1.bölüm Dönüm Noktası

40 11 5
                                    

Hayır Neden ben buradayım çok karanlık hiç bir şey göremiyorum. Burası bir depo mu?Neresi burası her yerim sızlıyor."Hey uyandın mı?" (BİR GÜN ÖNCE) "ALARM SESİ" of yine unuttum alarmı kapatmayı. Saate baktım saat tam 13.26'ydı. Yine gecikmiştim galiba dün okulda gördüğüm gördüğüm bir beyefendi beni 14.00'da buluşmaya çağırmıştı. Neyse gitmek istemiyordum zaten zengin değil. Yüzümü yıkayıp üç katlı yalımızdan aşağı indim. Bayan Roko kahvaltı hazırlamıştı ve annemler yemeği bitirmiş televizyon salonunda oturuyorlardı. 5 kişilik bit aileydik Annem, Babam, 21 yaşındaki ablam , 19 yaşındaki ben, ve 11 yaşındaki kardeşim. Tabi bizim evde babaannemlerde yaşıyordu. Bizimkilere günaydın deyip bir şeyler atıştırdım ve odama çıktım. Telefonuma bir mesaj gelmişti İlayda yarın beni alışveriş merkezine çağırıyordu. Onayladım ve saat 15.00 da buluşacaktık. Kombinimi hazırlayıp dışarı çıktım. Çarşıya kadar yürüdüm ve bir kaç elbise ve pantolon aldım. Acıktığım için gözüm bir restoran aradı. Aslında ilgimi çeken pek bir şey bulamadım ve yeni açılan bir et restoranı gördüm, çok güzel bit havası vardı. "Denemeye değer."İçeri girdim ve annemlere "Akşam yemeğine gelmeyeceğim."diye mesaj attım. Kendime bir tane biftek ve salata söyledim. Afiyetle yedikten sonra saat 19.03 olmuştu. Biraz daha yürüdükten sonra sanırım kaybolmuştum 😑. Fakat gittiğim her yerde markası aynı bir siyah araba gördüm. Plakası da galiba hepsini 34 ile başlıyordu. Telefonumu çıkarıp babamı arayacakken o araba yanımda durdu ve arabadan biri indi.
Yüzünü göremedim ve biri beni arkadan çekerek gözümü ve ağzımı kapattı.O andan sonrasını hatırlamıyorum."Hayır neden ben buradayım çok karanlık hiç bir şey göremiyorum. Burası bir depo mu? Neresi burası her yerim sızlıyor "Hey uyandın mı?" (Devam edecek)

2 okunma ve 1 oyda yeni bölümm😊🤗🥰


Desteklerinizi bekliyorum❤️❤️💓💓

Duygusal ÇatışmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin