BÖLÜM-3-🥀"Birini yargılamayı değil de, O kişiyi tanımaya çalışmak."🥀

9 2 0
                                    

Evet ,bugün ilk iş günüm umarım bu yerden de kovulmam.off yine geç kaldım yaa hemen hazırlanıp gitmem gerek, neyse biran önce hazırlanıp dışarı çıktımalıyım, hızlıca hazırlandım ve  çıktım.ofise geldiğimde yine patron beni çağırıyordu hemde ilk günden iyi düşünelim başka birşey için çağırıyordur diye gittim,hemen patronun odayasına  doğru yöneldim ve kapıyı çaldım "evet Rayan bey beni çağırmışsınız " Rayan"miray sana birşey sorabilirmiyim"dedi.biraz korkmuştum ve biraz da sinirli bakıyor gibiydi kalbim hızlı atmaya başladı bir anda terledim ve hemen sordum"t-tabii ne sorucaksınız" "miray ilk iş gününden geç kaldın" dedi.sesiz bir şekilde Kendi kendime mırıldadım "of ya biliyordum işte  yine kovuldum" "bir sorun mu var geç kalma'nın  hani eğer bir sorun varsa yardımcı olayım" diyince bir rahatladım "yok ama ben bir ay boyunca işe gitmedim diye alışamadım özür dilerim bir daha olmaz efendim" " peki ama bir sorun olursa söyleyebilirsin tamamı miray" "tamam" dedikten sonra tam odadan çıkarken Rayan dönerek"miray istersen sen benim stajerlik olabilirsin" bende dönerek "ne?nasıl? tamam tabiii" gülümseyerek"tamam o zaman hemen başlaya bilirsin,şimdi bana bir kahve yap daha sonra müge'nin yanına git sana bir dosya verecek onu al oradan bana bilgi vereceksin hadi hızlı" "t-tamam hemen" odadan çıkarak kahve yapmaya gittim daha sonra   müge denilen kızın yanına gideceğim off çok işim varr! Kahveyi götürüyordum tam kapıyı çalacaktım kahve tepsisi bir anda yere düştü nasıl oldu bende bilmiyorum sesi duyan Rayan birden kapıyı açtı ve o görüntüyle karşılaştı gülmemek için kendini zor tutuyordu.

