פרק 3 - לילי

22 5 1
                                    

הוא באמת רק מנצל אותה ועכשיו הוא בדרך לתמרן ולנצל עוד שתי נשים מסכנות . לאנה הסתכלה עלי עוד פעם במבט הזה ששידר לי תחושה מעקצצת קרה ולא נוחה בגופי , כשהגיע התור שלה לשאול היא שאלה ישר בלי שאענה לה מה בחרתי "מה באמת קורה כאן? ממה את מוטרדת?" ידעתי שזה יהיה קשה אבל התחלתי לפרוק עליה ולספר לה את מה שראיתי , כשסיימתי לדבר הפנים שלה הפכו ללבנות וראיתי טיפות של דמעות נוזלות לה על הפנים ברור שהיא הייתה בשוק לא כל יום מספרים לה שהחבר שלה בוגד ומתמרן אותה ושעכשיו עושה זאת לעוד נשים. כל כך ריחמתי עליה ברגע הזה כי ידעתי שאחרי הפרצוף הזה תמיד מגיע נקודת השבירה שלה והבכי החמוד שלה שעם כמה שהוא חמוד הוא כל כך כואב ושובר לבבות בו זמנית , אני לא רוצה שהיא תהיה עצובה, אף פעם. אני רק רוצה שיהיה לה טוב ראיתי שהיא האמינה לי, העיניים שלה מספרות לי הכל והם שוב התחלפו לעצב, לבכי הזה אבל כשהיא באה לחבק אותי אמרתי לה שתפסיק לבכות, הוא לא שווה את זה ושהוא חרא של בן אדם, שבפעם הבאה שתפגוש אותו תעשה לו מבחן בלי שידע בשביל לראות אם זה באמת נכון. שמים לב שהיא צריכה הוכחה מול העיניים שלה ולא מספיק לה מה שאני מספרת לה, אני מבינה אותה במיוחד אחרי כל העבר שלה אין סיבה שאני אכעס עליה על זה.
סיפרתי לה על התוכנית-
ללכת למועדון להתגנב ליד הבר שלא יזהו אותנו לשאול את הברמן אם אפשר לזמן קצר את החדר בשביל לחקור קצת ולחזק לה את האמת בראשה. היא הסכימה, סיימה לבכות והתחילה לדבר -
" אוקיי אני אעשה את זה אבל תבטיחי לי שאת תמיד תהיי איתי אפילו אם את מתחבאת או משהו כזה, שאני אדע שאת פה ושאני לא לבד. ושאצטרך עזרה תעזרי לי סגור? " הסכמתי איתה והיא חיבקה אותי חזק יותר מפעם שעברה. זה לא יהיה קל אבל אני אף פעם לא רוצה שיהיה לה רע היא תמיד הייתה לצידי שהייתי צריכה ובכל הזדמנות להחזיר לה את זה אני אעשה זאת אפילו בלי למצמץ .

פרק חדש!! נשמח ללייק ותגובה💞

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 18 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

נקמה סוערתWhere stories live. Discover now