Yeni bölüm
ÇIĞLIK
Sizlerle"Bırak !" kadının kollarından zorla kurtulduğumda onun yan komşumuz olduğunu fark ettim ama benim için önemli olan şuan bu değildi . Gözlerim dolmuş bir halde içeri hızlıca girdim.
Ve evet maalesef tahminim doğruydu
Canavar saldırısı...
Etrafa dağılmış ve heryer kana bulanmıştı .Yere oturdum yüzümün tamamını elime kapatarak hıçkırıklar içinde ağlamaya başladım . Bu olamazdı daha onlarla vedalaşamamıştım kavgalı halde onları kaybettim . Artık bir ailem yok !
Herkes sessizliği büründü ben ağlamaya başladığımda . Sadece benim sesim çıkıyordu . Onlar yoktu...
Tüm gücümle yeni yumrukladığım da sanki acımın böyle dineceğini hissediyordum ama ne kadar vursam dinmedi hata git gide artıyordu."H...historia." Aryan bana seslenmesine rağmen ona bakmadım.
O anda tüm gücümü toplamama yardımcı olacak kelimeler dudaklarından döküldü."Pes mi ediceksin kendini bırakacak mısın hemde canavarlara ." durdum ve uzun süre Aryan'a bakakaldım gözlerinde ki endişe beni ikna etme yönündeydi .
"Ha...hayır ! ASLA !" dedim . ayağa kalktım ve etrafta kanlar olmasına rağmen üstünden geçtim ve odama ulaştım . Tüm kıyafetlerimi çantama doldurdum . Son olarak annemin ,babamın , kardeşimin bir kıyafetini yanıma aldım .
Dışarı çıktığımda herkes bana deli gibi bakıyordu . Derin bir nefes aldım
Bağırarak "BURDA DURMAYACAĞIM SAVAŞACAĞIM YARIN BELKİ BU KANLAR SİZE AİT OLABİLİR !"dedim ve ordan ayrıldım .İçim kan ağlıyordu intikamlarını alacağım artık onları öldürmek için bir sebebim daha var !
Direk eğitim yerine gitmem lazım . Yürümeye başladığımda Aryan arkamdan seslendi .
"HİSTORİA GECE ORMAN ÇOK TEHLİKELİ!" ona kulak asmadan yürümeye devam ettim ." BENİM KAYBEDECEK HİÇBİR ŞEYİM KALMADI ARYAN! AKLIMDAN TEK GEÇEN ŞEY İNTİKAM" sürekli derin nefes alıyordum yoksa içimde ki hırsı kontrol edemiyecektim .
Ne yapacağımı bilmez bir halde yürümeye devam ediyordum . Gerçekten ne yapacaktım . Bir anda ayaklarımın havalandığını hissettiğimde bu Aryan beni kıyafetimden tuttuğu gibi arkasına attı .
"Aryan ne yapıyorsun indir çabuk ! " diye bağırsamda hiçbir şey demedi ve attı daha da hızlandırdı.
"ARYAN ! " diye tekrar bağırdım ve tırnaklarımı koluna geçirdim . Hafif bir inilti çıkarmasına rağmen bişey demedi . Kafayı yiyeceğim burda aryanla gidemem debelenmeye devam ederken Aryan "HİSTORİA ! Sadece sen aileni kaybetmiyorsun şuan gidip hangi canavarla savaşacaksın saçmalamayı kes tek yaptığın kendi hayatını riske atmak !"şaşırmıştım Aryanı ilk defa bu kadar sinirli görüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KILICIN HÜKMÜ
FantasyKILICIN HÜKMÜ 𝓟𝓻𝓮𝔁𝓵𝓪𝔂𝓽 𝓔𝓿𝓻𝓮𝓷𝓲𝓷𝓲 𝓨𝓪𝓷 𝓢𝓮𝓻𝓲𝓼𝓲 Historia, artan canavarlar ve ölüm kayıpları üzerine ailesini korumak için asla geri adım attamayacağı bir yola başvurur Ama sadece kendisi değil onun gibi bir çok kişinin bu yola...