Yeni bölüm
BİR KILICIN DOĞUŞU
Sizlerle
Penceremden dışarı bakarken aklımda tek bir soru vardı . Neden ?.. neden biz sürekli canavarlara yeniliyoruz kazandığımız zamanlarda oluyor ama kaybettiklerimizin yanından bile geçemez.Bugün, evet bugün söyleyeceğim bir kılıç ustası olmak istediğimi .
Aynı o abla gibi...Her zaman ki gibi uykum tutmamıştı ve gece yarısına kadar dışarıda ki yıldızları seyrediyordum . O anda büyük bir ışık gözüme ilişti oldukça da yakındı da tam bağıracaktım ki benden birkaç yaş büyük olan bir abla mavi saçlı ve okyanus kadar derin gözlerini görmüştüm .
Bağıracağımı anlamış olmalı ki hafifçe gülümsedi ve susmam gerektiğini işaret etti. Kılıcını kaldırdığında gözlerimi açıp kapayıncaya kadar canavarın boynunu kesti . O gün kılıç ustalarını soyunun devam ettiğini anlamıştım ve bence ailem de biliyordu benden saklıyorlar dı.Annem bir anda kapıyı açınca anılarımla yok oldu gözümün önünde
"Historia , masayı hazırlamama yardım et ." dedi .
Hızlıca yatağımdan kalktım içeri gittiğimde masaya hızlıca koymam gerekenleri koydum . Ama ben gelene kadar annem herşeyi yapmıştı bile ,Sofraya okurdum ve biraz yemeğimden aldım sonra çatalla odaklanarak "Kılıç ustası olmak istiyorum " dedim.
Annem elimdeki çatalı yere düşürdüğünde donak kalmıştı babam " Ne saçmalıyorsun , historia !" Diye bağırdığında onu aldırış etmedim babamın cümlesine annem devam ettirerek "Ne kadar çok kişi hayatını kaybediyor farkında mısın ?asla ama asla olmaz !" dedi.Yemeğimden Bir lokma daha aldım ve "Nereden biliyorsunuz öleceğini hepsi ölmüyor ya!"
Babam elini sertçe masaya vurduğunda annem ve kardeşim olduğu yerde sıçradı ,"Ama çoğunluğu ölüyor historia ."
"Ama baba buralarda Bu ara çok fazla canavar ya rastlanıyor sizi korumak istiyorum ölmeniz istemiyorum !" annem hemen lafa atılarak
"Koruma bariyerleri var historia" dediğinde sinir bir ses tonuyla "ölümlere bakınca çok da koruma bariyeri diyemeyiz ." çatalı bıraktım ve odama doğru koştum "Ben daha yemeyeceğim size afiyet olsun. "
"HİSTORİA! böyle yapm-"diyemeden babam annemin lafını kesti ve " Bırak hayatım gitsin odada tek kalınca aklı başına gelir . "
annemin sesi kesildi odaya girdiğimiz gibi hızlıca üstümü değiştirdim ama evet doğru tahmin evden kaçacağım Ben de bu aktığına inanıyorum yapıcam yani yapmak zorundayım bir gün beni kılıç ustası olmuş bir şekilde görüceklerinden gurur duyucaklar inanıyorum.Bir çantayı alıp arkaya bağladım ve penceremi açtım evimiz tek katlı olduğu için nasıl ineceğim korkum yoktu hızlı bir şekilde yürümeye başladım ve bizim eve yakın bir ormana girdim hızlı bir şekilde ona atlattıktan sonra uzun bir yola çıktığını fark ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KILICIN HÜKMÜ
FantasyKILICIN HÜKMÜ 𝓟𝓻𝓮𝔁𝓵𝓪𝔂𝓽 𝓔𝓿𝓻𝓮𝓷𝓲𝓷𝓲 𝓨𝓪𝓷 𝓢𝓮𝓻𝓲𝓼𝓲 Historia, artan canavarlar ve ölüm kayıpları üzerine ailesini korumak için asla geri adım attamayacağı bir yola başvurur Ama sadece kendisi değil onun gibi bir çok kişinin bu yola...