2. rész

10 0 0
                                    

Yoongi szemszögéből:

Újabb unalmas nap következik. Semmitmondó, rideg. Sokszor utálok a királyi pár fia lenni, hiszen ez nagyon nagy köteleséggel jár.

Nagyot nyújtózkodok, majd lemegyek a konyhába, ahol a szakácsunk van.

-Jó reggelt.

-Jó reggelt felség. Mit kér reggelire? -hajol meg.

-Leginkább kávét. Hogy érzi magát? -Kerdezem.

-Köszönöm jól. Ön? -kérdezi készítve a kávém.

-Fogjuk rá. A szüleim? Merre vannak?

-Még nem keltek fel. De ma szombat van. Pihenőnap.

-Akkor nem zavarom őket. Készítene nekem tojásrántottát?

-Persze. -egyből neki is áll és a kávémat leteszi elém. Nem sokkal később a rántottát is mellé teszi.

-Nagyon szépen köszönöm. Eszik velem?

-Én már reggeliztem felség. -hajol meg.

-Azért nem enne velem valamit?

-Ne haragudjon, de szolgálat alatt nem tehetem. -mondja tisztelettel telien.

-De én megengedem. Nyugodtan.

-Nagyon nagylelkű felség, de én már ettem és nem vagyok éhes.

Bólintok, majd meg is reggelizek, ekkor anyáék jönnek le. -Jó reggelt.

-Jó reggelt. -puszil anya a hajamba. -Hogy aludtál?

-Jól aludtam. És ti? -Kérdezem.

-Mi is. Apáddal arra gondoltunk, hogy ma lehetne egy szabad hétvégéd. Hiszen felnőtt férfi vagy. Na meg megérdemled a pihenést. -mosolyog anya. Apával le tudta beszélni, hogy kapjak egy szabad napot?

-Tényleg lehet róla szó? Nagyon örülnék. -Csillannak fel a szemeim.

-Már lebeszéltem apáddal. A mai nap teljesen a tiéd. -mosolyog míg apa kávéját kezdi inni.

-Köszönöm. -Mosolygok hálásan, majd miután végeztem a reggelivel, elindulok a városba Jin barátomhoz. -Szia. Hogy vagy?

-Szia. Jól na és te? -kérdezi mosolyogva. -Hogy kerülsz ide? -lepődik meg beengedve.

-Elengedtek. Ma szabad vagyok. -Mosolygok. -Ugye nem zavarlak?

-Dehogy zavarsz. Úgy örülök neked. Akkor ma ki kell rúgnunk a hámból. -vigyorog.

-Jól hangzik. Mit csináljunk?

-Mihez volna kedved? -kérdezi kíváncsian.

-Inni. -Nevetek.

-Oké. Tudok egy jó helyet. Jók az omegák is. -vigyorog perverzen.

-Hol? -Kérdezem kíváncsian.

-Kéjes csillagok. -vigyorog.

-Jól hangzik. De akár te is segíthetnél most rajtam. -Vigyorgok perverzen, majd elnevetem magam.

-Tudod mikor. -nevet vidáman.

-Pedig máskor benne voltál. -Nyújtom ki a nyelvem.

-Jaj akadj már le rólam. -nevet. -Inkább majd vegyél fel valamit a buliba. Lehetőleg olyat, hogy ne nagyon ismerjenek fel, de szexi legyél.

-Akkor abba segíthetnél, mert ötletem sincs, hogy mi lenne a jó választás.

-Rendben. -mosolyog.

Háborúban szerelemWhere stories live. Discover now