3. rész

9 0 0
                                    

Jimin szemszögéből

Egy hét telt el mióta találkoztam Yoongival. Minden este kilógtunk otthonról, hogy találkozzunk. Ő nem tudja, hogy az északi falkához tartozom, csak, hogy nem a faluban akarok vele találkozni, hanem egy semleges helyen ahol nyugtunk lehet.

Fogalmam sincs, hogy hogyan kéne bevallanom neki. De szerintem már sejti. De én meg nem merem elmondani. Minden annyira jó vele. Nem csinálunk semmit csak összebújunk és beszélgetünk vagy csak éppen pihenünk.

Viszont ma éjjel nem tudunk találkozni. Azt mondtam neki, hogy családi este lesz. Ez pedig részben igaz.

Ma este lesz az omegák bálja. Minden 18-dik életévét betöltött omega ott van és az összes 20-dik életévét betöltött alfa is ott lesz, hogy ismerkedjenek. Abban a reményben van ez a bál, hogy mindenki megtalálja élete társát.

-Jimin. -jön be apa.

-Igen? -nézek rá kíváncsian. Apuval jött be.

-Tudod anyád mikor terhes volt veled mindent eltervezett. Nagyon várt téged és azt akarta, hogy minden olyan legyen amilyet megérdemelsz. Mindenből a legjobbat akarta. És most eljött az ideje, hogy ezt átadhassam. -tart felém egy nagyobb dobozt.

-Köszönöm apa. -ölelem meg majd elvéve a dobozt teszem le az ágyamra és kinyitom.

Egy báli ruha. Arany és ezüst színben pompázik. A háta szinte teljesen nyitott.

-Egy gyönyörű. Köszönöm. -ölelem meg őket újból.

Egy pár szót még váltottunk majd utána egyedül hagytak. Kicsit pihentem meg legjobb barátom átjött és beszélgettünk. Este fele pedig haza is ment. Le is zuhanyoztam, majd felvettem a ruhámat.

Pont jó. Le is megyek apáékhoz. Ők is kiöltöztek. Felvesszük a cipőnket majd el is indulunk. Miután oda értünk a királyi pár mellé állunk pár méterre. Ugyanis apa mint a király jobb keze, ezért mellette a helye. Ezáltal a családnak is.

Ahogy a király elkezdi a beszédét egy idő után olyan furcsán kezdem érezni magam. Mintha valaki figyelne. Mikor befejezi el is kezdődik a bál így el is vonulok a tömegbe. Szeretek eltűnni. Viszont ekkor ismerős hangot hallok meg a hátam mögül. Yoongi?

-J..Jimin, te vagy az? -Kérdezi sokkosan.

-Y.. Yoongi. Én.. Sajnálom. El akartam mondani, de féltem. -hajtom le a fejem. Most biztos meg fog utálni.

-De mitől? Nem az őszinteség a legfontosabb? -Huzza el a száját.

-De igen, de féltem. Féltem ha megtudod soha többé ne akarsz látni. A kiakadásodból pedig hallom, hogy igazam van. -hajtom le a fejem és inkàbb elindulok kifelé.

-Engem az bánt, hogy nem voltál velem őszinte! Egyébként nem számított volna. -Sóhajtja szomorkásan.

Csak meg fogom a kezét és félre húzom.

-Ugyan, hogy mondhattam volna el? Jaj képzeld Yoongi. Most, hogy ilyen jól megismerkedtünk és ilyen jól megvagyunk had rontsam ezt el, hogy nem lehet köztünk semmi mert az ellenséghez tarzozom. -hadarom el. -Egyáltalán te hogy kerülsz ide?

-Miért ne lehetne? Engem nem érdekel ez az ellenséges dolog. Jinnel kitaláltuk, hogy eljövünk ide titokban.

-Mert mindenki is ellenünk lenne. -hajtom le szomorúan a fejem. -Csupán veled szeretnék lenni. -szipogok.

-Mi is. Jimin sose mesélt fiúkról szóval most ez meglepett. -mosolyog apu. -Jaj milyen illetlen vagyok. Én Kim Taehyung vagyok. Jiminie nevelő apja.

-Te az apukám vagy. Nem érdekel mit szól hozzá a bíróság. -mondom komolyan, mire elmosolyodik.

-Mond csak Suho. Esetleg van kedved átjönni hozzánk? Hiszen ha már ilyen jól megvagytok szerintem nincs értelme itt lenni.

-Nálunk meg kettesben is tudtok lenni. -mosolyog Tae.

-Na azért csak nyitott ajtónál.

-A fiad már nagy. -szól apára Tae amin mind elnevetjük magunkat.

-Szívesen mennék. Nagyon kedvesek. -Mosolyog Yoongi.

-Akkor gyertek. -mondja apu és el is indulunk. Ahogy hozzánk értünk megfogom Yoongi kezét és behúzom a szobámba.

Ahogy becsukom az ajtóm elkuncogom magam.

-Lee Suho? -nevetek.

-Hirtelen ez jutott eszembe. -Nevet ő is, és csókolni kezd.

Viszonozom az édes csókot nyakát újra átkarolva míg illatomat kieresztem

Erre a számba sóhajt. -Felizgatsz.

-És az jó vagy rossz? -kérdezem suttogva.

-Mondjuk azt, hogy mindkettő. -Tér át hirtelen a nyakamra.

Erre egy mély jól eső sóhaj szakad fel belőlem. Nagyon jó érzés.

-Itt is jó? -Csúszik a keze a fenekemre.

-Igenh. -nyögök fel.

-Akarlak. -Suttogja.

-Én is téged. -simítok le ölére. -Ez jó? -kezdem simogatni.

-Mhm, nagyonh. -Mordul fel. -De nem fogják meghallani?

-Nyugi. Halkak leszünk. -csókolom meg és nadrágjába nyúlva masszírozom kemény farkát.

Újra és újra felmordul, míg egész hamar, meg is merevedik a farka.

-Ez tetszik. -suttogom és az ágyamra ültetem míg elkezdek levetkőzni látványosan.

-Gyönyörű és szexi vagy. -Nyalja meg a száját.

-Te pedig tökéletes. -mászok fölé és úgy kezdem csókolni.

-Most még vissza tudom magamat fogni, de később már nem nagyon.

-Sh. -csókolom hevesen.

-Milyen kis kívánós valaki. -Viszonozza a csókot.

-Tetszik az illatod. -motyogom a csókba. Tudat alatt kieresztette.

-Én nekem is tetszik az illatod. Akarlak.

-Én ish. -suttogja és ringatózni kezd ölemen.

-Mhm baby. -Markol a fenekembe.

Felnyögök az érzésre. Miért élvezem ennyire?

-Lehet? -Kérdezi.

-Igenh. -pihegek.

-De a szüleid, nem fogják meghallani?

-Hangszigetelt a szoba. -suttogom és a nyakát kezdem csókolgatni.

Megőrjít ez a srác. Elveszi az eszem.

Háborúban szerelemWhere stories live. Discover now