Five

2 1 0
                                    

*Küçük uyarı*
Saygı çerçevesinde hareket edin.

Selam ben geldim!

Nasılsınız? Gerçekten nasılsınız?

Nasıl hissediyorsunuz?

Bu sefer yaşadığım şeylerde yalnız olup olmadığımı merak ederek geldim.

Bu ara bir garip hissediyorum. Hem hiçbir şey yapasım yok hem de çok şey yapasım var.

Bir şeyleri unutmuş, atlamış gibi hissediyorum. Ama neyi atladığımı ve unuttuğumu bilmiyorum.

Birçok hayalim var. Ama nasıl yapacağımı veya nasıl ilerleyeceğimi bilmiyorum.

İpin ucunu kaçırmışım gibi hissediyorum. Bazen oturup saatlarce ağlayasım geliyor.
Ağlasam niye ağladın diyecekler. Ağladığımı görseler neden ağlıyorsun diyecekler. Ya da ağlama diyecekler.
Genel olarak herkesin öğrendiği bir kural bu. Aslında en yanlış olan kurallardan biri tabi.

Olması gereken şey ağlamamak için kendini tutan birine ağlamasını söylemek. Ağlayan birine ağlama demek yerine ağlamasına izin vermek. Ağlayan birini gördüğünde ise neden ağlıyorsun diye sormayıp sırtını sıvazlamak ya da sarılmak. Ağlamış birine ise neden ağladığını sormamak. Çünkü sana anlatmak istese senin yanına gelir anlatır ve ağlar.

Bizim toplumumuzda erkekler ağlamaz diye yazılı olmayan ama herkesin uymaya çalıştığı bir kural var. Tamamen yanlış eğitiliş şekli.
İnsan doğası gereği güler, ağlar, kızar ve birçok şey işte.
Bu cümle aslında tut kendini demek.
Cinsiyet fark etmeksizin her insan ağlamalıdır. Çünkü bazı insanlar içini dökecek yolu kalmayınca ağlarlar.

Konu nerelere geldiiiii!

Kendimi mutsuz hissediyorum bu ara işte. Hiçbir şey gözüme güzel gözükmüyor.

Yanlış anlaşılmasın ergenlik yaşımı geçtim. Yani ergenlikle alakalı olamaz.

Karman çorman beynimmmm!

Bazen etrafımızdaki insanlar bittiğimizi, tükendiğimizi ruhumuzun acı çektiğini anlamaz. Ancak iş işten geçince anlarlar. O zaman da o öyle değildi ki derler.

Ne olursa olsun aklınıza hiçbir zaman intihar düşüncesini getirmeyin.

Her şeye ve herkese rağmen dimdik ayakta durun. Herkese inat yaşayın bu hayatı. Daha başarılı olun ve alın intikamınızı. Suç işlemekten bahsetmiyorum.

Eğer başarılı olursanız sizi önemsemeyen insanlar başınıza üşüşecek. Aynısı yapın. Görmezden gelin.

Başka soru?
skkskslsl komik geldi de. Randomu da beğenmedim.

Uzun lafın kısası benim gibi hisseden var mı bu ara?

Kendinizi sevmeyi unutmayın 🩵

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 25 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Konuşalım mı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin