1. rész

19 0 0
                                    

Jimin szemszögéből

Nehezen nyitom ki a szemeim és hatalmasat nyújtózom az ágyamon. A nevem Park Jimin. 18 éves omega vagyok. Beléptem a felnőtt korba. Ami egyetlen dolgot jelent. Találnom kell magamnak egy alfát aki az élettársam lesz. Az alfák pedig 20 éves korban lépik át a felnőtt kort. Kicsit másképpen vagyunk össze rakva. Ugyanis nekünk omegáknak pár havonta szokott lenni lázunk. Ez olyan 1-2 naptól 4-5 napig is eltarthat. Ez felnőttkorban kezdődik. Az alfák pedig olyan 20 éves korukban tanulják meg magukat ilyenkor kontrollálni, hogy ha véletlen találkoznának egy lázas omegával akkor ne kattanjanak be.

Az északi falkába tartozom ahol apám Jeon Jungkook a király jobb keze és hadi tanácsosa. A katonák vezére. Apukám pedig Kim Taehyung aki egy átlagos omega. És ilyenkor felmerül a kérdés, hogy hogyan lettem Park.

Nem volt mindig két apám. Park Sihyeon volt az anyukám. Viszont belehalt a szülésembe. Az én hibám volt az egész. De apa aztán megismerte Taehyungot. Ő volt a házi orvos így születésem után gyakran jött nézni, hogy jól fejlődök-e. Ők pedig szépen egymásba szerettek. De nincs okom panaszra. Tae az apukám és nagyon szeretem őt.

-Jó reggelt. -battyogok le a konyhába ahol szüleim jókedvűen beszélgetnek és nevetnek.

-Jó reggelt Jiminie. -Mondják kórusban. -Hogy aludtál? Gyere csináltam neked forró csokit. -Mondja Taehyung.

-Köszi apu jól. Na és ti? -kérdezem kíváncsian és vidáman veszem el kakaómat.

-Mi is jól vagyunk. Mit szeretnél reggelizni?

-Bundás kenyeret. -csillannak fel a szemeim.

-Azonnal. -Mondja apu, és neki is lát.

Csak elmosolyodok míg apa mellé áll és segít neki, miközben szerelmes pillantásokat lopnak egymástól. Olyan boldogok.

-Ti olyan szerencsések vagytok. -szólalok meg hirtelen.

-Ezt hogy érted? -néz rám apa.

-Hát olyan boldogok vagytok. Megtaláltatok egymásban mindent. Főleg az igaz szerelmet.

-Ezt nem cáfolom. Ez így igaz. Ritka az igaz szerelem, de remélem egyszer te is megtalálod. -Mondja vidáman apu.

-De még nem találkoztam egy alfával se akit úgy tudnék szeretni. -hajtom le a fejem.

-Ami késik nem múlik. Minden a maga idején el fog jönni. -Rakja elém az elkészült bundás kenyereket.

-Köszönöm. Apu később átmehetek Hoseokhoz? -kérdezem kíváncsian. Hoseok a legjobb barátom. Egy életvidám béta srác. És van egy béta férje.

-Persze, hogy átmehetsz hozzá, csak vigyázz magadra, jó?

-Mindig vigyázok. -ölelem meg szorosan. -Tudom nem mondom eleget de te vagy a legjobb apuka vagy anyuka. -vallom be.

Erre látom, hogy elérzékenyül. -Te pedig a legcsodálatosabb fiú. Az én fiam. -Puszil a honlokomra.

Csak elmosolyodok. Tényleg ő a legjobb apuka. Nagyon okos, türelmes és segítőkész. Mindig számíthatok rá.

Végül megreggelizek, majd Hoseokkal kimegyek a faluból a közeli patakhoz ahol leülünk.

-Na és milyen a házas élet? -kérdezem kíváncsian.

-Néha kicsit fura, de egyébként a világ egyik legjobb érzése. De ezt nehéz elmondani, ezt tapasztalni kell. Ha szeretsz valakit tényleg csodálatos. -Mosolyog.

-Olyan jó lehet. Irigyellek. -nevetek. -Én úgyse fogok találni senkit sem. Nincs a faluban senki sem aki tetszene. -sóhajtom.

-Akkor miért nem másfelé nézelődsz?

-Mégis merre? Az ellenségnél? -kérdezem sóhajtva.

-Például. -Nevet.

-Jó kis botrány lenne. -nevetek. -Kirobbanna a háború is. Évszázadok óta rosszban vagyunk a déli falkával. Vagy talán évezredek óta.

-De a szerelem az szerelem. -Mosolyog.

-A háború meg csak háború mi? -nevetek.

Erre elméleti magát ő is. -Na jó ez tényleg hülyén jött ki. De akkor is bármit meg lehet oldani szerintem.

-Nem hiszem. De teljesen mindegy. Mesélj inkább valamit.

-Miről meséljek? -Nevet. -Most velem sincs semmi érdekes.

-Valamikor elmehetnénk egyszer szórakozni. -vigyorodok el.

-Benne vagyok. Akár ma is. -Mosolyog.

-Akkor este nyolckor találkozzunk? Melyik helyre menjünk?

-Rendben. Nem tudom, van ötleted?

-Nekem se nagyon. De azt hallottam, hogy a déli falkában jó bulik vannak. -nézek rá ördögien.

-Akkor ez tudod mit jelent? Oda kell mennünk.

-Csak ne bukjunk le. -sóhajtom.

-Remélem nem fogunk. Akkor este 8?

-Jó buli lesz. Vagy maradjunk a területünkön valahol?

-Nem. Menjünk a déli falkába. -Vigyorog most már ő is ördögien.

Haza is megyünk átöltözni. Fel is veszek egy farmer rövidnadrágot és egy fehér elegánsabb felsőt.

Este be is fújom magam, majd el is indulok. Apáéktól persze elköszöntem. Nem aggódnak, ha Hobi is velem van ugyanis buli után akkor hozzá szoktam átmenni.

Át is sunnyogunk Hobival a déli falkához és az egyik szórakozó helyre megyünk. Jó lenne megismerni egy alfát és összebújni.

Nem akarok lefeküdni senkivel inkább csak bújni. Az igazinak tartom magam.

Háborúban szerelemWhere stories live. Discover now