d o k u z

19 4 1
                                    

serenguin - hynjnn

Hyunjin, sana bir şey demem lazım.

tabii ki nedir?

Ben...
Of!

Bir şey mi oldu?

Seungmin ile nasıl gidiyor?

iyii
guzeel
senin hayatin nasil gidiyor peki?
uzun zamandir konusamadik 😞

Yani, iyi ya.

guzeel
baska birinden mi hoslanmaya basladin bakayim?
neredeyse hic konusmuyoruz
arkadasiz sanıyordum 😞

Ben de o konu hakkında konuşmak istiyordum.

aa evet soyle

Yeniden bir tanışma gerek herhalde.
Çünkü gerçek ismimi söyleyebilirim sanırım?

AAAAA
CIDDI MISINN
tamam hadi yeniden tanisalim
ben hyunjin 🦆💨

Ben...
Senin sevgilin.
Kim Seungmin.
🦢💨

ne
Ne
nE
NE
NEEEEE

Senden önceden beridir hoşlanıyorum Hyunjin ve...
Vesi iyi ki bu hesaptan sana yazmışım.
Yoksa gerçek hayatta seni öpme gibi bir cesurluk yapamazdım.

ay 🥹
odama gel 🫶🏻🥹

Geliyoruumm 💗
seen

seungmin, hyunjin'in odasının kapısını çaldı. hyunjin hemen geldi ve kapıyı açtı. "hadi geç, yeji görmesin."

içeri geçince kapıyı kapattı. "sana inanamıyorum!" hyunjin, seungmin'e sarıldı. seungmin güldü. "gerçekten o sen miydin yani?" hyunjin de güldü.

"tabii ki bendim."

ayrıldılar. hyunjin, seungmin'in dudağından öptü. biraz derinleşirken seungmin yatağa oturdu, hyunjin de kucağına.

kapı çalınca ayrıldılar, birbirlerine baktılar. "birini mi bekliyordun?"

"hayır." kapı açılınca hemen seungmin'in yanına oturdu. yeji gelmişti. öylece onlara baktı. "ne?" dedi ve öylece kaldı.

"orospu olduğunu demiştim, hyunjin. sen de şu çocuk da." dedi ve güldü. seungmin kalktı ve yeji'nin yanına gitti.

"bir daha hyunjin'e böyle deme."

"sana mı soracağım, orospu?" güldü yeji. seungmin, yeji'yi kapının dışına itekledi ve kapıyı kapatıp kilitledi. "bu kadardı."

hyunjin ağzı açık izliyordu. "sen... harikasın!" yanına geldi ve yine öpüşme başlattı. yeji'nin ne yapacağını bilmeyerek.

hic yazasim yok kısa bolumler o yuzden
bai bai !

ig boy, hyunminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin