5. rész

7 0 0
                                    

Jimin szemszögéből

Az éjjel el is mentem a megbeszélt helyre. Nagyon boldog vagyok, hogy Yoongi szeret. Otthon persze ki kellett magyaráznom miért ment el olyan gyorsan. Azt is tudták, hogy este vele fogok találkozni. Három órán át vártam. Három órán át. Arról nem is beszélve, hogy kezd hideg lenni kint.

3 óra után pedig haza indultam. Ezek szerint csak egy éjszakára kellettem. Minden szava hazugság volt. Csak arra voltam jó, hogy megdugjon és kész. Teljesen összetörve mentem haza a könnyeimmel küszködve. A házba lépve pedig egyenesen a szobámba siettem. Csak gyors lépteket hallottam magam után. Lassan kinyílt az ajtó miután eldőltem az ágyamon és apu hangjára figyeltem fel.

-Jiminie. Mi a baj? Hogy-hogy haza jöttél?

-Három órát vártam, de ő nem jött el. -szipogom.

-Ez most komoly? Hogy tehette ezt? -Kezd mérgelődni és magához ölel. -Minden rendben lesz Jiminie.

-Azt hittem tényleg szeret. -bújok hozzá sírva. Teljesen össze törtem.

-Majd megfogod találni az igazit. -Motyogja ölelve. -Csináljak neked egy forró csokit?

-De én szeretem őt. -sírom jobban.

-Tudom. Minden rendben lesz. -Puszil az arcomra.

-És mi lesz ha nem? -sírok egyre jobban.

-Ne gondolj a legrosszabbra. Szóljak apádnak?

-Ne. Ugyan miért ne gondoljak? Mindig eljött. -szipogom. -Vagy ha éppen nem tudott eljönni akkor hagyott ott egy cetlit. -sírok egyre jobban. Alig kapok levegőt.

-Sh. -Ölel szorosabban, és simogatni kezdi a hátamat.

Csak teljesen hozzá bújok majd el is nyom az álom. Szerintem lefektetett az ágyamba, mert úgy kelek, hogy teljesen be vagyok takarva. Nem akarom ki menni, de muszáj vagyok kideríteni, hogy Yoongi miért hazudott. De nem most. Felkelni sincs erőm.

-De enni kell, kicsim. -Ül le mellém. -Elmondod apának mi bánt?

-Nem akarok enni. Suho nem jött el. -motyogom.

-Mi? De hiszen azt hittem, szeret. -Sóhajt. -Megkeressem?

-Ne. Én is azt hittem. Átjöhet Hoseok? -kérdezem halkan.

-Persze, hogy átjöhet. Szóljak neki?

-Igen kérlek. -nézek rá kérlelőn.

Bólint és el is megy. Körülbelül fél óra múlva meg is jön Hoseok. 

-Jézusom Jimin. Mi történt?

-Nem tudom. Tegnap Yoongi itt volt. Lefeküdtünk. Itt töltötte az éjszakát. Még a viharnál is megnyugtatott. Azonban miután megígérte, hogy találkozunk majd a fánál én hiába vártam rá 3 órán át. -mesélem el fájdalmasan. Ő az egyetlen aki tud rólunk.

-Micsoda? Mekkora egy tahó paraszt?! Felcsinált...aztán ennyi? Csak találjam meg. -Kezd mérgelődni.

-De akkor miért hitette el velem, hogy szeret? Miért találkozott velem heteken át ha egy éjszakára kellettem csak? -szipogom.

-A sok hülye ezt csinálja. Fhu, emlékszel a teljes nevére? Megkeresem és kinyírom.

-Ne. El akarok majd menni és kérdőre vonni. De még nincs annyi erőm hozzá. -vallom be.

-Megyek veled. De honnan tudod, hol találjuk?

-Egyedül fogom. -mondom határozottan.

-Nem, nem fogom engedni. Ne makacskodj.

Háborúban szerelemWhere stories live. Discover now