פרק 2 - לילי

32 4 5
                                    

לפני שהחזרתי את מבטי אליהם, ראיתי שהנשים על הבמה עירומות לגמרי והציצי שלהן פשוט קופץ והמבט שהן הביטו בגברים שם היה כאילו הן אומרות-  "בוא בוא כן אתה, איזה יפה אתה , עכשיו כנס לחדר הזה מיד ותוריד את הבגדים שלך. אם לא אני אקרע לך אותם בכוח , ראיתי איך אתה מסתכל עלי במבט של אני רוצה לזיין לך את הצורה ועכשיו יש לך הזדמנות " .
זה היה מגעיל להסתכל על זה גם אם הם לא אמרו כלום מבינים הכל מהמבטים ומשפת הגוף שלהם , ראיתי שם כמה גברים שמזילים ריר מרוב שהנשים שעל הבמה חשופות וסקסיות.
החזרתי את מבטי ישירות אל שתי הנשים שישבו ליד מייסון אבל הם נעלמו חיפשתי אותם במבטי וראיתי שהם ליד הברמן והתחילו לדבר איתו לפי שמיעתי הם ביקשו משהו ואז ראיתי אותם מתקדמים לכיוון חדר ונכנסו לתוכו , כמובן שעקבתי אחריהם עם מבטי ופיזית גם עם הגוף, רצתי מהמחבוא לברמן ושאלתי אותו מה זה החדר הזה, הוא ענה לי שזה חדר שבתוכו נמצאת מיטה אחת ושאם את מזמינה אותו לשימוש יש לך זמן מוגבל בו ותבינו לבד.. ברור שישירות קלטתי וניסיתי להסתיר את הבעת הבגידה שחשבתי כלפי לאנה .
ישירות הוא שאל אותי "למה גם את מעוניינת להזמין ?"
עניתי לו שאני עוד לא סגורה על היום ושאני אחזור אליו עם פרטים תודה וביי.
התחלתי לרוץ משם ברור שאני לא טיפשה ומבינה את המשמעות של מיטה אחת וזה תמיד אותו דבר- זיון וסקס !!
אבל כשאתה נכנס עם שתי נשים זה בגידה עוד יותר גדולה בלאנה איך הוא מעז לעשות לה את זה. הוא ניצל את היום שהיא לא בעיר בשביל לעשות מה שבא לו ובשנייה להתחרמן בגלל שתי נשים אחרות .
אני מרחמת על לאנה ולא יודעת איך לספר לה את זה כשתחזור.
כשחזרתי לבית קלטתי מה השעה וידעתי שלאנה חזרה הביתה. התקשרתי אליה, התחלתי איתה שיחה שתיראה קצת רגועה ונורמלית שלא אוציא עליה את כל העצבים שיש לי על מייסון כרגע .
" היי לאנוש מה קורה ? רוצה לבוא אלי נעשה ערב בנות ומלא כיף, כל המשחקים שפעם שיחקנו נשחזר קצת את העבר הכיפי שהיה לנו " היא ענתה לי
"בכיף חצי שעה אצלך "
נהייתי בלחץ ניסיתי לסדר לי בראש את כל הדברים בשביל ההסבר אני יודעת שיהיה לה קשה בסופו של דבר לקבל את האמת אבל אני אהיה שם תמיד לתמוך בה והיא תצטרך להאמין לי , התנערתי מהמחשבות כשבדיוק נשמעה דפיקה בדלת ידעתי שזאת היא, רצתי לפתוח לה את הדלת לאנה נכנסה עם אחת הפיגמות שפעם היא הייתה לובשת עם כל הציורים החמודים והקטנים. הפעם היא בחרה בפיג'מה של הלו קיטי הזאת שהכי אהבתי לראות עליה זה העלה לי ישירות חיוך והצחיק אותי כי היא נראתה בו ממש חושפנית וזה היה קטן עליה. זה החזיר אותי לתקופות הטובות של פעם , טוב כי בכל זאת זה מכיתה ז' בערך אבל איך שזה עדיין עולה עליה גם אם זה חושף אותה אני לא אדע בחיים. שמתי לב לפרצוף שלה היא הסתובבה והביטה לי ישירות בעיניים ושראתה את העצבות בתוכן שאלה- " הכל בסדר לילושקה? "
עניתי לה שכן , "בואי נשחק אמת או חובה כמו פעם" כשהגיע התור שלי לשאול אותה היא בחרה באמת שאלתי אותה שאלה שאני יודעת שתכעיס אותה אבל מה לעשות היא תצטרך להתמודד עם האמת מתישהו וכדאי שזה יהיה עכשיו ולא כואב יותר מאוחר מידי
שאלתי אותה - " כמה את באמת מכירה את מייסון הוא בכלל סיפר לך עליו משהו?" היא הופתעה מאוד מהשאלה היה אפשר לראות את זה על הפנים שלה ושתקה המון זמן, ישירות הבנתי שהוא כמובן שלא סיפר לה כלום על עצמו ושמה שחשדתי וראיתי במועדון היה נכון.

פרק חדש! נשמח לתגובות💞

נקמה סוערתWhere stories live. Discover now