"iyimisiniz" bunu derkenn gülüyordu gıcık ya ilk gördügüm de söylediklerimi geri alıyorum😡.neyse fincanı ve bardağı toplamaya başladım kendi içimden konuşmaya devam ettim "gıcık insan bir toplama der, tam bir gıcık torbası,gıcık kelimesinin vücut bulmuş hali ya sinir"
~~~MY DARKSİDE~~~
miray oradaki işi bitince kendi odasına geçti tam içeri girerken telefonu çaldı arayan bilinmeyen bir numaraydı açarak hemen ters bir cevap vererek "kimsiniz, ne için aradınız hemen söyleyin" arayan "merhaba beni tanımadın mi ben lise arkadaşın onur ,onur çarık " miray şaşkın bir sesle "aa senmisin ya çok pardon ee nasılsın, nerdesin bu zamandır" onur " ben mi almanyadayım berlin de oturuyorum" miray yine şaşkın bir sesle  " ne bende berlin deyim " onur " cidden mi ee neredesin oraya geleyim" miray tarife etmeye çalıştı ama yapamadı oda halding'in adını verdi "ya ben LİON HOLDİNG deyim" "evet orayı biliyorum.

hemen geliyorum hadi görüşürüz."bir saat sonra onur şirketin kapısından girer ve danışmanın yanına gider miray yıldırım der tanımazlar çünkü daha kayıtlara geçmemişti ve odasının da nerede olduğu bilinmiyordu.mirayı arar ve aşağıda olduğunu ama burada bulunmadığını söyler miray da anlar ve aşağı inerek onu kendi odasına götürür.

uzun zaman görümeme'nın sonunda neler olup bittiği hakkında sohbet ettiler.miray ve Rayanın odalarının aralarında bir cam var ve herşey görünüyor ayarlı bir cam olduğu için istenildiği zaman açık yada kapalı olabiliyor ama miray ve onur konuşurken açıktı ve sadece camı Rayan ayarlayabilir.miray çok şaşkın ve sevinçliydi mutlu olduğu gözlerinden anlaşılabiliyordu ama bu durum Rayan'in sinirini bozuyordu daha fazla dayanamayıp mirayı arayarak yanına gelmesini istedi.miray hemen kalkarak Rayanın yanına gitti kapıyı çaldı Rayan boğazını temizleyerek "gir" dedi.miray içeri girerek "buyrun Rayan bey birsey mi  istediniz." Rayan elindeki kumandayla camın görüntüsünü kapatarak miraya doğru yürüdümeye başladı miray kalp artışlarının hızlandığını anladığında korkmaya başladı.

Rayan  miraya daha da yaklaşarak mirayı duvara doğru yasladı.kafası yerinde değildi çünkü baya içmişti Rayan mirayın kulağına doğru eğilerek "miray" miray korkulu bir ses tonuyla "e-efendim" Rayan sarhoş bir sekilde"çok güzelsin,gözlerin çok güzel ben senin olmak istiyorum seni sevmek istiyorum , sana dokunmak istiyorum ama bir yandan da sana zarar verecem diye çok korkuyorum miray " bunları duyan miray tuhaf hisler içindeydi.o kadar yakınlardı ki Rayanın burnu miray 'ın burnuna değince işte o şeyi yapacak diye çok korkuyordu ve kendine engel olamıyordu Rayan daha fazla dayanamayıp ellerini miray'ın beline doğru yavaşça götürmeye başladı ve sanki ilk defa böyle olmuşcasına miray'ın dudağını öptü miray ne kadar da itmeye çalışsa da Rayan belinden sıkıca tutmuştu miray'ın aklına  birden bire ardayla eski günleri geldi ve daha sinirlenmiş bir şekilde hızlıca Rayanı itti ve Rayan o hızla yandaki masaya değdi.miray hızlıca dışarı çıktı ve odasına geçti onur telaşlı bir ses tonuyla "miray iyimisin " miray kısık bir sesle "onur lütfen çıkar beni burdan" " t-tamam hemen"hızlı bir şekilde şirketten çıktılar.onurun arabasına binerek gittiler miray araba da derin düşüncelere daldı ve kendi kendine "ya ben nasıl böyle bir şeye izin veririm,hani bir daha olmiyacaktı miray hanım aferin ya sana" diye içimden konuşuyordum.

miray kendine hakilm olması gerek çünkü Rayan'a aşık olaya başlıyordu ama bunu istemiyordu kimi sevse  bir gün onu da kaybedecektir miray ailesinden sonra ilk defa birini kaybetmekten korkuyordu ne kadarda ona sinir olsa da kalbinde ona karşı bir his vardı.

onur birden sordu "miray ne oldu orada neden çıkmak istedin yoksa sana birşey mi yaptı o" miray sinirli bir şekilde "bir kere onun bir adı var Ryan adı ve o bana birşey yapmadı yapmaz da "   
Onur" ne ooo bakıyorumda onu bana karşı savunuyorsun" miray " hayır ne onu savunması off sinirliyim onur lütfen konuşmak istemiyorum" onur" yoksa miray  evet! sen o adama aşıksın onu seviyosun" miray"ya hayır ne alaka saçmalama onur konuşmak istemiyorum" miray ve onur o konuşmadan sonra yol boyu sustular ve arabanın içinde derin bir sessizlik vardı ve bu sessizliği
Miray isteyerek bozdu ve şöyle dedi "onur" "efendim" miray kısık bir sesle "sence ona aşık mı  oldum" onur aslında duymuştu ama pisliğine gülerek " efendim miray bir daha söyle duymadım" "onur bak vallahi sinirleniyorum duydun işte " " duymadım miray çok kısıktı sesin daha yüksek söyle " " off tamam ya şey galiba ben Rayan'ni seviyorum" onur dayanamadı kahkaha atı miray utanmış  bir şekilde"ya ne gülüyorsun" onur "ta-tamam gülmüyorum" onur mirayı evine bırakarak kendi evine gitt. Miray evine girdi önce güzel bir duş aldı ve çıktı üstünü giymeye gitti  miray giyindikten sonra aynanın karşısına geçti ve saçlarını kurulmaya  başladı kurularken  Rayan'ın  ofiste yaptığı aklına geldi nedensizce gülümsedi kurulamayı biraktı ve aynaya bakarak ellerini dudaklarına doğru götürdü ve bir anda derin düşünceler daldı miray Ryan'ı çok seviyodu ve onu kaybetmek istemiyordu ama o ihanete uğramış bir kadın olarak intikamını almalıydı o yüzden Türkiye'ye geri dönecekti. Tıpkı ela'yı öldürdüyse ardayıda öldürecektı ve ve ondan sonra da kimseyi öldürmeyecekti miray bunları düşündükten hemen sonra oturduğu yerden kalkarak yatağına doğru gitti ve yatağına oturdu hemen yatağın yandadaki masada duran bardaktan   bir yudum su içtikten sonra başını yastığa koyarak uyumaya başladı.

miray yıllar sonra ilk kez birine öylesine bağlandı ve bırakmaya da niyeti yoktu.

    《~~~3.BÖLÜMÜN SONU~~~》

♡☆~aşık olmak her insanda olabilecek tatlı bir duygudur~☆♡

☆MY DARKSİDE=KARANLIK TARAFIM☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin