık yaşamak istemiyorum.

Tamam yolun sonunda büyük ihtimalle üzülücem ama en azından pişman olmıycam. Sevdiğim adam benim onu sevdiğimi bilicek.

Eğer birgün bu günlüğü okursan büyük ihtimal utanıcam. Ama seni ne kadar çok sevdiğimi anlamış olucaksın.

Çok şanslı bir köpek olduğunu bilmelisin. Çünkü benim gibi biri seni seviyo.

SENİ ÇOK SEVİYORUM GÜLÜŞÜ GÜZEL ADAM.

Bu satırları yüzün gözümün önünde gülümseyerek yazıyorum. İlerde çocuklarımın babası olman dileğiyle.

Sevdam...

BENİM HAYATIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin