bölüm-2-"Her insan ikinci bir şansı katleder"

15 2 1
                                    

Gözlerim odamdaki saatin çalması ile açıldı sabah olmuştu. Yataktan kalktım ve banyoya doğru ilerledim öncelik bir duş aldım duştan çıktığımda telefonumun çaldığını duydum.

bornozumu giyerek içeri gittim arayan defnedi ne olduğunu sordum.
bana sadece şöyle dedi"iki saat sonra seni almaya geleceğim sana çok önemli bir şey söylemeliyim"dedi.

ve telefonu kapatı,ne oldu acaba?bende hemen hazırlanıp daha sonra kahvaltımı yaptım,çünkü çok merak etmiştim ne diyeceğini iki saat sonra arayarak aşağıda olduğunu söyledi bende hızlıca aşağı indim ve arabasına bindim biner binmez hemen sordum
"ne bu çok önemli olan hemen söyle"dedim.
"hayır burda olmaz"dedi.
ve bir kafeye gittik oturduk ve anlatmaya başladı.
"miray hani bu ela varya senin eski çalıştığın yerden"dedi.
"eee devam et"
"tamam devam ediyorum kesme işte sen sadece geç kaldın diye kovulmadın daha öncesinde bu kız müdüre seni kötüleyip,hakkında yalan yanlış şeyler söylemiş.
bide toplantıda hani senin proje  tanıtılacaktıya işte onu kopyalayıp kendisi sunmuş ve o senin alacağın konumu o almış.
ve senin sevgilin ile şuan sevgililer"dedi.
Şaşkın bir sesle "ne cidden bunları yaptımı ya oha ya bide gidip sevgilimi elimden almış.ben gösteririm Ardaya da o kızada"
Evet bunları öğrendikten sonra eve döndüm ve gizli odama gittim ve hazırlandım evinin önünde bekledim çünkü eski sevgilim yanındaydi
~~ela'nın evinde olanlar~
Ela"aşkım sen ne zaman ofise gideceksin"
Arda dönerek ela ya
"ela birşey diyecem ya bu miray herşey'i  öğrendiyse"
"ya birşey olmaz hem zaten birseyde yapamaz merak etme" arda endişeli bir ses tonuyla
"ya ben meraknettiğimden değil senin için korkuyorum o yüzden canım"
"tamam bana birşey olmaz hadi sen git ofise çalışmalara bak  hadi canım"
arda ela'yı öperek evden çıkar.

Evet miray için beklenen an gelmişti arda gittikten bir kaç dakika sonra ela'yı aradı  telefonu açan ela endişeli gibiydi.
"alo ela kapıdayım açarmısın."ela endişeli ve korkmuş bir şekilde cevap verdi
"t-tamam hemen geliyorum"
Ela kapıyı açtı ve mirayı içeri davet etti.miray içeri girdiğinde ela ya şöyle dedi.
"arda mi buraya geldi?"
ela"evet şey seni sorma ya birkaç gündür sana ulaşamıyomuşta merak etmiş"
miray daha fazla dayanamayacak çünkü  yüzüne baka baka yalan söylüyordu.
Miray birden bir bıçak çıkartarak koluna bir çizik atıp kolunu tuttu ve konuşmaya başladı.

"hım demek beni sormak istemiş sen ne güzel yalan uydurduyorsun be iki dakikada helal ama var ya herşey bilmesem inanıcaktım tuhneyazık ki  herşey öğrendim maalesef"
miray daha daha sinirlenmiş ve gözü hiçbir şey görmüyordu.

Elayla konuşurken gözüne karşıda kutunun içindeki demir golf sopasını gördü.
Ela aglamali bir ses tonuyla
"nolur yapma lütfennn"elayı dinlemeyip saçlarından tutarak sopanın yanına kadar sürükledi ve ela'nın karnına  bir biçak saplayarak onu tam savunmasız hale getirdi daha sonra golf sopasını eline alarak son kez şu cümleyi kurdu.
"Her insan ikinci bir şansı katleder"dedi ve kafasına sert bir darbe vurarak onu öldürdü.

