Four

4 2 0
                                    

*Küçük uyarı*
Lütfen saygı çerçevesinde davranın.

Evettt selamm!
Yine ben geldim!

Nasılsın? Gerçek anlamda nasılsın?

Bugün arife ve yarın kurban bayramı. Şimdiden kurban bayramınız mübarek olsun 🐄🐑

Ve yarın benim doğum günümmm. Heyecanlayım tabi ki.

Ve ben az önce Yeosang'ın klibini izledim.
Ay ay geçeyim buraları.

Dün karne aldınız. Nasıldı karneleriz. Umarım herkes istediği gibi bir karne almıştırr.

Ailelerinizin karne hakkında yorumu neydi?

Aldığınız not ya da karne önemli değil. Önemli gibi dursa da değil. Notlarınızı yine yüksek tutmak için çabalayın tabi ki. Ama sonunda olmazsa da kendinizi üzmeyin.

Belki başarılı olduğunuz alan farklıdır. Ve siz daha başarılı alanınızı  keşfetmemişsinizdir.

Yaşadığımız kültür ve çevrenşn klasik olarak baskıladığı ve dayattığı bir şey var. Okumak. Oku iş bulasın.

Herkesten mükemmel meslek bekliyorlar. Mükemmel notlar bekliyorlar. Ama herkesi soktukları sınavlar aynı. Birinin belki yaratıcılığı gelişmiştir. Ne işi var o sınavlarla?

Siz ne düşünürsünüz bilemem ama benim düşünceme göre yapılan bu sınavlar yanlış. İster okuldaki sımavlar olsun, ister lgs ve yks gibi diğer sınavlar olsun. Doğru insanlar sınavlar yüzünden yanlış bölümlere girmeye devam ettiği sürece biz gelişmek için daha çokkkk çabalarız.

Notlarınızı düşük olması sizi beceriksiz ya da tembel yapmaz. Bu yüzden kendinizi üzmenize gerek yok. Siz sadece keşfedilmemiş bir cevhersiniz.

Başka konuya geçiyorum. 

Sizleri bilmiyorum ama ben bazen kendimi boşlukta hissediyorum. Çok fazla hayalim ve yapmak istediğim şey var. Ama yapamayacakmışım gibi hissediyorum. Sonrasında da boşluğa düşmüş hissediyorum. Sizde de oluyor mu?

Oluyorsa önerim var. Ben öyle hissettiğim zaman kendime şey diyorum. Kendine gel. Başaracaksın. Çok gözünde büyütüyorsun. Sakinleş ve ana odaklan. Gibi şeyler diyerek kendime gelmeye çalışıyorum. Bazen işe yarasa da bazen olmuyor tabi.

Çıkmazda hissettiğimiz zaman bir umut ışığına ihtiyaç vardır. Unutmayın yaşadığımız her yeni gün için umut vardır. Yaşadığımız sürece umudunuzu kaybetmeyin 💙

Konuşalım mı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin