Sizce Miray ne yapmalı?
yada gerçekten Türkiyeye gidip bir daha geri dönmememelimi?
Belki de hiç almanya ya gelmemeliydi.Miray ne yapacağını gerçekten bilmiyor.
Yarınki defileden hemen sonra kendi ülkesine geri dönecek.Peki o gittiğinde ne malum Türkiyeye gelecekleri işte tam da bunları düşünüyordu Miray kendi kafasında ama bir türlü sonuca varamıyordu sanki boşluğun içinde bulmak istediği cevapları arıyor gibiydi .
belki de bulamayacak.Miray odasında bunları düşünürken kafasını Ryan'ın odasına çevirir ama pencere kapalıdır miray neden kapalı olduğunu anlamaz ve sinirlenir sinirli bir şekilde hızlıca odadan çıkarak Ryanın odasına gider.
Miray keşke hiç içeri girmeseydi çünkü gördüğü şey onu hayal kırıklığına uğrattı.
Miray sinirli ve göz yaşlarıyla:"S-siz ne yapıyorsunuz yaa..."
Mirayı fark eden Ryan kendini savunmaya çalışır:
"Miray yanlış anladın"
"Hep öyle olur zaten ya siz ne kadar iğrenç birisiniz ya..."
Ryan miraya yaklaşarak elini tutmaya çalışır:
"D-dokunma bana sizden iğreniyorum allah sizin belanızı versin ya , ya ben sana güvenmiştim ya nasıl böyle birşey yaparsın nasıl beni aldatırsın..."
Ryan içerideki kıza sinirli bir şekilde:
"Sen de defol çık odadan...bak miray gerçekten yanlış anladın yemin ederim ben seni aldatmadım.Lütfen bir dinle ya açıklamama izin ver."
"Ya sen hala neyin açıklıyacaksin ya bas baya gördüm öpüşüyordunuz."
"Sen beni dinlesen de dinlemesen de analtıcam"
Ryan anlatmaya başlar ama miray onu dinlemez ve kulaklarını kapatarak hızlıca odadan çıkar.
bunun üzerine Ryan çok sinirlenir ve krize girecektir.bir dakika sonra miray kendi ofisine giderek eşyalarını toparlayıp eve gitmek için şirketten çıkar ve otoparka gider arabasının yanına gittiğinde yanında uzun boylu , sarı saçlı ve mavi gözleriyle miraya doğru bakan bir adam olduğunu görür ve geri adımlar atmaya başlar.
Adam kalın bir sesle:
"Merak etmeyin size zarar vermeyeceğim sadece söylemem gereken bir şeyler var."
Miray durur ve yaklaşarak adamı dinler
"peki anlat dinliyorum ama hızlı ol!
"Babamın...senin peşinde olduğunu öğrendim..."
"Sen sen o eli olmayan adamın mı oğlusun"
"Ne hayır "
Aslında mirayın tek bir düşmanı yoktu.
iki düşmanı vardı bir yangının olmasını sağlayan kişi , ikincisi ise Miray'ın ailesi yüzünden ailesini kaybeden kişi var.ve bu genç adam yangını çıkartan kişinin oğludur ve aslında o adam hiç almaya ya gelmemişti oğlu da araştırma yaparken bulmuş.
Oğlu hiç kötü biri değildir ve babasının aslında bir organize suç örgütünün olduğunu bilmiyordu.
sadece normal bir iş adamı olarak biliyordu ve bunu birde abisi var ama o tam tersi biri kötü ve o örgütün içindeydi. Neyse miray ile konuşmasına dönelim.
Miray bir soru daha sorar:
"Peki kimin oğlusun ve niye benim peşimdeler"
"Sanırım aileni bir yangında kaybetmişsin ve çok üzgünüm ama o yangının sebep olan kişinin oğluyum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆MY DARKSİDE=KARANLIK TARAFIM☆
AcciónMasum bir genç kızın bir katile dönüşmesi ve kendi ailesi bildiği ama aslında ailesi olmayan ailesinin katilinin katili oldu.🤔😮