Miray o kadar rahat ve soğuk kanlı ki yerdeki bıçağı alarak temizlemek için  sonra mutfağa giderek güzel bir yıkar.
daha sonra bir poşete koyar tabii miray'ın eline eldiven takarak koyar daha sonra çantasına koyarak oradan uzaklaşır ama kameraları halletmesi gerektiğini hatırlar ve hemen silmeye gider. yarım saat sonra o evden tamamen uzaklaştı.

aradan iki,üç saat sonra olay yeri inceleme gelir.
Oradaki melisa polisin cesede bakarken birşey dikkatini çekti.

kolunda bir yıldız işareti olduğunu fark etti ve bu işaret berrin'in aktaş cinayetinde de  olduğunu hatırladı bunu hemen komserine söylemeye gitti.
Melisa"komserim birşey buldum daha doğrusu fark ettim"
atlasa çektiği fotoğrafları gösterdi.
"yani bu iki cinayeti aynı kişinin mi yaptığını düşünüyorsun"dedi.
"evet komiserim"

~~~Miray'ın anlatimıyla~~~

Evet elayı da öldürdüğüme göre sıra o pislik sevgilisinde ama onun için biraz beklemem gerek çünkü baya etraf çalkalanıyor.biraz durgun olmalı o yüzden biraz daha beklemeliyim. telefonumun çaldığını duydum arayan defneydi.

"alo miray sana bir iş buldum ama yurt dışında olurmu?"
"Tabiki olur ne işi peki bir moda tasarim yeri hem senin çizimin de iyi o yüzden kabul edersin diye düşündüm"
" ya tamam kabul ediyorum" "ozaman yarın sabah yola çıkarsın almanya  ya gideceksin" bu iş konusu çok iyi oldu.

Miray için bu bir şanstı ve o almanya gidecekti ama ardayı unuttu değil sadece biraz etrafın durulmasını bekledi.

Miray ertesi sabah hava alanına gitmek için hazırlandı.
Daha sonra hava alnına gitti ve orada beklemeye başladı.

Miray defneyi arayarak orada tek ne yapacağınin sordu defne orada onu bekleyen bira arabanın olacağını söyledi.
Evet sonunda almanya'ya ulaşmıştı gerçekten de orada bir araba bekliyordu bir adam bana doğru geliyordu."hanımfendi valizini alabilirmiyim."
"T-tabi "dedim.
daha sonra beni bir otele getirdi bende şaşkın bir şekilde şöyle dedim.
"beyefendi burası neresi neden benin bir otele getirdiniz "
"merak etmeyin burası güvenli ve güzeldir üstelik tüm masraflar patronum tarafından karşılandı.

Bide odanıza geçtiğinizde hemen hazırlanmanızı rica ediyorum patronum sizi ofiste bekliyor sizi götürmem gerek."
"Tamam" dedim.
Daha sonra yukarı çıktıktık ve hemen hazırlanmaya başladım.
Bir saat sonra ofiste olduk ben baya korkmaya başladım.
içeri girdik ben bir anda dondum resmen patronları genç ve çokta yakışıklıydı kahverengi gözleri adeta mükemmel ötesiydi.
"Merhaba ben Rayan Gerrera bu şirketin CEO'yum öncelikle daha önce hiç çizim yaptın mı"
"Evet"dedim.
"peki gösterebilirmisiniz."
"hım bir bakıyım telefonuma,evet ama tek bu var."
"Evet güzel ama birde yanımda yapabilirmisin,bana burda basit ama güzel birşey çiz
Tamamı"
"tamam çizeyim bana kalem,kağıt verin"
onlara bir tane topuklu ayakkabı çizdim koyu mavi yan tarafında boncuklu parlak bir ayakkabı çizdim.ve çok kısa bir sürede bunu gören patron şaşırmıştı.
Rayan"tamam işe alındın şey daha önce nerede çalıştın"
"ben mi yine bir şirkette çalıştım ama orada çizim yapmıyorum orada dekorasyon projeleri hazirlıyodum"
Rayan bey son derece nazik  ve kibar biriymiş.
işimiz bittikten sonra geri ben otele döndüm , odama gittim ve güzel bir duş aldım daha sonra yumuşak yatağımda uyudum .

   《~~~2.BÖLÜMÜN SONU.~~~》

☆~~~Bazen hayatı akışına bırakmak gerekir sürekli bir kaygı  içinde olursak hayat yaşayamayız~~~☆

☆MY DARKSİDE=KARANLIK TARAFIM☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin