seunglin - hynjinn
hyunjin
iyi misin?ne oldu da soruyorsun?
okul grubundaki olay
haa iyiyim iyiyim
sordugun icin tesekkur ederimne demek
sey
yanına geleyim mi?
tabii ki istersen gelmemyok yok
gelmen cok guzel olurdu acikcasi
senden hoslanmaya basladim gibi hissediyorum|ah peki
odanda misin?evet
tamam
on dakikaya oradayimpekii
gorusuruuuz💗herkese boyle mi davranıyor|
gorusuruz 💙
seenhyunjin, kapıyı seungmin'e açınca gülümsedi. "hoşgeldin." seungmin de gülümsedi ve içeri geçti. "bugün hiç seni kafeteryaya giderken falan görmedim. o yüzden sana yemek aldım. bunu sever misin bilmiyorum ama."
hyunjin güldü. "teşekkür ederim seungmin. çok naziksin." seungmin gülümsedi ve elindeki poşeti masaya koydu.
hyunjin poşeti açtı ve hazırladı. "sen yemeyecek misin?" seungmin başını salladı. "hayır, aç değilim. sen ye."
uzun olanın kaşları havalandı. "emin misin?" seungmin başını salladı yine. "evet, daha yeni yedim ben."
hyunjin başını salladı. "peki o hâlde, ama yemek istersen-" hyunjin'in sözünü kesti seungmin. "gerçekten gerek yok."
sessizlik oldu ve hyunjin yemeğini yedi. etrafı topladı ve diğerinin yanına oturdu. "bir şey olduğu için gelmiş gibisin. ne oldu?"
"bir şey olmadı. seni tek başıma görmek istedim." dedi seungmin, yüzleri dip dibeyken. gülümsüyordu. hyunjin yutkundu. "niye görmek istedin, hem de yalnız başına?"
"seni görmek için bir sebebe mi ihtiyaç duymalıyım?" dedi kaşlarını havalandırarak. hyunjin geri çekildi. "şey hayır tabii ki. sadece merak ettim o kadar."
güldü seungmin ve diğerine yaklaştı. "arkadaşız sanıyordum." arkadaş sözcüğü ilk defa hyunjin'i rahatsız etti. yüzünü ekşitti. seungmin kendisinden rahatsız olduğunu düşünerek geri çekildi. "o zaman ben gideyim mi?" dedi ayağa kalkıp.
"niye gidiyorsun? bir şey mi yaptım?"
"sen bir şey yapmadın ama ben yaptım sanırım. görüşürüz, yarın dersin varsa." dedi ve kapıya yürüdü. "ne anlatmaya çalışıyorsun seungmin?"
"benden rahatsız olmadın mı hyunjin?"
hyunjin kaşlarını çattı. bu çocuk neyden bahsediyordu? "neyden bahsediyorsun? ben senden rahatsız olmadım."
"çok ileri gittim, özür dilerim. gerçekten gitsem iyi olacak. görüşürüz."
"sikeceğim şimdi. doğru düzgün anlat şunu." seungmin iç çekti. "sana çok yakın davrandım." hyunjin iç çekip göz devirdi. diğerinin bileğini tuttu ve yatağa oturttu. dibine girdi.
"bana yakın davran, tamam mı? ben senin bana böyle davranmanı istiyorum."
"emin misin?"
"kesinlikle."
"bu özel, değil mi?" hyunjin kaşlarını çattı. "nasıl yani?" seungmin güldü. biraz yaklaştı artık nefesleri birbirine karışıyordu. "ben bu kadar yakınlaşsam bir şey der misin, ama ben olduğum için?"
"hayır..."
gülümsedi seungmin. biraz geri çekildi. "bunu duyduğuma sevindim." çekilse bile hâlâ yakınlardı. kapı açılınca hemen uzaklaştılar.
"seni hiç hyunjin'in yanında görmedim. ne arıyorsun burada?" dedi yeji, seungmin'e yargılayıcı bakışlar atarak.
"arkadaşıyım?" dedi sorar bir şekilde. yeji güldü. "az önce hiç öyle gözükmüyordunuz. neyse ben buraya hyunjin ile konuşmaya geldim. gidebilirsen sevinirim."
"a şey seungmin sen git ben sana yazarım tamam mı?" dedi hyunjin ne olacağını tahmin edemeyip endişelenirken. seungmin başını salladı ve odadan çıktı. kapının önünde bekledi biraz.
şaşırmıştı. yeji, hyunjin'e bağırıyordu. ama bu sefer kendisi yüzündendi.
"o kim hyunjin?" hyunjin güldü. "arkadaşım." yeji güldü bu sefer. "arkadaşlar öpüşecek kadar yakın olamazlar. arkadaşlıktan çıkar bu. ama senin sevgilin var hyunjin! beni artık sevmiyor musun!"
"sikeyim yeji, artık ben seni sevemiyorum tamam mı? yeniden sevmeye çalıştım çok kere, olmuyor. üzgünüm."
yeji sinirlendi. "o orospuya aşık oldun değil mi!" hyunjin sesini yükseltmemeye çalışsa da yeji yüzünden sinirleniyordu. "ona orospu diyemezsin yeji!"
"ne diyeceğim başka! ilk defa yanında gördüğüm birisi ve seninle bu kadar yakın? başka ne düşünebilirim!"
"yeji sana kötü bir şey demek istemiyorum. lütfen git."
"ayrılamayız, biliyorsun."
"ben de gizli yaşarım o zaman."
"beni aldattın mı yani?" hyunjin göz devirdi. "hayır, o benden hoşlanmıyor. ben ondan hoşlanıyorum ve o zaman ben dibine girdim ama hiçbir şey olmadı."
yeji iç çekti. "iyi, ne bok yersen ye. umrumda değilsin artık." dedi ve gitti.
KONTOL ETMEMEK BEN 🦢💨🦆💨
WAAAAGHH🎀🩷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ig boy, hyunmin
Fanfictioninstagram'da ünlü olan okul arkadaşı hyunjin ve ,kendisine bile itiraf edemese de, ona âşık seungmin.